Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva syntes dere om den siste episoden på nrk.no? Jeg må ærlige innrømme at den første sesongen var best, men jo lengre man kommer ute i serien jo sprøere blir den. Det er godt man har Vilde og disse søte jentene der til å ro det i land.

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, fuglekvitter__ skrev:

Hva syntes dere om den siste episoden på nrk.no? Jeg må ærlige innrømme at den første sesongen var best, men jo lengre man kommer ute i serien jo sprøere blir den. Det er godt man har Vilde og disse søte jentene der til å ro det i land.

Jeg synes denne sesongen skiller seg mest ut. Den er ikke så morsom som de andre, men enda mer intens og har sinnsykt bra skuespill. Litt sånn "SKAM har blitt seriøse"... Synes siste episode var veldig bra, blir utrolig engasjert i historien. Den er vakker, vond og aktuell.

Anonymkode: 9a5a2...642

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes denne sesongen skiller seg mest ut. Den er ikke så morsom som de andre, men enda mer intens og har sinnsykt bra skuespill. Litt sånn "SKAM har blitt seriøse"... Synes siste episode var veldig bra, blir utrolig engasjert i historien. Den er vakker, vond og aktuell.

Ja, du syntes det, men jeg syntes ikke det. Den går litt i samme sjanger som den første sesongen, og at de forsøker å skape blest rundt Even eller hva den skuespilleren heter er jo greit nok men jeg tviler på at det slutter sånn. Det er lov å håpe.
Jeg leste at den var aktuell for de fleste aldere. Så dere det? At 60+ også følger med på den. De var ikke helt enig i at tv-serien representerer noe som er dagsaktuelt, men... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig med deg og kjenner mange som syns det samme. De tidligere sesongene har ikke fenget meg og jeg syns egentlig at de har vært litt kjedelige. Så ett par episoder av dem før jeg datt av. Nå er jeg hekta og har sittet, oppdatert med F5 masse når vi har ventet på klipp. Bare seks dager til neste klipp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Wanda Maximoff skrev:

Enig med deg og kjenner mange som syns det samme. De tidligere sesongene har ikke fenget meg og jeg syns egentlig at de har vært litt kjedelige. Så ett par episoder av dem før jeg datt av. Nå er jeg hekta og har sittet, oppdatert med F5 masse når vi har ventet på klipp. Bare seks dager til neste klipp. 

Puh ja... Har blitt totalt hekta, og det er nesten bra at det er en pause ;) Men er fryktelig spent på fortsettelsen...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Puh ja... Har blitt totalt hekta, og det er nesten bra at det er en pause ;) Men er fryktelig spent på fortsettelsen...

Ja, det er nesten bra :tongue: Ble plutselig veldig effektiv med skolearbeidet når man ikke må gå inn og sjekke ti ganger i timen :fnise::tommel: Jeg er også spent på hvordan dette utvikler seg etter den avslutningen, jeg er litt sånn: ååååh, det er seks dager så da må jeg være supereffektiv nå også kan jeg sitte hele mandagen og taste F5 for å finne ut hva som har skjedd videre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kattehviskeren
2 timer siden, Wanda Maximoff skrev:

Ja, det er nesten bra :tongue: Ble plutselig veldig effektiv med skolearbeidet når man ikke må gå inn og sjekke ti ganger i timen :fnise::tommel: Jeg er også spent på hvordan dette utvikler seg etter den avslutningen, jeg er litt sånn: ååååh, det er seks dager så da må jeg være supereffektiv nå også kan jeg sitte hele mandagen og taste F5 for å finne ut hva som har skjedd videre :P

Haha, jeg og, superfokus denne uka :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
36 minutter siden, kattehviskeren skrev:

Haha, jeg og, superfokus denne uka :D

Mobilsitering er litt rar, uansett. Men supert, heia heia :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det kanskje blir litt vanskelig for Skam-skaperne å toppe denne sesongen da?

Anonymkode: 77ad5...2fd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Jeg syndet i dag. Etter masse skolearbeid så sank jeg inn i et lite Skam øyeblikk og så på alt for forrige uke :hjerte: Så ble jeg litt trist når jeg innså at det fortsatt var seks dager igjen :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er med på å boikotte skam en uke fra 14.november? Nrk gjør dette bare for å være kjipe. Skal ikke la de leke med meg! :P

Anonymkode: ae4c5...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er med på å boikotte skam en uke fra 14.november? Nrk gjør dette bare for å være kjipe. Skal ikke la de leke med meg! :P

Nope 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, nei du, det er uaktuelt :) 
Jeg er utålmodig, men denne pausen har vært litt digg og, fått roet litt på F5-muskelen. Bare synd Trump skulle bli valgt i mellomtida, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det kortere tid til nytt klipp kommer enn det er fra siste klipp ble lagt ut! :D

Anonymkode: b048f...5e1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en liten mistanke om at det kommer ny episode i dag. I NRK sitt program står det ingenting om skam på mandag, men en film tar opp det meste av kvelden. I kveld har de satt inn pinlige sykdommer i stede for skam. Det er et litt merkelig program å putte inn midt i beste sendetid på en fredag og noe de kan tillate seg å ta ut uten forvarsel. Og overraskelsesmomentet har har jo blitt selve kjennetegnet til skam-redaksjonen.

Dette er nok mest ønsketenkning, men krysser fortsatt fingrene. :laugh:

Anonymkode: a0d54...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en liten mistanke om at det kommer ny episode i dag. I NRK sitt program står det ingenting om skam på mandag, men en film tar opp det meste av kvelden. I kveld har de satt inn pinlige sykdommer i stede for skam. Det er et litt merkelig program å putte inn midt i beste sendetid på en fredag og noe de kan tillate seg å ta ut uten forvarsel. Og overraskelsesmomentet har har jo blitt selve kjennetegnet til skam-redaksjonen.

Dette er nok mest ønsketenkning, men krysser fortsatt fingrene. :laugh:

Anonymkode: a0d54...676

Det hadde vært en fin overraskelse, men tviler på at det kommer til å skje. Skam-episoden blir uansett ikke sendt på tv førstkommende mandag, men neste fredag. På mandag kommer det nok bare klipp.

Anonymkode: ef5b8...4bc

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...