Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Wanda Maximoff
2 minutter siden, tweet skrev:

Altså, jeg klikker snart

Yeah, jeg og. Veldig lenge til fredag. Logikken og følelsene er ikke helt enig med hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wanda Maximoff
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Må jo komme mer snart...

Anonymkode: c4ac7...3b0

Må jo det ellers så blir den episoden på fredag veldig liten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg reagerte mest på, var at det ekle ostesmørbrødet kosta 25 kroner?
Altså, en skive med en liten klatt ost?? 25 kr?

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke meningen at disse kosegruppe-duoene skulle lage mat? Synes i så fall det er på høy tid at det blir Isak + Even + Emma sin tur. De tre i samme rom denne uken kunne blitt veldig interessant!

Min teori per nå: Jeg tenker at Even kan være bifil (noe han også har vært åpen med Sonja om). Han fortalte henne at han hadde fått følelser for Isak. Eventuelt fortalte at han hadde fått følelser for en annen (gutt) uten å nevne Isak sitt navn, men at Sonja har sneket på mobilen hans og funnet ”du er deilig når du sover”-meldingen fra Even til Isak. Hun har fortsatt følelser for Even og vil kjempe for han. Sonja forteller Emma at Isak er homofil enten for å passe på at den nye venninna si ikke blir såra og/eller for å skape problemer mellom Isak og Even. Sonja forteller ikke Emma at det er noe mellom Isak og Even siden hun fortsatt vil ha Even (og derfor vil ”beskytte” han).

I ”Bros”-klippet ser det ut som Even sier hei til Sonja når han ser henne og han ser overrasket ut, så tror ikke de kom sammen til festen. Det er hun som kysser han (han ser ikke så veldig engasjert ut). Siden de har en lang historie sammen og han sikkert har dårlig samvittighet ovenfor henne, så lar han henne kysse seg istedenfor å dytte henne bort og lage en scene. Det kan jo også godt hende han reagerte ovenfor henne etter Isak dro derfra.

Jeg nekter i alle fall å tro at Even har outet Isak for å være kjip, og jeg tror ikke Even er sammen igjen med Sonja. Tenker at grunnen til at han skrev at ting hadde gått litt fort i meldingen til Isak var pga. Isak sin kommentar i garderoben.

Jeg som overhodet ikke hadde tro på at Isak kunne bære en sesong alene… Så utrolig feil jeg tok! Denne sesonger overgår Noorhelm til de grader (og jeg var stor Noorhelm-fan). Til tross for at jeg sikret meg Skamvarsler-appen før den ble fjernet, så er jeg inne på siden og trykker F5 uendelig mange ganger hver dag (i tilfelle appen skulle slutte å virke…).

På julegrantenninga i fjor (sesong 1) fant jo Noora og Eva ut at Isak muligens var homofil. Synes derfor det bare er rett og rimelig at de gir oss Isak og Even hånd i hånd på julegrantenningen i år.

Gi meg styrke til å komme igjennom de siste 4 ukene!

Anonymkode: 8c4c2...f9c

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

:sjenert: Ok, antar at det er rundt 13 minutter igjen av episoden, minimum. 1 dag, 13 timer og 17 minutter igjen til episoden skal vises på tv. Spennende og se hvordan de deler opp dette :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren

Litt nerd, men jeg lurer på: Er klippene realistiske med tanke på skoledagen? Har de friminutter når Oslo-skolene har det, osv?

I dag håper jeg først og fremst at vi får et klipp eller livstegn, blir så frustrert over at det er så lite.
I morgen må Even og Isak konfronteres på en eller annen måte, noe annet kan jeg ikke forestille meg. Det er jo så mye tid igjen, de får i hvert fall ha pint oss så lenge for en god grunn! Selv om de blir sammen er det jo en stor prosess de har foran seg, med å komme ut, Evens mysterier osv. Så det må jo skje noe sånt snart. Særlig når ting går så sakte som det gjør nå, må si jeg begynner så smått å irritere meg, det er litt for dumt, syns de burde gi oss mer, rett og slett. Noen chatter her og der koster dem f.eks. nærmest ingenting og kunne gjort oss litt mindre desperate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, kattehviskeren skrev:

Litt nerd, men jeg lurer på: Er klippene realistiske med tanke på skoledagen? Har de friminutter når Nissen har det, osv?

Oslo-skolene har aldri hatt noen samkjørt timeplan :P

Anonymkode: a83b7...182

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kattehviskeren
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du link til det? :)

Anonymkode: 753ca...807

Nei, det lå på en av trådene på SKam-gruppa for de over tjue år på Facebook. Det er når Even har kommet opp fra under vann. Da kan man se at det kan være hans. Men det er postet så utrolig mye i den tråden at jeg ikke klarer å finne tilbake til det uten å bruke enda litt for mye tid av arbeidsdagen på Skam ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå holder jeg på å gå fra konseptene av frustrasjon. Hvorfor så få klipp og lite som skjer? Blir faktisk litt forbanna 😂 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, _Malene skrev:

Nå holder jeg på å gå fra konseptene av frustrasjon. Hvorfor så få klipp og lite som skjer? Blir faktisk litt forbanna 😂 

Enig! 

Men det betyr jo at det må skje MYKJE no på slutten av veka 😼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sesong 3 av Skam er vel bare en kopi av Fucking Åmål, bare at det nå er to gutter i stedet for to jenter det handler om?

Anonymkode: 9e5ab...e9d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sesong 3 av Skam er vel bare en kopi av Fucking Åmål, bare at det nå er to gutter i stedet for to jenter det handler om?

Nei? Likheten er lesbiske/ homofile, ellers er det to vidt forskjellige historier.

Anonymkode: 36799...797

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke en kopi av Fucking Åmål bare fordi serien handler om to personer av samme kjønn?

Tenk på alle filmene og seriene som handler om hetrofile par, er det noe som er kopi av hverandre så er det i hvert fall slike filmer. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

1 dag, 6 timer og 32 minutter. Hilsen utålmodig.:P

Edit: Ooooh, kom klipp jo, like etter jeg skrev :P :fnise:

Endret av Wanda Maximoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...