AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #2041 Del Skrevet 4. november 2016 Åhh... grusomt klipp - stakkars Isak! Får helt vondt i magen av å se på Anonymkode: 31bd6...954 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 4. november 2016 #2042 Del Skrevet 4. november 2016 (endret) Stakkar Han ser jo helt forvirret ut, noe jeg kan forstå fordi at det må jo føles som et skikkelig slag i magen etter hva som skjedde på onsdag. Men enig i at Emma tok det bra Stort av henne. Men Sonja og Even er sammen igjen? Etter han fortalte at han hadde funnet seg en annen, en annen som var en gutt? Jeg mener, altså? Hallo... De tok seg en pause på onsdag?? Endret 4. november 2016 av Wanda Maximoff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #2043 Del Skrevet 4. november 2016 Åå, ble seriøst kvalm av det klippet der. Stakkars Isak. Anonymkode: 69441...3ee 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 4. november 2016 #2044 Del Skrevet 4. november 2016 Og jeg merker jeg liker ikke Mahdi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #2045 Del Skrevet 4. november 2016 21 minutter siden, Wanda Maximoff skrev: Stakkar Han ser jo helt forvirret ut, noe jeg kan forstå fordi at det må jo føles som et skikkelig slag i magen etter hva som skjedde på onsdag. Men enig i at Emma tok det bra Stort av henne. Men Sonja og Even er sammen igjen? Etter han fortalte at han hadde funnet seg en annen, en annen som var en gutt? Jeg mener, altså? Hallo... De tok seg en pause på onsdag?? Kan det være at han ikke fortalte det til Sonja likevel? At han løy til Isak? Anonymkode: 152fb...a53 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 4. november 2016 #2046 Del Skrevet 4. november 2016 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan det være at han ikke fortalte det til Sonja likevel? At han løy til Isak? Anonymkode: 152fb...a53 Absolutt, kan være en mulighet der. Forbauset at de ble så fort sammen igjen. Herregud, to dager. (Jeg måtte se på det en gang til, Even ser ikke akkurat så gira ut på Sonja? Sett for en tredje gang, jeg syns virkelig det ikke ser ut som han er gira på å kysse henne??) Emma vet jo at Isak er homo da? Hvordan kan det ha oppstått hvis Even ikke har sagt noe til Sonja om deres relasjon? Jeg håper at Isak støtter seg på Eskild nå. Jeg håper de snakker sammen i morgen Endret 4. november 2016 av Wanda Maximoff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #2047 Del Skrevet 4. november 2016 Herregud... visste at det var noe med han Even. Jeg misliker Mahdi promp ( rollen altså ) ... bra Isak var litt streng på slutten... åghh Anonymkode: 901ad...123 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
font Skrevet 4. november 2016 #2048 Del Skrevet 4. november 2016 Åååå! Herlighet, jeg fikk tårer i øynene jeg nå. Får så vondt av Isak! Nå lurer jeg fryktelig på hvordan dette har skjedd, og hvem som har sagt hva. Jeg mistenker at Even har fortalt Sonja at Isak er homofil (uten at han har nevnt seg selv), men at han løy til Isak om pause-biten. Og så har Sonja fortalt det videre til Emma. Men ER Even en drittsekk som har utnyttet Isak hele tiden? Eller er han fortsatt i skapet og prøver bare å holde en fasade? Uff, jeg har så mange spørsmål! Jeg håper bare Isak ikke finner på noe dumt pga. dette... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #2049 Del Skrevet 4. november 2016 Jeg kan ikke se for meg at Even latet som da de lå i sengen og pratet. Eller i garderoben. Og bassenget. jeg tror han bare trenger tid på å komme ut av skapet. Synes bare det er dårlig gjort å ditche Isak Anonymkode: 152fb...a53 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #2050 Del Skrevet 4. november 2016 Mahdi venter bare på å bli slått ned, enten av kompisene hans eller noen andre. Synes Emma oppførte seg bra. Even ikke... Tror og håper Eskild er der nå. Fuck, fikk tårer i øya av dette 😥 Anonymkode: dc85c...3bc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #2051 Del Skrevet 4. november 2016 12 minutter siden, font skrev: Åååå! Herlighet, jeg fikk tårer i øynene jeg nå. Får så vondt av Isak! Nå lurer jeg fryktelig på hvordan dette har skjedd, og hvem som har sagt hva. Jeg mistenker at Even har fortalt Sonja at Isak er homofil (uten at han har nevnt seg selv), men at han løy til Isak om pause-biten. Og så har Sonja fortalt det videre til Emma. Men ER Even en drittsekk som har utnyttet Isak hele tiden? Eller er han fortsatt i skapet og prøver bare å holde en fasade? Uff, jeg har så mange spørsmål! Jeg håper bare Isak ikke finner på noe dumt pga. dette... Sjæl! Dette tenkte jeg og Vil se neste episode nååååå. Herregud, fikk helt vondt i magen jeg nå, haha er det mulig. Hvorfor er det så fååå og korte episoder, vil se meeer!! Anonymkode: 9309f...7cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #2052 Del Skrevet 4. november 2016 Bare lurer på en ting. Hvordan vet dere hva som kom til å skje uten å vente til fredagen? Jeg vil også :/ Anonymkode: 901ad...123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #2053 Del Skrevet 4. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bare lurer på en ting. Hvordan vet dere hva som kom til å skje uten å vente til fredagen? Jeg vil også :/ Anonymkode: 901ad...123 http://skam.p3.no/ Anonymkode: 9309f...7cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #2054 Del Skrevet 4. november 2016 Synes så synd på Isak. Var veldig skeptisk til en mannlig hovedrolle i SKAM når denne sesongen begynte, men jeg liker Isak veldig godt og han er veldig enkel å relatere til. Synes også skuespilleren er utrolig flink til å vise følelser på en naturlig måte. Når han snakket om moren sin i garderoben var det som å se meg selv når jeg prøver å sette ord på vanskelige ting. Skjønner at Eskil ble lei seg, men tror han forstår Isak og tror ikke han er sur på han lenge. Anonymkode: a8884...4c4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #2055 Del Skrevet 4. november 2016 Tror forresten Even valgte å trekke seg unna fordi Isak sa at han ikke trengte psykisk syke folk rundt seg. Føler de la mye vekt på den linja. Anonymkode: a8884...4c4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #2056 Del Skrevet 4. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tror forresten Even valgte å trekke seg unna fordi Isak sa at han ikke trengte psykisk syke folk rundt seg. Føler de la mye vekt på den linja. Anonymkode: a8884...4c4 Enig!! Anonymkode: 9309f...7cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #2057 Del Skrevet 4. november 2016 Jeg kjenner det som gjør meg mest sint er at Isak sitter der på starten og ser ut som han er på gråten, kompisene hans (til og med Jonas) er skikkelig ekle mot han. For noen råtne venner. Anonymkode: a83b7...182 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #2058 Del Skrevet 4. november 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner det som gjør meg mest sint er at Isak sitter der på starten og ser ut som han er på gråten, kompisene hans (til og med Jonas) er skikkelig ekle mot han. For noen råtne venner. Anonymkode: a83b7...182 Ja, og måten de pusher ham til å ordne så de kan dra på festen selv om han åpenbart ikke har det helt bra og ikke har lyst. Egoistiske drittvenner. Anonymkode: dc85c...3bc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #2059 Del Skrevet 4. november 2016 Håper Isak kommer seg trygt hjem igjen, jeg. Blir litt bekymret for at han skal havne i noe trøbbel eller noe når det avslutter sånn Anonymkode: 8cc3e...f2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 4. november 2016 #2060 Del Skrevet 4. november 2016 (endret) Det er jo helt tydelig at den kompisgjengen skal representere ulike personligheter man møter, og som det gjerne kan finnes flere av i samme gjeng. Du har for eksempel Magnus, som er så alt for glad i damer. Alt han snakker om er damer, hooking og puling. Du har Mahdi, som mangler fullstendig nyanser og har null evne til å reflektere. Han slenger ut homseuttalelser og forstår absolutt ikke at det foregår noe på privaten til Isak. Til slutt har du Jonas. Jonas er rolig, jordnær og sympatisk. Han tenker før han snakker og har et langt mer åpent sinn enn resten. Jeg vil absolutt ikke kalle dem drittsekker. Endret 4. november 2016 av Milio 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå