AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #2061 Del Skrevet 4. november 2016 For en grusom episode, kjente jeg ble helt på gråten.. den frustrasjonen er så ekte! Jeg håper det snart blir noe oppdatering? Hva tenker dere, når kommer det noe mer? Lite "lysglimt" er jo at nok engang er Eva og Chris tett omslynget på fest. Jeg synes P. Chris er skikkelig digg 😂 Anonymkode: c4ac7...3b0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frk_hardusett Skrevet 4. november 2016 #2062 Del Skrevet 4. november 2016 Åh! Jeg håpet sånn at Jonas skulle komme etter han på slutten der❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 4. november 2016 #2063 Del Skrevet 4. november 2016 F5, F5, F5, F5, F5... AAAARGH, skjer jo ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 4. november 2016 #2064 Del Skrevet 4. november 2016 Sitter her med vondt i magen jeg nå, vil bare gi Isak en klem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #2065 Del Skrevet 4. november 2016 Hva var det Mahdi egentlig sa? Har sett det 10 ganger nå og skjønner det fortsatt ikke. Anonymkode: c6c13...046 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #2066 Del Skrevet 5. november 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva var det Mahdi egentlig sa? Har sett det 10 ganger nå og skjønner det fortsatt ikke. Anonymkode: c6c13...046 Han sier: han skal i familieselskap, la karen jette 'a. Hvis du strømmer episoden på nrk.no kan du slå på teksting, det hjelper. Anonymkode: dcdfd...ef7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 5. november 2016 #2067 Del Skrevet 5. november 2016 Sitter igjen med så mange følelser etter dette klippet at jeg HAR IKKE ORD! Alt bare raser sammen. Ligger i senga og gaper med tårer i øynene. HVA SKJER NÅ!! Jeg er bare så imponert over Tarjei. Jeg føler hele serien er på ekte, som en dokumentarserie. De er så jævla flinke, SPESIELT han! Bare VISSTE at Even løy om Sonja! Det må han ha gjort. Sikkert fortalt henne at Isak er homo, men ikke turt å fortelle om seg selv. Har lyst å kalle han feig, men jeg vet godt hvordan det er å være i skapet! Jeg hadde visst noen ord likevel. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #2068 Del Skrevet 5. november 2016 1 time siden, tweet skrev: Sitter igjen med så mange følelser etter dette klippet at jeg HAR IKKE ORD! Alt bare raser sammen. Ligger i senga og gaper med tårer i øynene. HVA SKJER NÅ!! Jeg er bare så imponert over Tarjei. Jeg føler hele serien er på ekte, som en dokumentarserie. De er så jævla flinke, SPESIELT han! Bare VISSTE at Even løy om Sonja! Det må han ha gjort. Sikkert fortalt henne at Isak er homo, men ikke turt å fortelle om seg selv. Har lyst å kalle han feig, men jeg vet godt hvordan det er å være i skapet! Jeg hadde visst noen ord likevel. Samme her, fikk helt vondt inni meg på slutten av episoden 😥 Har sittet og oppdatert jevnlig til nå for å se om det kom noe nytt. Jeg lurer jo på hvordan det går med Isak! Han er jo helt alene i verden stakkar. Anonymkode: dc85c...3bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #2069 Del Skrevet 5. november 2016 Ny episode !!!!!!!!! tilbdle 14.nov! Wtf??!! 😱😱😱😱 Anonymkode: c4ac7...3b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #2070 Del Skrevet 5. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ny episode !!!!!!!!! tilbdle 14.nov! Wtf??!! 😱😱😱😱 Anonymkode: c4ac7...3b0 Hæ?? En ukes pause???? 🙀🙀🙀 Anonymkode: dc85c...3bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bruker115236 Skrevet 5. november 2016 #2071 Del Skrevet 5. november 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ny episode !!!!!!!!! tilbdle 14.nov! Wtf??!! 😱😱😱😱 Anonymkode: c4ac7...3b0 Jeg tror jeg trenger en ukes pause nå. Har levd på refresh-knappen de siste 4 ukene, og trenger litt tid på å komme tilbake til det virkelige livet. Eksamen er jo snart og, så da kan man jo lese litt i pausen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 5. november 2016 #2072 Del Skrevet 5. november 2016 KØDDER DU!!! Nå streiker jeg!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #2073 Del Skrevet 5. november 2016 Men...men...kan ikke vente så lenge! Anonymkode: 8cc3e...f2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #2074 Del Skrevet 5. november 2016 Hvem tror dere det er i klippet? Synes det ser ut som Eskild?! :O Anonymkode: b2837...eab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #2075 Del Skrevet 5. november 2016 På twitter har folk lagt ut bilder som skal vise at det er Even utifra føflekkene på kinnet. Er ikke 100% overbevist, for Eskild har også føflekker på samme kinnet, og det er vanskelig å se helt nøyaktig hvem som matcher best. Men heller mest mot Even, synes hans ligner mest. Anonymkode: 8cc3e...f2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 5. november 2016 #2076 Del Skrevet 5. november 2016 14 November er jo ni dager til. Skal de ha pause til 14 november? DusteSkam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 5. november 2016 #2077 Del Skrevet 5. november 2016 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem tror dere det er i klippet? Synes det ser ut som Eskild?! :O Anonymkode: b2837...eab Kan være både og. Det spørs jo litt hvilken dag klippet er i fra? Er det fra i natt eller fra den 14.11? Endret 5. november 2016 av Wanda Maximoff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 5. november 2016 #2078 Del Skrevet 5. november 2016 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: På twitter har folk lagt ut bilder som skal vise at det er Even utifra føflekkene på kinnet. Er ikke 100% overbevist, for Eskild har også føflekker på samme kinnet, og det er vanskelig å se helt nøyaktig hvem som matcher best. Men heller mest mot Even, synes hans ligner mest. Anonymkode: 8cc3e...f2e Vi ser jo ansiktet i to sekunder kanskje og som er litt tåkete. Eneste vi ser klart og tydelig syns jeg ser ut som Isak. Endret 5. november 2016 av Wanda Maximoff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #2079 Del Skrevet 5. november 2016 Var det ikke leppene til Even? Anonymkode: 152fb...a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 5. november 2016 #2080 Del Skrevet 5. november 2016 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Var det ikke leppene til Even? Anonymkode: 152fb...a53 Syns det ser ut som Isak jeg. Jeg håper at det ikke er Eskild i det klippet, da. Det er ikke sånn jeg ser på deres relasjon, jeg syns han nesten er litt reservepappa for Isak Satser på at det er Even. Endret 5. november 2016 av Wanda Maximoff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå