Gå til innhold

Skam på NRK

Anbefalte innlegg

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet (endret)
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tarjei Sanvik Moe er generelt veldig god! 

Anonymkode: 26b03...697

Ja, han er utrolig imponerende. :) Jeg innbiller meg at NRK ikke kommer til å slippe han med det første, men men :)

Endret av Wanda Maximoff
Skrevet

Bare jeg som syns det går veldig treigt nå?

Skrevet

Såå fint. og litt trist.

Anonymkode: 69441...3ee

• Liker 2
Gjest Wanda Maximoff
Skrevet (endret)

Jeg lurer på om Sonja sladrer til Emma som igjen sprer det på skolen? Even så litt trist ut når Isak sa det om psykisk syke? Nå tror jeg han er på vei ut av skapet sitt, Isak er snart ute. Spennende. Wææ, så mange spørsmål :fnise: Og Isak så skikkelig søt ut i garderoben, fullstendig overveldet av hva som foregår. 

Endret av Wanda Maximoff
Skrevet

Betyr det mer hva foreldre mener enn venner mener?

Anonymkode: 7f0b8...dbf

Gjest Magnifiq
Skrevet
2 minutter siden, Wanda Maximoff skrev:

Jeg lurer på om Sonja sladrer til Emma som igjen sprer det på skolen? Even så litt trist ut når Isak sa det om psykisk syke? Nå tror jeg han er på vei ut av skapet sitt, Isak er snart ute. Spennende. 

Det syns jeg også. Kanskje han sliter psykisk selv..

Skrevet

Endelig! :hjerte:  Håper ikke Even blir skremt av det Isak sa om psykisk syke.

Anonymkode: 152fb...a53

• Liker 8
Skrevet

Enig i at det var litt klønete sagt av Isak. Han burde utdypet HVOR psykisk syk mammaen er. Hun er jo fullstendig koko.

• Liker 11
Gjest Wanda Maximoff
Skrevet (endret)

Det kommer sikkert frem etter hvert. 

Endret av Wanda Maximoff
Gjest Wanda Maximoff
Skrevet

Jeg sitter nesten og hopper i sofaen. Jippi, hurra, jippi, supert! :nigo:

Skrevet

Så overveldende. Begynner nesten å gråte... Blir spennende å se hva som skjer nå - om alle får vite at Isak liker Even og hvordan alle kommer til å reagere. Det er fortsatt en del episoder igjen, sikkert mye som vil skje!

Anonymkode: 26b03...697

• Liker 6
Skrevet

Jeg tror Even kommer til å ta selvmord, eller iallefall prøve å ta selvmord. 

Kan bli en meget trist sesong dette😩

Skrevet
1 time siden, monstergospel skrev:

Jeg tror Even kommer til å ta selvmord, eller iallefall prøve å ta selvmord. 

Kan bli en meget trist sesong dette😩

Nei, vet du hva. Nå får dere gi dere. HVIS han har noen form for psykiske problemer så er det ikke synonymt med at han går rundt med et ønske om å ta livet av seg. Jeg er så lei av disse nedsettende fordommene mot psykisk syke!!!!!

Anonymkode: a83b7...182

• Liker 12
Skrevet

Dette handler da ikke om fordommer for psykisk syke. 

Det er bare hva jeg tror kommer til å se, basert på min følelse. Pleier å gjette riktig på det meste, f eks hvem som er morder i krim osv😛 

Vi får bare vente å se! 

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, monstergospel skrev:

Dette handler da ikke om fordommer for psykisk syke. 

Det er bare hva jeg tror kommer til å se, basert på min følelse. Pleier å gjette riktig på det meste, f eks hvem som er morder i krim osv😛 

Vi får bare vente å se! 

Ja, sorry, du og krystallkulen din er sikkert synske. 

Anonymkode: a83b7...182

• Liker 6
Gjest Bruker115236
Skrevet (endret)

Tror "spådommen" min om at det er Emma som outer Isak blir riktig nå. Herregud som jeg gleder meg til fredagens episode.
Tror og Even er psyk. men ikke bipolar eller noe så alvorlig som mange tror. Tror det er depresjoner og angst, da det har vært mye i media om fraværsgrensa og psykisk sykdom den siste tiden. I tillegg til at depresjoner og angst har blitt mer og mer vanlig blant ungdom. Leste en kommentar fra ei som trodde at sesongen kommer til å avslutte med at Isak blir mer voksen og slutter å lyge og rømme fra problemene i livet sitt. Og at han derfor mot slutten kommer til å besøke moren sin der hun er(Bofellesskap, institusjon eller sykehus). Og at han får et bedre forhold til faren sin.  Og at sesongen egentlig ikke bare handler om å komme ut av skapet, men å ufarliggjøre psykisk sykdom. Håper hun har rett :)

Endret av Bruker115236
Skrivefeil + la til noe
Skrevet
2 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

Tror "spådommen" min om at det er Emma som outer Isak blir riktig nå. Herregud som jeg gleder meg til fredagens episode.
Tror og Even er psyk. men ikke bipolar eller noe så alvorlig som mange tror. Tror det er depresjoner og angst, da det har vært mye i media om fraværsgrensa og psykisk sykdom den siste tiden. I tillegg til at depresjoner og angst har blitt mer og mer vanlig blant ungdom. Leste en kommentar fra ei som trodde at sesongen kommer til å avslutte med at Isak blir mer voksen og slutter å lyge og rømme fra problemene i livet sitt. Og at han derfor mot slutten kommer til å besøke moren sin der hun er(Bofellesskap, institusjon eller sykehus). Og at han får et bedre forhold til faren sin.  Og at sesongen egentlig ikke bare handler om å komme ut av skapet, men å ufarliggjøre psykisk sykdom. Håper hun har rett :)

Jeg tror du har rett angående Emma. Jeg ser for meg at hun kanskje tar Isak og Even på fersken i å kline på et tomt klasserom (eller noe sånt), og blir så forbanna at hun konfronterer Isak i gangen foran mange elever. Blant annet kompisgjengen til Isak. Også (!!) løper Isak ut i skolegården, Jonas løper etter og bare "ER DET SANT?" *lang stillhet og Isak mumler", også kommer Jonas med en lang tale om at han ikke kan skyve vennene sine bort og at han er glad i Isak uansett. Også videre også videre! 

Det er sånn jeg hadde likt det om jeg kunne bestemme hvertfall! :nigo:

• Liker 8
Gjest Bruker115236
Skrevet
2 minutter siden, tweet skrev:

Jeg tror du har rett angående Emma. Jeg ser for meg at hun kanskje tar Isak og Even på fersken i å kline på et tomt klasserom (eller noe sånt), og blir så forbanna at hun konfronterer Isak i gangen foran mange elever. Blant annet kompisgjengen til Isak. Også (!!) løper Isak ut i skolegården, Jonas løper etter og bare "ER DET SANT?" *lang stillhet og Isak mumler", også kommer Jonas med en lang tale om at han ikke kan skyve vennene sine bort og at han er glad i Isak uansett. Også videre også videre! 

Det er sånn jeg hadde likt det om jeg kunne bestemme hvertfall! :nigo:

Håper og det skjer sånn! Men tror ikke Emma tar de på fersken, tror Sonja sier det i fortrolighet. Men det kommer så klart an på om Even faktisk har fortalt Sonja om han og Isak, og ikke bare at han har møtt en annen.

Skrevet

Dagens klipp måtte selvfølgelig komme rett før jeg gikk i et langt møte. Ble sjeleglad når dopausen endelig kom og jeg kunne snike meg bort i en krok med mobilen - begynte å bli litt vel utålmodig :fnise: 

Tror også Even sliter med noe, og synes Isak formulerte seg noe klønete. Samtidig synes jeg det var sååå søtt med det lille smilet som kom helt på slutten, etter at Even sa "jeg tror de hadde digga deg" :hjerter: 

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...