Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, Magnifiq skrev:

Jeg tenker det er fordi Isak sa han hadde det bedre uten psykisk syke folk rundt seg..

Jeg tror det er mer komplisert enn det. 

Anonymkode: 26b03...697

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det var unødvendig av Eskil å være så hard mot Isak. Isak er ung og usikker, jeg trodde Eskil var klokere enn dette.

Anonymkode: 7f0b8...dbf

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Magnifiq skrev:

Jeg tenker det er fordi Isak sa han hadde det bedre uten psykisk syke folk rundt seg..

Helt enig. Synes egentlig det er ganske åpenbart.. Han fikk kalde føtter når Isak sa han har det mye bedre uten psykisk syke folk og trekker seg tilbake fordi han sliter psykisk. 

Anonymkode: 019cd...a5a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det er mer komplisert enn det. 

Anonymkode: 26b03...697

Jeg også. 

Uansett, episoden vises 22.00 i dag og skal vare i 20 minutter. Ukens klipp har vart i 22 minutter hvis jeg har regnet dette riktig så det blir vell stille i dag. Undrer meg hva han skal gjøre i dag, men kan være at han ligger hjemme i sengen sin nå. 

Endret av Wanda Maximoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for seriøse Eskild! Liker den siden av han.

Når det gjelder meldingen fra Even, så tror jeg at han holder avstand fordi han ikke vil være en byrde etter det Isak sa i garderoben. Skulle ønske folk kunne være litt mer ærlig! Han skulle bare møtt opp og forklart hvordan han har det, men jeg vet selv at det er veldig vanskelig, spesielt om man kanskje skammer seg litt over å slite psykisk... 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruker115236
51 minutter siden, tweet skrev:

Når det gjelder meldingen fra Even, så tror jeg at han holder avstand fordi han ikke vil være en byrde etter det Isak sa i garderoben. Skulle ønske folk kunne være litt mer ærlig! Han skulle bare møtt opp og forklart hvordan han har det, men jeg vet selv at det er veldig vanskelig, spesielt om man kanskje skammer seg litt over å slite psykisk... 

Det tror jeg og. Følte meldingen var litt sånn at han prøver å finne ut av sine problemer, og ikke ønsker å slite på Isak, og evt mista han. Og at han derfor vil ordne litt opp i problemene før han kan fortsette med Isak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wanda Maximoff

Jeg har sittet og mimret litt nå. Jeg syns egentlig det er litt vakkert å se hvordan Isak sakte, men sikkert åpner seg opp og vi blir kjent med han på et dypere plan. Og, hvor tøft han egentlig må ha hatt det når han vokste opp! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, tweet skrev:

Samme her, men det kan jo ha med å gjøre at jeg er skeiv selv, og at jeg derfor satte pris på "talen" :P Jeg ser mange andre i denne tråden ikke likte den/syntes den passet inn/virket påtatt osv.

Anonymkode: dc85c...3bc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her, men det kan jo ha med å gjøre at jeg er skeiv selv, og at jeg derfor satte pris på "talen" :P Jeg ser mange andre i denne tråden ikke likte den/syntes den passet inn/virket påtatt osv.

Det er jeg også, og er helt enig med deg. Jeg elsket den "talen"! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, tweet skrev:

Det er jeg også, og er helt enig med deg. Jeg elsket den "talen"! 

Jeg vil ikke generalisere her, men jeg tror kanskje mange "heteroer" ikke helt skjønte poenget med talen og føler Eskild burde tatt mer hensyn til at Isak er helt ny ut av skapet og sånn. Jeg synes derimot at talen var helt på sin plass.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke generalisere her, men jeg tror kanskje mange "heteroer" ikke helt skjønte poenget med talen og føler Eskild burde tatt mer hensyn til at Isak er helt ny ut av skapet og sånn. Jeg synes derimot at talen var helt på sin plass.

Ja, du kan ha rett i det. Vi ser ting fra forskjellige synspunkter. Noen ganger er det på plass å generalisere litt og det er jo helt greit det. Det kan godt være at Isak trengte å bli satt på plass på en hard måte som gjør at han kanskje vil se på ting på en annen måte, sånn sett var det kanskje fint at han sa det til Eskild? Jeg vet ikke? 

Endret av Wanda Maximoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Wanda Maximoff skrev:

Ja, du kan ha rett i det. Vi ser ting fra forskjellige synspunkter. Noen ganger er det på plass å generalisere litt og det er jo helt greit det. Det kan godt være at Isak trengte å bli satt på plass på en hard måte som gjør at han kanskje vil se på ting på en annen måte, sånn sett var det kanskje fint at han sa det til Eskild? Jeg vet ikke? 

Jeg tror Eskild kommer til å være mer forståelsesfull når han har roet seg litt, han ble jo tydelig opprørt av tingene Isak sa. Hva som skjer nå.. Isak drar på fylla, og da kan jo hva som helst skje, både positivt og negativt..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wanda Maximoff
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror Eskild kommer til å være mer forståelsesfull når han har roet seg litt, han ble jo tydelig opprørt av tingene Isak sa. Hva som skjer nå.. Isak drar på fylla, og da kan jo hva som helst skje, både positivt og negativt..

Jeg tror også Eskild kommer til å fortsette med å ta vare på Isak. :) Noen ganger når jeg ser på de to så syns jeg nesten Eskild blir som en reservepappa for Isak som passer på han, støtter han og gir han samtidig rom. 

Ja, men at Isak drar på fylla i dag var ganske forventet. 

Endret av Wanda Maximoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det står bare 20 min i tv-guiden pleier episodene ofte å vare lengre. Det står vel alltid 20 min? Jeg pleier å se opptak og må ta opp programmet etter for å få med hele episoden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
19 minutter siden, Kelsi skrev:

Selv om det står bare 20 min i tv-guiden pleier episodene ofte å vare lengre. Det står vel alltid 20 min? Jeg pleier å se opptak og må ta opp programmet etter for å få med hele episoden. 

Det står 30 nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en følelse på at han:

1. Kommer ut av skapet til kompisene sine med et uhell i fylla

2. Ligger/hooker med Emma (i fylla) og roter til enda mer

3. Krangler med Even etter festen, eller på telefon mens han er drita

4. Flere eller alle alternativ ovenfor 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
2 minutter siden, tweet skrev:

Har en følelse på at han:

1. Kommer ut av skapet til kompisene sine med et uhell i fylla

2. Ligger/hooker med Emma (i fylla) og roter til enda mer

3. Krangler med Even etter festen, eller på telefon mens han er drita

4. Flere eller alle alternativ ovenfor 

Magefølelsen min er på nummer to

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer nesten ikke vente på neste klipp! Oppdaterer hvert 5. minutt. 

Anonymkode: 152fb...a53

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom det :hoppe:. Stakkars Isak, har skikkelig vondt av han. Emma tok det veldig voksent da :) 

Anonymkode: 152fb...a53

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...