Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Ingenting2
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er du i mindretall :)

Har sett folk skrive dette gjentatte ganger og er faktisk litt uenig 

I sesong 1 var Eva hovedpersonen, og introduserte oss på en måte for SKAM. Men i sesong to hadde hun nettopp blitt singel, og da har noen jenter tendenser til å overdrive med festing/alkohol og gutter, og dermed fikk vi sett en ny side av henne. I tillegg vil jeg si at Noora var like irriterende i sesong 2 som det hun var i sesong 3, væremåten hennes var alltid irrierende med måten hun snakket på/ting hun sa og gjorde, og derfor var det nesten kjedelig å følge med på henne. Så vil jeg heller ikke si at Isak er irriterende i Sana sin sesong? han er jo enda bedre nå enn han var i sesong 3 tenker jeg

Anonymkode: 7ae87...b60

Isak har vært bra alle sesongene, han blir i grunn bare bedre sesong for sesong. For en fin fyr :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så vil jeg heller ikke si at Isak er irriterende i Sana sin sesong? han er jo enda bedre nå enn han var i sesong 3 tenker jeg

Det er jeg enig i. Isak er en helt :-)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.6.2017 den 9.50, AnonymBruker skrev:

Er det ikke bare en uke igjen nå? Jeg har mistet troen på Skam jeg ass, og at vi får en bra avslutning.. Selv om det sikkert er realistisk at en 17 år gammel jente hører på mora si og dropper å dra på date med en mann som ikke er muslim, så er det sykt kjipt og ikke sånn jeg vil at det skal ende :(

Anonymkode: 019cd...a5a

Det skal ikke ende sånn.  Det er jeg helt sikker på.

http://www.dagbladet.no/kultur/sporsmalet-er-ikke-hvorfor-sant-som-dette-skjer-i-tv-serier-men-hvorfor-det-ikke-skjer-oftere-i-virkeligheten/67673061

shame.JPG

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16
4 timer siden, canacas skrev:

"Du er bare 17 år, du skal ikke gifte deg enda" med et smil. Jeg tolket det som at Sana kan flørte og være forelska, det er bare ikke så seriøst fordi hun er så ung. 

Nettopp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, hvit.rose skrev:

Ærlig talt. Hun fikk jo et indirekte forbud mot å velge Yosef, ser du virkelig ikke den?

Nei det var ikke slik jeg tolka det egentlig. Det var mer sånn et råd om at siden de ikke har samne tro så kunne det bli problematisk. Slik jeg ser det sa moren omtrent det samme som eskild sa, med litt andre ord. Det var ikke et forbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er du i mindretall :)

Har sett folk skrive dette gjentatte ganger og er faktisk litt uenig 

I sesong 1 var Eva hovedpersonen, og introduserte oss på en måte for SKAM. Men i sesong to hadde hun nettopp blitt singel, og da har noen jenter tendenser til å overdrive med festing/alkohol og gutter, og dermed fikk vi sett en ny side av henne. I tillegg vil jeg si at Noora var like irriterende i sesong 2 som det hun var i sesong 3, væremåten hennes var alltid irrierende med måten hun snakket på/ting hun sa og gjorde, og derfor var det nesten kjedelig å følge med på henne. Så vil jeg heller ikke si at Isak er irriterende i Sana sin sesong? han er jo enda bedre nå enn han var i sesong 3 tenker jeg

Javel så selv om jeg er i mindretall så hsr jeg ikke lov til å irritere meg over sana. Det er da veldig så kommunistiske alle skam fans skal være da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er urettferdig å tolke samtalen mellom Sana og moren om at hun fortsatt er ung og det med likt livssyn, inn i en muslimsk ramme og begynne å dra inn "tvang". Hvorfor er det et dårlig råd at likt livssyn kan være lurt? Slik jeg tolket den samtalen, så kunne den foregått mellom hvilken mor og datter som helst. Det er universelt, ikke muslimsk, å gi råd til dattera om livet, kjærligheten og livssyn.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Krutthøna skrev:

Herregud, nå sjekker jeg http://skam.p3.no annen hvert minutt :fnise:

Vil ha nytt klipp nå!!!

22 minutter langt klipp nå :sjokkert:  Det var langt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Mynona skrev:

22 minutter langt klipp nå :sjokkert:  Det var langt. 

Ja, det var helt amazing! Elsket det ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er sikkert veldig alene om å mene dette, men jeg syntes klippet var altfor langt og kjedelig... 

Anonymkode: 6d00e...65c

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var dette slutten?

Anonymkode: dc85c...3bc

En uke og 1 episode igjen....

Anonymkode: 7b4d6...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Søgni skrev:

Synes det er urettferdig å tolke samtalen mellom Sana og moren om at hun fortsatt er ung og det med likt livssyn, inn i en muslimsk ramme og begynne å dra inn "tvang". Hvorfor er det et dårlig råd at likt livssyn kan være lurt? Slik jeg tolket den samtalen, så kunne den foregått mellom hvilken mor og datter som helst. Det er universelt, ikke muslimsk, å gi råd til dattera om livet, kjærligheten og livssyn.

Enig. Tror en norsk mor vilme gitt samme råd om hennes datter likte en muslimsk gutt f.eks

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
5 timer siden, Maleficenta skrev:

Enig. Tror en norsk mor vilme gitt samme råd om hennes datter likte en muslimsk gutt f.eks

Eniiiiig!

Anonymkode: 9309f...7cd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var et veldig koslig klipp jeg, endelig fikk vi se en date med Yousana ❤

Er det forresten noen som vet hvor det er filmet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, helloAdele skrev:

Synes det var et veldig koslig klipp jeg, endelig fikk vi se en date med Yousana ❤

Er det forresten noen som vet hvor det er filmet?

Sørenga kanskje? 

Anonymkode: cb65f...4c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...