Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Wanda Maximoff

Mobil. Kom borti. Får ikke til å fjerne mer. 

Uansett, hva gjør du når du blir vekt midt på natten? Må jo sjekke Skam. Kommet nytt klipp? På med Pc'en klokken tre på natten, ingen unntak 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg forrige sesong: Nora er så fantastisk, og reflektert og William ❤️❤️❤️ 

Meg nå: tiii still med de syyyykeste kompliserte setningene i veden ? Du er så poetisk at jeg kaster opp. 🙈 Kan noen fortelle meg hva som skjer med Even og Isak? 

Anonymkode: c4ac7...3b0

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Meg forrige sesong: Nora er så fantastisk, og reflektert og William ❤️❤️❤️ 

Meg nå: tiii still med de syyyykeste kompliserte setningene i veden ? Du er så poetisk at jeg kaster opp. 🙈 Kan noen fortelle meg hva som skjer med Even og Isak? 

Anonymkode: c4ac7...3b0

Haha! Jeg har alltid irritert meg over måten Noora snakker på. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det liksom skulle skje litt spennende i skam rett etter pausa. Syns de to klippene som har kommet er litt kjedelige jeg...

Anonymkode: 4b3df...dee

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Sett på det nytt igjen og vet ikke helt hva jeg skal syntes om det. Noora er en utrolig reflektert jente og sånt. Jeg lurer på om Isak reflekterer noe over det hun sa og tenker over det i sin egen situasjon? Ingen er villig til å ofre noe for kjærligheten i 2016. Noen som vet om hun går på skole etter hun kom fra London eller hun bare driver og gjør ingenting? Jeg vet det er masse følelser i klippene, men jeg skulle ønske vi fikk se litt mer. Etter en så lang pause og hvordan det sluttet så er jeg sulten på mer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er bra at Isak begynner å bli mer ydmyk! Han kommer sakte, men sikkert ut av skallet sitt. Sier unnskyld og greier, det liker vi! :tommelsmil: Det virker som om han reflekterer over det Noora sier, men ikke helt vil tro på det. For han vil så veldig gjerne at det skal funke med Even, og han begynner å innse at han må kjempe for kjærligheten :hug:

(I natt drømte jeg at Isak hooket med Jonas av alle folk, og jeg våknet opp helt fortvila og tenkte "jammen, hva med Even!" før jeg kom på at jeg bare hadde drømt :fnise:  Herlighet). 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser halvbroren på nytt kun for å se henrik holm 😍

Anonymkode: 6cf0c...7b7

Hvor ser du den? Never mind. Fant den sjølv. 

Endret av Wanda Maximoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det å synes at Eskild overreagerer sier at du er ganske priviligert, som ikke har måttet kjempe denne kampen, og aldri gått i hans sine sko. Hans reaksjon er skarp, men på sin plass. Denne bloggeren forklarer ganske greit hvorfor:

http://feministperspektiv.blogg.no/1478437147_homser_er_lttis_skam_.html#comment

Anonymkode: 025e4...d0f

Jeg sier ikke at han ikke har rett. Men det var ikke nødvendigvis "på sin plass" i denne situasjonen. Mener jeg.

Man er vel ekstremt sårbar i den situasjonen Isak er i nå, og det mener jeg Eskild (som har lang erfaring innenfor "området") burde vist forståelse for. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser halvbroren på nytt kun for å se henrik holm 😍

Anonymkode: 6cf0c...7b7

Haha, platinablond og de buksene :fnise: Men samme blikket og det gliset. Fantastisk :nigo:

Endret av Wanda Maximoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, _Malene skrev:

Nå går det for treigt. Trenger MER etter den lange pausen!! 

Jaaa!! Er skuffet over at det skjer så lite om dagen. De skal jo ha 20-30 minutter innen fredag er omme, så det må jo komme litt. Kanskje det bare er litt stille før stormen!? Føler det er helt umulig å forutse hva som kommer til å skje videre nå, jeg pleier å være ganske god på å gjette slike ting :P

Anonymkode: 69441...3ee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren

Dette er første sesong jeg ser på i real time. Syns også det er veldig lite og frustrerende nå, særlig etter pausen. Hadde forventet myyyye nå. Men det har kanskje vært akkurat slik hver sesong? Blir jo noe helt annerledes når man ser det samlet, ante ikke at det hadde vært pauser i de andre sesongene og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 timer siden, Wanda Maximoff skrev:

Hvor ser du den? Never mind. Fant den sjølv. 

Hvor finner dere den?

Anonymkode: 39798...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Nuttery skrev:

Makan for en antiklimatisk "sesongstart". Snooooze.

Mener du sesong 3, eller starten på episode 6 ?

Anonymkode: 9a5a2...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...