Gjest Wanda Maximoff Skrevet 14. november 2016 #2181 Del Skrevet 14. november 2016 Fortsatt med F5 jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 14. november 2016 #2182 Del Skrevet 14. november 2016 På 12. november 2016 den 19.34, hvit.rose skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 14. november 2016 #2183 Del Skrevet 14. november 2016 Ok. I sesong 1 kom det fem oppdatering dagen etter pausen Og som sagt på forrige side, i sesong to kom det fire oppdateringer dagen etter pausen. Må skje noe mer i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 14. november 2016 #2184 Del Skrevet 14. november 2016 Siteringsdrit! Men uansett da... Au, hjertet mitt blir så lei meg på Isaks vegne.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #2185 Del Skrevet 14. november 2016 Noen som vet hvilken sang som spilles i det nye klippet? Anonymkode: affa2...9b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #2186 Del Skrevet 14. november 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet hvilken sang som spilles i det nye klippet? Anonymkode: affa2...9b1 Hate me now - Nas Anonymkode: f9ca9...41a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 14. november 2016 #2187 Del Skrevet 14. november 2016 Det må i det minste komme en chat eller to i kveld! Det koster dere da ikke mye å produsere, NRK? Dette var så alt, alt for lite. Stakkars, stakkars ISak Men fy søren så godt han spiller! Sinnssykt imponert over denne Tarjei. Hva tenkte dere om blikket til Even? Syns det var litt vanskelig å tolke. Mye lettere å se at Emma var bekymret og virket som om hun angret seg litt. Det var oppløftende i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #2188 Del Skrevet 14. november 2016 29 minutter siden, kattehviskeren skrev: Det må i det minste komme en chat eller to i kveld! Det koster dere da ikke mye å produsere, NRK? Dette var så alt, alt for lite. Stakkars, stakkars ISak Men fy søren så godt han spiller! Sinnssykt imponert over denne Tarjei. Hva tenkte dere om blikket til Even? Syns det var litt vanskelig å tolke. Mye lettere å se at Emma var bekymret og virket som om hun angret seg litt. Det var oppløftende i hvert fall. Håper også det kommer flere oppdateringer i kveld. Men mer enn 1, er nok for mye forlangt Anonymkode: 7b4d6...13c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 14. november 2016 #2189 Del Skrevet 14. november 2016 Faen i helvete så treigt det går! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #2190 Del Skrevet 14. november 2016 SKAMFOLKA!! Dette går ikke, først en såå lang pause, etterfulgt av et bittelite klipp. Også; stillhet?? Kommer det ikke noe mer ikveld så river jeg huset. Anonymkode: 69441...3ee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 14. november 2016 #2191 Del Skrevet 14. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: SKAMFOLKA!! Dette går ikke, først en såå lang pause, etterfulgt av et bittelite klipp. Også; stillhet?? Kommer det ikke noe mer ikveld så river jeg huset. Anonymkode: 69441...3ee Word! har aldri vært så opphengt i en serie før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 14. november 2016 #2192 Del Skrevet 14. november 2016 Utålmodig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
font Skrevet 14. november 2016 #2193 Del Skrevet 14. november 2016 Jeg venter også spent på ny oppdatering! (Og nå som jeg endelig hadde begynt å komme ned på jorda etter en ukes pause. Jaja ). Håper det kommer noe mer i kveld, en chat eller noe - hvasomhelst! Det positive i denne situasjonen er at all gnålinga mi om Isak og Even har fått samboeren min til å sjekke ut SKAM. Han ble hekta og så alt på en helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #2194 Del Skrevet 14. november 2016 Nevnt på ONTD: http://ohnotheydidnt.livejournal.com/104060806.html?view=17921727110#t17921727110 Anonymkode: 4c968...d26 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 14. november 2016 #2195 Del Skrevet 14. november 2016 Der kom det. Isak har det nok ikke så greit om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattie16 Skrevet 14. november 2016 #2196 Del Skrevet 14. november 2016 1 time siden, kattehviskeren skrev: Det må i det minste komme en chat eller to i kveld! Det koster dere da ikke mye å produsere, NRK? Dette var så alt, alt for lite. Stakkars, stakkars ISak Men fy søren så godt han spiller! Sinnssykt imponert over denne Tarjei. Hva tenkte dere om blikket til Even? Syns det var litt vanskelig å tolke. Mye lettere å se at Emma var bekymret og virket som om hun angret seg litt. Det var oppløftende i hvert fall. Enig ang Emma. Even virker ikke helt god, rett og slett. Han er en sånn type som er veldig sjarmerende og sier/gjør alt det rette. Men som likevel sårer når alt kommer til alt. Tror det vil bli mye frem og tilbake, men at det blir en happy-love ending, det tror jeg ikke .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #2197 Del Skrevet 14. november 2016 7 minutter siden, hvit.rose skrev: Enig ang Emma. Even virker ikke helt god, rett og slett. Han er en sånn type som er veldig sjarmerende og sier/gjør alt det rette. Men som likevel sårer når alt kommer til alt. Tror det vil bli mye frem og tilbake, men at det blir en happy-love ending, det tror jeg ikke .. Tror dessverre heller ikke på noen happy ending denne sesongen. Det er nok mer sannsynlig at SKAM skaperne vil lære oss noe om homofili, psykisk helse osv enn at det skal blir en fin love story. Anonymkode: 7b4d6...13c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvalitet Skrevet 14. november 2016 #2198 Del Skrevet 14. november 2016 5 minutter siden, hvit.rose skrev: Enig ang Emma. Even virker ikke helt god, rett og slett. Han er en sånn type som er veldig sjarmerende og sier/gjør alt det rette. Men som likevel sårer når alt kommer til alt. Tror det vil bli mye frem og tilbake, men at det blir en happy-love ending, det tror jeg ikke .. Men er ikke det et vanlig scenario da? 17 år, sjelden love storyene har happy ending. 😰. Heier på Isak og Even da 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #2199 Del Skrevet 14. november 2016 For en GULLserie! Tarjei er virkelig helt utrolig, jeg kjente angsten hans da han gikk gjennom skolegården. Anonymkode: 753ca...807 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 14. november 2016 #2200 Del Skrevet 14. november 2016 Ble så glad over chat'en mellom Isak og Eskild! Isak har åpenbart sagt unnskyld flere ganger. Det viser seg at han har tatt til seg det Eskild sa. Han jobber med seg selv og kommer seg oppover nå. Men jeg er virkelig redd det ikke blir med Even Som andre skrev her, Even har sine egne problemer, jeg tror ikke han kan være sammen med noen. Andre enn "skjegget sitt"/søstera si Sonja. Jeg kjenner jeg blir så latterlig sinna på Even, herregud, denne serien gjør meg psyko :D Hvis han ikke har prøvd å ta noen kontakt med Isak på denne tiden syns jeg han er en skikkelig drittsekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå