Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Syns på en måte at det har vært litt kjedelig denne sesongen, og hvertfall siste uka, samtidig kan man nesten føle hvordan Isak har hatt det. En  mørk uke.. og at han sliter med noe. Så da er det jo ikke så tregt allikevel. Veldig kunstnerisk.. 

Er det sånn at alt vises klippene, eller har de lite klip som vises på tv først?  Siste scene.. 

Anonymkode: 97bb1...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ClickB4it

Nå måtte jeg faktisk snike meg inn på toalettet, se klippet en gang til, og gråte en liten skvett. Herregud - alle fortjener å ha en Jonas i livet sitt! No fuzz, null stress, helt okay. Dæven, for en chill fyr! Det må jo bli bedre for Isak nå som han har sagt det til noen, og har noen han kan lufte ut til. Nå har jeg sånn godtvondt i hjertet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes mange i den tråden her er altfor gærne og lar seg påvirke altfor mye :laugh: men det siste klippet var kjempefint :hjerte:  alle burde reagere som Jonas. Lillebroren til ei venninne av meg er homofil, og har nylig kommet ut til familie + venner i studiebyen (en av Norges 3 storbyer). Men han tør ikke komme ut til vennene sine fra hjembyen vår og jeg synes det er så leit. Håper han ser på Skam. 

Anonymkode: 019cd...a5a

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå, Jonas! For en VENN! :hug::hjerte: Isak bare "okei, nå hopper jeg i det", og Jonas reagerer helt PERFEKT - som igjen får Isak til å slappe mer av rundt hele greia. "Er jeg helt totalt uattraktiv?" :fnise:

Endret av font
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var verdt å vente på. Jonas taklet det skkurat sånn alle burde takle det 😁

Anonymkode: 69441...3ee

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare elsker at Jonas reagerte på akkurat samme måte som det skulle vært en jente; han tok det så naturlig og bra! En veldig bra venn for Isak, det er sikkert. Herlig gutt

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, for et herlig klipp! Akkurat det jeg trengte nå!

Hadde helt hjertebank rett før Isak skulle si det, men Jonas leet jo ikke et øyelokk en gang da han sa det ikke var ei jente. Må være fint å ha en så god venn i en sånn situasjon :) Og så fint med det lille livstegnet fra Even. Det er nok ikke helt over, denne romansen <3

Anonymkode: b048f...5e1

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh, for et herlig klipp! Akkurat det jeg trengte nå!

Hadde helt hjertebank rett før Isak skulle si det, men Jonas leet jo ikke et øyelokk en gang da han sa det ikke var ei jente. Må være fint å ha en så god venn i en sånn situasjon :) Og så fint med det lille livstegnet fra Even. Det er nok ikke helt over, denne romansen <3

Anonymkode: b048f...5e1

Hva var livstegnet fra Even?? Har jeg gått glipp av noe i siste klipp??

Anonymkode: 7b4d6...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva var livstegnet fra Even?? Har jeg gått glipp av noe i siste klipp??

Han hadde lagt en tegning i lommen hans :) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Jeg er nysgjerrig på hvordan Even fikk lappen i lomma hans :ler: Han må jo ha lurt den oppi der på en eller annen måte. :fnise: Jeg er så misunnelig på dem som slutter så tidlig på en fredag. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Totalt 16.44 med klipp til nå. Er det lov å håpe på 2-3 minutter til idag?? 

Du har ikke hensyntatt at det er 60 sek i et minutt, klippene er 17 min og 40 sekunder. Dagens episode står fortsatt med en varighet på 20 minutter, så det er nok ikke mye igjen.

Anonymkode: 5ab55...6af

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke hensyntatt at det er 60 sek i et minutt, klippene er 17 min og 40 sekunder. Dagens episode står fortsatt med en varighet på 20 minutter, så det er nok ikke mye igjen.

Men de har drevet å byttet i fra 20 til 25 minutter og tilbake igjen på sendeskjemaet hele dagen. Sådet kan jo være lov å håpe litt 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet jo at det er 60 sek i et minutt! Har bare lagt sammen alle klippene fra denne uken. Men, du har sikkert regnet riktig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men de har drevet å byttet i fra 20 til 25 minutter og tilbake igjen på sendeskjemaet hele dagen. Sådet kan jo være lov å håpe litt 😆

Hvilken tv guide er det?? Jeg ser på VG sin, og der har det stått 20 min hele uken :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
14 minutter siden, Krutthøna skrev:

Hvilken tv guide er det?? Jeg ser på VG sin, og der har det stått 20 min hele uken :D 

Når jeg har sjekket NRK sin denne uken så har det stått 25 minutter (20.40 - 21.05) frem til i går :) Nå står det 20.40 - 21.00 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...