Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kanskje det er Even og Eskild? De møttes jo på badet etter at Even hadde overnattet hos Isak 😬

Det øyenbrynet i begynnelsen ligner litt på Jonas også. Herregud, blir jo helt paranoid av dette.

Måtte denne uken gå fort som fy 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette blir en laang uke. Jeg tipper det er Even og Isak i klippet. Men det kan jo f.eks. være en drøm, med tanke på tidligere "pauseklipp". Jeg håper virkelig ikke Isak har gjort noe dumt.

Anonymkode: 69441...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror den som vi ser munnen til på slutten er Isak, ettersom føflekkene på kinnet passer perfekt med de han har. Lurer bare på hvem han er med? Lenge å vente!

Anonymkode: b2837...eab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes vanligvis at ukene flyr, men jeg mistenker at de neste 9 dagene kommer til å føles laaange :fnise: 

Det er jo nesten helt umulig å tyde hvem som er på klippet! Jeg tror Isak er en av dem, og håååper Even er den andre. Men det KAN jo være Eskild -  eller en helt annen person. Tror kanskje klippet er fra en het scene som kommer litt lenger ut i sesongen, og at det er et hint om hva som er i vente :danse:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvsagt Even. Hvorfor skulle Eskild drive med Isak? Isak sender drittsekk-melding til Even, Even klarer ikke å holde seg borte. Så bærer det til sengs. Klassisk ut-av-skapet-story. Men sikkert litt depping før den tid. 

Anonymkode: cb1ff...3cf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Emma og Isak, tro meg. Isak er sint etter festen og vil hevne seg på Even + bevise for Emma at han er hetero likevel.

Anonymkode: 4f27c...e2e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er Emma og Isak, tro meg. Isak er sint etter festen og vil hevne seg på Even + bevise for Emma at han er hetero likevel.

Anonymkode: 4f27c...e2e

Veldig tvilsomt at NRK viser nakne pupper til en 17-årig jente på tv. Altså, det er nok ikke Emma.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Krutthøna skrev:

Veldig tvilsomt at NRK viser nakne pupper til en 17-årig jente på tv. Altså, det er nok ikke Emma.

Dette tenker jeg og. De har ikke vist noe sånt tidligere, så tviler på at de begynner nå. Målgruppen er tross alt 15 åringer, selv om det er lett å glemme  innimellom :P

Det eneste logiske er at det er Isak og Even(eventuelt noen heeelt andre). Emma eller Eskild er det ihvertfall ikke.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske tydelig at Even har trekt seg unna pga det Isak sa om psykisk syke... Synes og det er veldig merkelig at Sonja kysser han på festen. Tror kanskje Even løy til Isak om pausen. Men det kan også hende at Sonja er så desperat at hun ikke klarer å gi slipp på Even. Derfor kysser hun ham, eventuelt igler seg innpå.

Jeg tror det ordner seg for gutta. Er Isak vi ser på slutten, han har ganske gjenkjennbare lepper. Tror nok den andre er Even. Vi trenger jo en lykkelig slutt :)  Eskil er for vant i gamet at jeg ikke ser for meg at han vil ha en usikker Isak (som uansett er forelska i Even) ;) 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, fridr skrev:

Det er ganske tydelig at Even har trekt seg unna pga det Isak sa om psykisk syke... Synes og det er veldig merkelig at Sonja kysser han på festen. Tror kanskje Even løy til Isak om pausen. Men det kan også hende at Sonja er så desperat at hun ikke klarer å gi slipp på Even. Derfor kysser hun ham, eventuelt igler seg innpå.

Jeg tror det ordner seg for gutta. Er Isak vi ser på slutten, han har ganske gjenkjennbare lepper. Tror nok den andre er Even. Vi trenger jo en lykkelig slutt :)  Eskil er for vant i gamet at jeg ikke ser for meg at han vil ha en usikker Isak (som uansett er forelska i Even) ;) 

Ja, Even sa jo at han "ikke kunne" slå opp med Sonja, og jeg tror det ligger noe i det selv om han tullet det bort med det aluminiumsbeinet. Det er jo også rimelig spesielt å godta en pause i forholdet sånn at kjæresten kan holde på med en annen gutt, jeg tror de færreste damer ville gått med på en slik pause. Så det må jo være et eller annet med Sonja som gjør det problematisk for Even å gjøre det slutt.

Syns også at Even så ganske uinteressert ut når de kysset, tror det var mest fra hennes side. Og det virket som om det var "hallo"kyss. Altså at de ikke kom sammen på festen.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruker115236

Jeg begynner å få litt inntrykk  av at Sonja kanskje er veldig kristen, og at det er derfor hun og tar tilbake Even. Kanskje Even og kommer fra en veldig kristen familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ClickB4it

Det klippet fra festen - mulig det bare er tilfeldigheter altså, men er det noen andre som la merke til at Jonas og Isak er kledd relativt likt sammenlignet med de to andre gutta? Synes forresten Vilde og Magnus er supersøte, husker så innmari godt hvordan det var å treffe en viss fyr fra videregående på fest. Det var liksom ikke måte på hvor kul man skulle være :fnise:

Jeg irriterer meg grenseløst over hvordan Emma sa "det er SJUeseksten, Isak", jeg vet at tj/kj-lyden er på vei ut, men det skjærer i ørene likevel.

Åh, det føles så lenge til 14. november...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, det er leeeenge til 14.11 😬 Når dagen er her, kommer jeg garantert til å refreshe http://skam.p3.no altfor mange ganger 😂

Endret av Krutthøna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper ikke dette blir en sesong med masse kjærlighetsdrama. Føler egentlig at det konseptet er litt oppbrukt fra de to foregående sesongene. Det har blitt sagt at sesongen skal handler om det å slite psykisk. Så jeg håper at Isak og Even kan bli kjærester, og at fokuset og spenningen blir lagt på noe annet - at Isak sliter med å komme ut av skapet eller at Isak syns det er vanskelig å forholde seg til Even pga hans eventuelle psykiske lidelse. 

Anonymkode: 26b03...697

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså!! Jeg skal snart på ferie, og tenkte at hurra, da får jeg 2 lange episoder å glede meg til når jeg kommer hjem. Så tar de pause :snurt: 

Huff, alle kan nok kjenne seg igjen i ubesvart forelskelse. Men utrolig dårlig gjort av Even å fortelle at Isak er homo til Sonja. Han har jo nå sluppet katta ut av sekken uten at Isak nødvendigvis var klar for å stå frem enda. Hele skolen vet jo det på 2-3 dager når først en vet det. Det er sikkert fler enn Emma som vet det for å si det sånn.  Even kunne jo bare sagt at han liker "en gutt", ikke at han liker Isak. 

Tror også det at han trakk seg unna kommer av den psykisk syk kommentaren til Isak i garderoben. 

Jeg var ganske negativ til at det skulle handle om Isak i begynnelsen. Liker det bedre nå. Men jeg må si jeg savner jentene også. Har vi i det hele tatt sett gutte jente Chris i denne sesongen? Jentene har blitt statister. Vi kunne jo fått litt småhistorier fra jentegjengen parallellt med Isak historien. 

Edit: gutte Chris og jente Chris.. Ble forvirrende dette :P 

Endret av Mynona
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even er hot på et annet nivå enn William, imo, syns han spiller bedre også. Hvor fant de han?:P Han er gull skuespillmessig.  Er positivt overrasket over Isak også, hadde litt inntrykk av han var en stille og tilbaketrukket person (?), moro og se han vokse opp, finne seg selv og han som spiller han gjør en knall jobb også. Denne sesongen gruser de andre så inderlig, har nesten glemt jentene og selv om jeg digger Chris, så føler jeg guttene bærer sesongen helt fint alene.

Isak&Even>>>>>>>>>William&noora.

Anonymkode: b2991...7d6

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...