Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men... er det gått en drøy uke for dem sånn som det har for oss, eller er de en uke "bak"?

Anonymkode: 753ca...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, kattehviskeren skrev:

Det har gått en uke for dem og. Noen mailet NRK og Skam-redaksjonen og spurte,hihi. Folk blir jo besatt!

Hehe, er du også medlem i skamgruppa for voksne? :fnise:

Men, ja, det stemmer det. Mest sannsynlig har det ikke skjedd så mye uken som har gått. Isak har sikkert liggi på rommet, deppa og skulket skolen.

Anonymkode: 69441...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hehe, er du også medlem i skamgruppa for voksne? :fnise:

Men, ja, det stemmer det. Mest sannsynlig har det ikke skjedd så mye uken som har gått. Isak har sikkert liggi på rommet, deppa og skulket skolen.

Jepp ;) Men jeg klarer å holde meg unna å svare der, over 7000 medlemmer i den gruppa nå og sykt mange tause medlemmer. Vil ikke være fan girl med alle mine teorier uten å ane hvem som leser det. Da er KG et mye mer egnet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, kattehviskeren skrev:

Jepp ;) Men jeg klarer å holde meg unna å svare der, over 7000 medlemmer i den gruppa nå og sykt mange tause medlemmer. Vil ikke være fan girl med alle mine teorier uten å ane hvem som leser det. Da er KG et mye mer egnet sted.

Haha, ja. Taust medlem selv. Sjelden jeg orker å lese der, men syns det er så greit å følge varslingstråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, merker at jeg er gammel. Hvordan vet man hvem som prater på de chattene?

Anonymkode: 7f0b8...dbf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wanda Maximoff
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Usj, merker at jeg er gammel. Hvordan vet man hvem som prater på de chattene?

Anonymkode: 7f0b8...dbf

Blå er fargen til Isak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren

Haha, ja. Taust medlem selv. Sjelden jeg orker å lese der, men syns det er så greit å følge varslingstråden.

2 minutter siden, Wanda Maximoff skrev:

Blå er fargen til Isak :)

Ja, hovedpersonen er alltid til høyre. Men må si at med denne ble jeg usikker selv, gammel jeg og :P
Var vel egentlig fordi jeg så inderlig ville at det skulle være Even som sa unnskyld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Wanda Maximoff skrev:

Jeg kniser sånn av buksene hans i klippet i dag :fnise:

Det at det er to forskjellige bukser mener du? :fnise:

Anonymkode: c1ba3...01b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Det at det er to forskjellige bukser mener du? :fnise:

Anonymkode: c1ba3...01b

Mhm :P Plutselig så har Isak skiftet bukse :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wanda Maximoff
2 minutter siden, Sparkles skrev:

Eller....Magiske bukser :nigo:

33 :duskedame:

Fikk skikkelig assosiasjoner til Aladdin nå. Ånden i buksa?:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut som om det blir noe mer i dag :( hadde håpet på litt mer etter så lang ventetid. Men da blir det foehåpentligvis masse klipp de neste dagene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mattie16

Jeg tenkte egentlig at Eskild overreagerte når Isak sa han ikke var en "sånn type" homo. Jeg følte ikke han mente å heve seg over dem, men at han bare var ærlig på det. Er det ikke lov å si sånt? Det er jo sant at noen homofile oppfører seg mer feminint og gjør mer ut av det enn andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, hvit.rose skrev:

Jeg tenkte egentlig at Eskild overreagerte når Isak sa han ikke var en "sånn type" homo. Jeg følte ikke han mente å heve seg over dem, men at han bare var ærlig på det. Er det ikke lov å si sånt? Det er jo sant at noen homofile oppfører seg mer feminint og gjør mer ut av det enn andre. 

Det tenkte jeg også. Og at Eskild kunne sagt noe lurt om at man ikke trengte å være "sånn og sånn" for å være homofil. I stedet fikk Isak DEN reaksjonen første gang han var litt åpen med noen :icon_frown:

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16
9 minutter siden, Virilja skrev:

Det tenkte jeg også. Og at Eskild kunne sagt noe lurt om at man ikke trengte å være "sånn og sånn" for å være homofil. I stedet fikk Isak DEN reaksjonen første gang han var litt åpen med noen :icon_frown:

Helt enig! Ble igrunn ganske paff når han reagerte så sterkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, hvit.rose skrev:

Det å synes at Eskild overreagerer sier at du er ganske priviligert, som ikke har måttet kjempe denne kampen, og aldri gått i hans sine sko. Hans reaksjon er skarp, men på sin plass. Denne bloggeren forklarer ganske greit hvorfor:

http://feministperspektiv.blogg.no/1478437147_homser_er_lttis_skam_.html#comment

Anonymkode: 025e4...d0f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...