Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For en grusom episode, kjente jeg ble helt på gråten.. den frustrasjonen er så ekte! 

Jeg håper det snart blir noe oppdatering? Hva tenker dere, når kommer det noe mer? 

Lite "lysglimt" er jo at nok engang er Eva og Chris tett omslynget på fest. Jeg synes P. Chris er skikkelig digg 😂 

Anonymkode: c4ac7...3b0

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva var det Mahdi egentlig sa? Har sett det 10 ganger nå og skjønner det fortsatt ikke.

Anonymkode: c6c13...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva var det Mahdi egentlig sa? Har sett det 10 ganger nå og skjønner det fortsatt ikke.

Anonymkode: c6c13...046

Han sier: han skal i familieselskap, la karen jette 'a. Hvis du strømmer episoden på nrk.no kan du slå på teksting, det hjelper. :)

Anonymkode: dcdfd...ef7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter igjen med så mange følelser etter dette klippet at jeg HAR IKKE ORD! Alt bare raser sammen. Ligger i senga og gaper med tårer i øynene. HVA SKJER NÅ!! Jeg er bare så imponert over Tarjei. Jeg føler hele serien er på ekte, som en dokumentarserie. De er så jævla flinke, SPESIELT han! 

Bare VISSTE at Even løy om Sonja! Det må han ha gjort. Sikkert fortalt henne at Isak er homo, men ikke turt å fortelle om seg selv. Har lyst å kalle han feig, men jeg vet godt hvordan det er å være i skapet! 

Jeg hadde visst noen ord likevel.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tweet skrev:

Sitter igjen med så mange følelser etter dette klippet at jeg HAR IKKE ORD! Alt bare raser sammen. Ligger i senga og gaper med tårer i øynene. HVA SKJER NÅ!! Jeg er bare så imponert over Tarjei. Jeg føler hele serien er på ekte, som en dokumentarserie. De er så jævla flinke, SPESIELT han! 

Bare VISSTE at Even løy om Sonja! Det må han ha gjort. Sikkert fortalt henne at Isak er homo, men ikke turt å fortelle om seg selv. Har lyst å kalle han feig, men jeg vet godt hvordan det er å være i skapet! 

Jeg hadde visst noen ord likevel.

Samme her, fikk helt vondt inni meg på slutten av episoden 😥 Har sittet og oppdatert jevnlig til nå for å se om det kom noe nytt. Jeg lurer jo på hvordan det går med Isak! Han er jo helt alene i verden stakkar.

Anonymkode: dc85c...3bc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ny episode !!!!!!!!!

tilbdle 14.nov! Wtf??!! 😱😱😱😱

Hæ?? En ukes pause???? 🙀🙀🙀

Anonymkode: dc85c...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruker115236
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ny episode !!!!!!!!!

tilbdle 14.nov! Wtf??!! 😱😱😱😱

Jeg tror jeg trenger en ukes pause nå. Har levd på refresh-knappen de siste 4 ukene, og trenger litt tid på å komme tilbake til det virkelige livet. Eksamen er jo snart og, så da kan man jo lese litt i pausen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På twitter har folk lagt ut bilder som skal vise at det er Even utifra føflekkene på kinnet. Er ikke 100% overbevist, for Eskild har også føflekker på samme kinnet, og det er vanskelig å se helt nøyaktig hvem som matcher best. Men heller mest mot Even, synes hans ligner mest. 

Anonymkode: 8cc3e...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Wanda Maximoff
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem tror dere det er i klippet? Synes det ser ut som Eskild?! :O

Anonymkode: b2837...eab

Kan være både og. Det spørs jo litt hvilken dag klippet er i fra? Er det fra i natt eller fra den 14.11?

Endret av Wanda Maximoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

På twitter har folk lagt ut bilder som skal vise at det er Even utifra føflekkene på kinnet. Er ikke 100% overbevist, for Eskild har også føflekker på samme kinnet, og det er vanskelig å se helt nøyaktig hvem som matcher best. Men heller mest mot Even, synes hans ligner mest. 

Anonymkode: 8cc3e...f2e

Vi ser jo ansiktet i to sekunder kanskje og som er litt tåkete. Eneste vi ser klart og tydelig syns jeg ser ut som Isak. 

Endret av Wanda Maximoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var det ikke leppene til Even? :klo: 

Anonymkode: 152fb...a53

Syns det ser ut som Isak jeg. :P Jeg håper at det ikke er Eskild i det klippet, da. Det er ikke sånn jeg ser på deres relasjon, jeg syns han nesten er litt reservepappa for Isak :fnise: Satser på at det er Even.

Endret av Wanda Maximoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...