Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde vært en fin overraskelse, men tviler på at det kommer til å skje. Skam-episoden blir uansett ikke sendt på tv førstkommende mandag, men neste fredag. På mandag kommer det nok bare klipp.

Anonymkode: ef5b8...4bc

Du har et poeng der, dessverre. :icon_frown:

Anonymkode: a0d54...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Raindrops

Jeg har ikke sett de andre sesongene, jeg har bare blitt helt hekta på den siste nå for et par dager siden. Men jeg skjønner ikke helt greia med episodene, når kommer det ny? Jeg vil se mer :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde vært en fin overraskelse, men tviler på at det kommer til å skje. Skam-episoden blir uansett ikke sendt på tv førstkommende mandag, men neste fredag. På mandag kommer det nok bare klipp.

Stemmer det, klippene kommer jo før episoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
7 minutter siden, Raindrops skrev:

Jeg har ikke sett de andre sesongene, jeg har bare blitt helt hekta på den siste nå for et par dager siden. Men jeg skjønner ikke helt greia med episodene, når kommer det ny? Jeg vil se mer :hoppe:

skam.p3.no oppdateres med klipp nå og da som sendes på tv på fredag kveld :) På mandag skal det legges ut nytt klipp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Raindrops skrev:

Det legges ut korte klipp i "sanntid" på http://skam.p3.no/ , og disse klippene samles i en lang episode hver fredag. Nå er det derimot en ukes pause før nye klipp blir lagt ut på mandag - som igjen samles til en ny episode neste fredag :) Denne uken er det mao. ingen ny episode. De har vanligvis en slik pause i hver sesong :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det mangler jo klipp for hele uken :( så hadde ikke blitt noe i dag. Men men, bare tre dager igjen :duskedame:

Endret av Wanda Maximoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops
2 timer siden, Wanda Maximoff skrev:

skam.p3.no oppdateres med klipp nå og da som sendes på tv på fredag kveld :) På mandag skal det legges ut nytt klipp. :)

2 timer siden, font skrev:

Det legges ut korte klipp i "sanntid" på http://skam.p3.no/ , og disse klippene samles i en lang episode hver fredag. Nå er det derimot en ukes pause før nye klipp blir lagt ut på mandag - som igjen samles til en ny episode neste fredag :) Denne uken er det mao. ingen ny episode. De har vanligvis en slik pause i hver sesong :Nikke:

Takk! Typisk min flaks at det er pause akkurat når jeg begynner å se på :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Raindrops skrev:

Hvis du nettopp har begynt å se, har du jo sesong 1 og 2 å glo på i mellomtiden ;) 

Anonymkode: 7b4d6...13c

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
1 time siden, Raindrops skrev:

Er ikke lenge igjen nå, da:duskedame:Og er du som meg som har en haug av skolepensum så er det bare å lese i mens så kan vi være ivrige brukere av F5 på mandag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16

Jeg tenkte bare så enkelt som at når Isak sa til Even: " jeg har det bedre uten psykisk syke folk i livet mitt", så backer Even ut. Fordi han har psykiske problemer selv.

Endret av Mattie16
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, lokmeister2016 skrev:

Hva er greia med pauser I serien ??

Som du sikkert vet er ikke episodene ferdiglagd før de starter en ny sesong. Manus blir skrevet, filminnspilling blir gjort og lyd, musikk og klipping må gjøres fortløpende. Pausene i hver sesong er sikkert en måte å få "hentet" seg litt inn på, manus, fimling og klipping fortsetter i alle fall for fullt selv om det er en liten pause for oss :)

Anonymkode: 9a5a2...642

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror dere det kommer noe klipp i natt? Håper det ass. Endelig skal det være litt positivt å ha baby som våkner mange ganger hver natt, kommer til å se etter klipp hver gang :fnise:

Anonymkode: 69441...3ee

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror dere det kommer noe klipp i natt? Håper det ass. Endelig skal det være litt positivt å ha baby som våkner mange ganger hver natt, kommer til å se etter klipp hver gang :fnise:

Det ville jeg også gjort hvis jeg hadde hatt en baby som våknet på natta :tongue: Jeg har en litt større enn det da som sover hele natta gjennom :tongue: Jeg er litt usikker på om det kommer noe klipp i natt, klarer ikke å bestemme for om det eller ikke :P

Endret av Wanda Maximoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte akkurat det samme. Kommer det et klipp i natt? Jeg tror det - samme som når de kicket igang sesong 3. Små gleder :fnise:

Anonymkode: 7b4d6...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Wanda Maximoff
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå erdet jo 14. November. Hvor er oppdatering?!?

Anonymkode: ae4c5...237

Tja, det er den 14 november i 23 timer og 46 minutter til da så de har litt tid på seg :P

Endret av Wanda Maximoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en skampod hver fredag etter episodene, litt morsom å høre på. 

Jeg er spent på hvordan første klipp blir. Blir sikkert enten inatt eller skoleklipp tenker jeg.  Hva har skjedd den siste uka.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Wanda Maximoff skrev:

Tja, det er den 14 november i 23 timer og 46 minutter til da så de har litt tid på seg :P

Ååh, hjertesukk. De er så trege ;p

Anonymkode: ae4c5...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...