Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært en stille leser på denne tråden ei stund. Men nå klarer jeg ikke ti stille lenger. 

Dette her er helt fortvilende.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer det mer i dag? L8r? I kveld? I morra? I helga ? Neste fredag? Hva skjer ? 

Jeg regner med det er en grunn til at "ting" er som de er, er jo så tydelig at Isak sliter med mye, ikke bare Even. Men så sinnsykt mye annet. Han velger som veldig mange å ikke snakke om det, og når han prøver så prøver han ikke skikkelig. Jeg tror "stillheten" er en refleksjon av det å slite. Han er alene, han snakker ikke med noen. Altså, er ikke "mer" å vise. Skammen denne gangen er jo å ikke snakke om ting som er vanskelige..

derfor skal jeg snakke til dere om noe jeg synes er vanskelig. Om det ikke kommer noe mer snart så legger jeg med ned i sulteprotest, eller Evt en spise protest!  Det MÅÅÅ komme noe mer snart! 

Mvh

superfrustrert som sliter

Anonymkode: c4ac7...3b0

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Elsker scenene med Dr. Skrulle :P Jeg syns det er et litt interessant at voksne er så og si fraværende i serien, og når de først dukker opp så er de nærmest karikaturer.

Også den scenen på venterommet, damene som hadde knipesamtale, haha. Nei, det var godt med litt moro nå,og ikke bare superdeppa Isak. Det virker som om samtalen hjalp litt og.

Anonymkode: 69441...3ee

Enig :laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen, er det sånn ungdom ser oss voksne? Som parodier? Ikke rart de ikke vil ha noe med oss å gjøre... :fnise:

Anonymkode: 7f0b8...dbf

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kommer det mer i dag? L8r? I kveld? I morra? I helga ? Neste fredag? Hva skjer ? 

Jeg regner med det er en grunn til at "ting" er som de er, er jo så tydelig at Isak sliter med mye, ikke bare Even. Men så sinnsykt mye annet. Han velger som veldig mange å ikke snakke om det, og når han prøver så prøver han ikke skikkelig. Jeg tror "stillheten" er en refleksjon av det å slite. Han er alene, han snakker ikke med noen. Altså, er ikke "mer" å vise. Skammen denne gangen er jo å ikke snakke om ting som er vanskelige..

derfor skal jeg snakke til dere om noe jeg synes er vanskelig. Om det ikke kommer noe mer snart så legger jeg med ned i sulteprotest, eller Evt en spise protest!  Det MÅÅÅ komme noe mer snart! 

Mvh

superfrustrert som sliter

Jeg driver (dessverre) med spiseprotest...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg begynte seriøst å skrike ! For et nydelig klipp. Nesten verdt å vente på ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totalt 16.44 med klipp til nå. Er det lov å håpe på 2-3 minutter til idag?? 

Anonymkode: 7b4d6...13c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så glad han fikk snakket med Jonas!

Ja, jeg vil ha et klipp på et par minutter (eller mer) med Even senere i dag :yvonne:

Anonymkode: 8c4c2...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

En gang til, en gang til, en gang til! Herregud, så kul Jonas er. "Han må slå med dama si, ass" :P Jeg lurer forsåvidt hvor den Kardemomme lappen kom fra :nigo:

Endret av Wanda Maximoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Totalt 16.44 med klipp til nå. Er det lov å håpe på 2-3 minutter til idag?? 

Anonymkode: 7b4d6...13c

Det håper jeg på ihvertfall. :P De har jo alltid vært 20 minutter eller mer :) Kanskje vi ser Jonas og Isak som titter på Even? 

Endret av Wanda Maximoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...