AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #2141 Del Skrevet 11. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det hadde vært en fin overraskelse, men tviler på at det kommer til å skje. Skam-episoden blir uansett ikke sendt på tv førstkommende mandag, men neste fredag. På mandag kommer det nok bare klipp. Anonymkode: ef5b8...4bc Du har et poeng der, dessverre. Anonymkode: a0d54...676 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 11. november 2016 #2142 Del Skrevet 11. november 2016 Jeg har ikke sett de andre sesongene, jeg har bare blitt helt hekta på den siste nå for et par dager siden. Men jeg skjønner ikke helt greia med episodene, når kommer det ny? Jeg vil se mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 11. november 2016 #2143 Del Skrevet 11. november 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det hadde vært en fin overraskelse, men tviler på at det kommer til å skje. Skam-episoden blir uansett ikke sendt på tv førstkommende mandag, men neste fredag. På mandag kommer det nok bare klipp. Anonymkode: ef5b8...4bc Stemmer det, klippene kommer jo før episoden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 11. november 2016 #2144 Del Skrevet 11. november 2016 7 minutter siden, Raindrops skrev: Jeg har ikke sett de andre sesongene, jeg har bare blitt helt hekta på den siste nå for et par dager siden. Men jeg skjønner ikke helt greia med episodene, når kommer det ny? Jeg vil se mer skam.p3.no oppdateres med klipp nå og da som sendes på tv på fredag kveld På mandag skal det legges ut nytt klipp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
font Skrevet 11. november 2016 #2145 Del Skrevet 11. november 2016 3 minutter siden, Raindrops skrev: Jeg har ikke sett de andre sesongene, jeg har bare blitt helt hekta på den siste nå for et par dager siden. Men jeg skjønner ikke helt greia med episodene, når kommer det ny? Jeg vil se mer Det legges ut korte klipp i "sanntid" på http://skam.p3.no/ , og disse klippene samles i en lang episode hver fredag. Nå er det derimot en ukes pause før nye klipp blir lagt ut på mandag - som igjen samles til en ny episode neste fredag Denne uken er det mao. ingen ny episode. De har vanligvis en slik pause i hver sesong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 11. november 2016 #2146 Del Skrevet 11. november 2016 (endret) 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det hadde vært en fin overraskelse, men tviler på at det kommer til å skje. Skam-episoden blir uansett ikke sendt på tv førstkommende mandag, men neste fredag. På mandag kommer det nok bare klipp. Anonymkode: ef5b8...4bc Ja, det mangler jo klipp for hele uken så hadde ikke blitt noe i dag. Men men, bare tre dager igjen Endret 11. november 2016 av Wanda Maximoff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 11. november 2016 #2147 Del Skrevet 11. november 2016 2 timer siden, Wanda Maximoff skrev: skam.p3.no oppdateres med klipp nå og da som sendes på tv på fredag kveld På mandag skal det legges ut nytt klipp. 2 timer siden, font skrev: Det legges ut korte klipp i "sanntid" på http://skam.p3.no/ , og disse klippene samles i en lang episode hver fredag. Nå er det derimot en ukes pause før nye klipp blir lagt ut på mandag - som igjen samles til en ny episode neste fredag Denne uken er det mao. ingen ny episode. De har vanligvis en slik pause i hver sesong Takk! Typisk min flaks at det er pause akkurat når jeg begynner å se på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #2148 Del Skrevet 11. november 2016 44 minutter siden, Raindrops skrev: Takk! Typisk min flaks at det er pause akkurat når jeg begynner å se på Hvis du nettopp har begynt å se, har du jo sesong 1 og 2 å glo på i mellomtiden Anonymkode: 7b4d6...13c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 11. november 2016 #2149 Del Skrevet 11. november 2016 1 time siden, Raindrops skrev: Takk! Typisk min flaks at det er pause akkurat når jeg begynner å se på Er ikke lenge igjen nå, daOg er du som meg som har en haug av skolepensum så er det bare å lese i mens så kan vi være ivrige brukere av F5 på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattie16 Skrevet 12. november 2016 #2150 Del Skrevet 12. november 2016 (endret) Jeg tenkte bare så enkelt som at når Isak sa til Even: " jeg har det bedre uten psykisk syke folk i livet mitt", så backer Even ut. Fordi han har psykiske problemer selv. Endret 12. november 2016 av Mattie16 Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 13. november 2016 #2151 Del Skrevet 13. november 2016 I MORGEN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lokmeister2016 Skrevet 13. november 2016 #2152 Del Skrevet 13. november 2016 Hva er greia med pauser I serien ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #2153 Del Skrevet 13. november 2016 2 timer siden, lokmeister2016 skrev: Hva er greia med pauser I serien ?? Som du sikkert vet er ikke episodene ferdiglagd før de starter en ny sesong. Manus blir skrevet, filminnspilling blir gjort og lyd, musikk og klipping må gjøres fortløpende. Pausene i hver sesong er sikkert en måte å få "hentet" seg litt inn på, manus, fimling og klipping fortsetter i alle fall for fullt selv om det er en liten pause for oss Anonymkode: 9a5a2...642 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #2154 Del Skrevet 13. november 2016 Tror dere det kommer noe klipp i natt? Håper det ass. Endelig skal det være litt positivt å ha baby som våkner mange ganger hver natt, kommer til å se etter klipp hver gang Anonymkode: 69441...3ee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 13. november 2016 #2155 Del Skrevet 13. november 2016 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror dere det kommer noe klipp i natt? Håper det ass. Endelig skal det være litt positivt å ha baby som våkner mange ganger hver natt, kommer til å se etter klipp hver gang Anonymkode: 69441...3ee Det ville jeg også gjort hvis jeg hadde hatt en baby som våknet på natta Jeg har en litt større enn det da som sover hele natta gjennom Jeg er litt usikker på om det kommer noe klipp i natt, klarer ikke å bestemme for om det eller ikke Endret 13. november 2016 av Wanda Maximoff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #2156 Del Skrevet 13. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror dere det kommer noe klipp i natt? Håper det ass. Endelig skal det være litt positivt å ha baby som våkner mange ganger hver natt, kommer til å se etter klipp hver gang Anonymkode: 69441...3ee Tenkte akkurat det samme. Kommer det et klipp i natt? Jeg tror det - samme som når de kicket igang sesong 3. Små gleder Anonymkode: 7b4d6...13c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #2157 Del Skrevet 13. november 2016 Nå erdet jo 14. November. Hvor er oppdatering?!? Anonymkode: ae4c5...237 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 13. november 2016 #2158 Del Skrevet 13. november 2016 (endret) 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå erdet jo 14. November. Hvor er oppdatering?!? Anonymkode: ae4c5...237 Tja, det er den 14 november i 23 timer og 46 minutter til da så de har litt tid på seg Endret 13. november 2016 av Wanda Maximoff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 13. november 2016 #2159 Del Skrevet 13. november 2016 Det er en skampod hver fredag etter episodene, litt morsom å høre på. Jeg er spent på hvordan første klipp blir. Blir sikkert enten inatt eller skoleklipp tenker jeg. Hva har skjedd den siste uka.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #2160 Del Skrevet 13. november 2016 18 minutter siden, Wanda Maximoff skrev: Tja, det er den 14 november i 23 timer og 46 minutter til da så de har litt tid på seg Ååh, hjertesukk. De er så trege ;p Anonymkode: ae4c5...237 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå