AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #4201 Del Skrevet 30. april 2017 På 29. april 2017 den 22.17, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke sett serien men jeg har fått med meg at en jente der heter Noora, med to o-er. Hvorfor har hun to o-er i navet sitt? Er det ikke bra nok med en o? Jeg synes navnevalgene nå til dags er ganske rare. Dattera til Märtha Louise f.eks., heter Emma Tallulah. Anonymkode: ff94f...842 I mange land, spesielt i østen, så skrives Nora med to O-er. "The name Noora is a Muslim baby name. In Muslim the meaning of the name Noora is: Light". Så det er ikke helt på jordet. Anonymkode: 40ad0...06c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 30. april 2017 #4202 Del Skrevet 30. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er rart at de ikke viser en sterk, ung karakter i en sesong som trives singel. Ikke alle unge er i forhold eller har kjærester. Anonymkode: 874bd...c08 Jeg tror det er fordi kjærlighetsdrama er mer spennende for seerne pluss at... er det nå så mange som trives som singel? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #4203 Del Skrevet 30. april 2017 Akkurat nå, Maleficenta skrev: Jeg tror det er fordi kjærlighetsdrama er mer spennende for seerne pluss at... er det nå så mange som trives som singel? Naturligvis er det det. Anonymkode: 874bd...c08 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søgni Skrevet 30. april 2017 #4204 Del Skrevet 30. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er rart at de ikke viser en sterk, ung karakter i en sesong som trives singel. Ikke alle unge er i forhold eller har kjærester. Anonymkode: 874bd...c08 Av alt jeg har sett av Sanas mer "menneskelige sider" til nå denne sesongen, så har jeg ikke oppfattet henne som mindre sterk enn tidligere. Tvert om, så synes jeg det gjør henne mer interessant, og som sagt, mer menneskelig. Forelskelse er en del av ungdomstiden for de aller fleste, og hun har jo ikke havna helt i Vilde-land, hvor det er altoppslukende. Tolker det heller ikke som at hun ikke trives som singel, men at vi endelig får se mer av henne enn den harde overflaten. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 30. april 2017 #4205 Del Skrevet 30. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Naturligvis er det det. Anonymkode: 874bd...c08 Selv videregåendeskole ungdommer på 17 år med hormoner som svirrer og som blir forelska av ingenting? Det å ha kjæreste er status på vgs også. Vet ikke om noen som er så sikre på seg selv på den alderen der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #4206 Del Skrevet 30. april 2017 Akkurat nå, Maleficenta skrev: Selv videregåendeskole ungdommer på 17 år med hormoner som svirrer og som blir forelska av ingenting? Det å ha kjæreste er status på vgs også. Vet ikke om noen som er så sikre på seg selv på den alderen der. Jeg var mer interessert i venner og hobbier enn kjæreste da jeg gikk på vgs, så vi finnes. Anonymkode: 874bd...c08 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 30. april 2017 #4207 Del Skrevet 30. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var mer interessert i venner og hobbier enn kjæreste da jeg gikk på vgs, så vi finnes. Anonymkode: 874bd...c08 Så du ble aldri forelska og dere snakket aldri om gutter dere likte og sånn? Jeg og var mer interessert i venner og hobbyer men jeg syntes linevel det var litt kjipt at jeg ikke hadde kjæreste. Jeg følte jo alle andre liksom hadde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #4208 Del Skrevet 30. april 2017 Akkurat nå, Maleficenta skrev: Så du ble aldri forelska og dere snakket aldri om gutter dere likte og sånn? Jeg og var mer interessert i venner og hobbyer men jeg syntes linevel det var litt kjipt at jeg ikke hadde kjæreste. Jeg følte jo alle andre liksom hadde Naturligvis snakka vi om folk vi likte. (Jeg er lesbisk så jenter for min del.) Jeg forelska meg ikke ila videregående, nei. Anonymkode: 874bd...c08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 30. april 2017 #4209 Del Skrevet 30. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Naturligvis snakka vi om folk vi likte. (Jeg er lesbisk så jenter for min del.) Jeg forelska meg ikke ila videregående, nei. Anonymkode: 874bd...c08 Same same. Jeg syns det er rart du ikke forelska seg ilø av vgs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #4210 Del Skrevet 30. april 2017 1 minutt siden, Maleficenta skrev: Same same. Jeg syns det er rart du ikke forelska seg ilø av vgs Jeg forelsker meg ikke veldig lett, altså. Interessant at du synes jeg er rar fordi jeg ikke var forelska på vgs. Forelska meg for første gang et stykke ut i studier og vi hadde følge en stund. Anonymkode: 874bd...c08 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 30. april 2017 #4211 Del Skrevet 30. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forelsker meg ikke veldig lett, altså. Interessant at du synes jeg er rar fordi jeg ikke var forelska på vgs. Forelska meg for første gang et stykke ut i studier og vi hadde følge en stund. Anonymkode: 874bd...c08 Syns ikke du er rar. Syns bare det var rart siden tenåringer pleier å forelske seg lett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #4212 Del Skrevet 30. april 2017 Akkurat nå, Maleficenta skrev: Syns ikke du er rar. Syns bare det var rart siden tenåringer pleier å forelske seg lett Hadde vel bare andre interesser. Takk for presisering. Anonymkode: 874bd...c08 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #4213 Del Skrevet 30. april 2017 33 minutter siden, Maleficenta skrev: Der jeg reagerer mest på er at Sana jatta med når hun sa det. Ikke no protest med at muslimer også kan bli forelsket og sånn. Og så irriterer det meg så mye at hun ikke bare kan fortelle til Noora at hun liker Yousef. Nora er jo åøen og forteller alt til henne. Hvorfor skal sana holde hemmelig at hun liker en gutt? Og spesielt yousef. Sånn at Noora vet han er off limits for henne. Hvis begge to liker ham, hvorfor er han off limits for Noora? Sana vil jo ha en muslim uansett. Anonymkode: 5a670...b92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 30. april 2017 #4214 Del Skrevet 30. april 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis begge to liker ham, hvorfor er han off limits for Noora? Sana vil jo ha en muslim uansett. Anonymkode: 5a670...b92 Sana likte han først. Og hun liner han mer. Han er kompis med broren. Hun har kjent han lenge og sikkert vært forelska en stund. Noora er ikke forelska i han. Hun syns bare han er kjekk og søt etter å ha snakka med han på fest en gang 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trimsi Skrevet 30. april 2017 #4215 Del Skrevet 30. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis begge to liker ham, hvorfor er han off limits for Noora? Sana vil jo ha en muslim uansett. Anonymkode: 5a670...b92 Det hjelper jo ikke på følelsene Sana har for Yousef at han ikke er muslim.. Men dette er jo bare klassisk SKAM-stoff. Man holder ting skjult når det til slutt viser seg at det er mye bedre å være åpen og fortelle om sine problemer. Sana er ikke bare en supersterk og selvstendig jente, som alle andre trenger hun gode venner som hjelper henne og gir henne råd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trimsi Skrevet 30. april 2017 #4216 Del Skrevet 30. april 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er rart at de ikke viser en sterk, ung karakter i en sesong som trives singel. Ikke alle unge er i forhold eller har kjærester. Anonymkode: 874bd...c08 Nå trives vel Eva ganske godt som singel da 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #4217 Del Skrevet 30. april 2017 1 time siden, Maleficenta skrev: Same same. Jeg syns det er rart du ikke forelska seg ilø av vgs Hun er jo lesbisk, skrev hun. De har jo andre interesser enn å forelske seg.. men de fleste vanlige forelska en og flere ganger i løpet av vgs 😀 Anonymkode: ae4c5...237 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 30. april 2017 #4218 Del Skrevet 30. april 2017 1 time siden, Trimsi skrev: Det hjelper jo ikke på følelsene Sana har for Yousef at han ikke er muslim.. Men dette er jo bare klassisk SKAM-stoff. Man holder ting skjult når det til slutt viser seg at det er mye bedre å være åpen og fortelle om sine problemer. Sana er ikke bare en supersterk og selvstendig jente, som alle andre trenger hun gode venner som hjelper henne og gir henne råd. Ja, det begynner å bli bittelitt oppskriftsmessig det der, ingen klarer å snakke med hverandre. Sånn var det ikke i min venninnegjeng på vgs. Og de burde jo ha lært no! Men skjønner det er en god måte å lage intriger på, særlig siden de har såpass korte klipp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #4219 Del Skrevet 1. mai 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå ønsker jeg ikke å dra selve hijabdebatten lenger, men husker jeg helt feil når jeg mener Sana hadde hijaben av i en annen sesong? Enten da de var på hyttetur eller en annen gang de endte med å sove sammen.. Sana hadde håndkle på hodet da også, men mener hun tok den av og vi så håret. Har jeg innbilt meg dette?? Anonymkode: 6d485...34f Tror nok du innbilte deg det, ja. Tror aldri hun tok håndkleet av 8 timer siden, kattehviskeren skrev: Ja, det begynner å bli bittelitt oppskriftsmessig det der, ingen klarer å snakke med hverandre. Sånn var det ikke i min venninnegjeng på vgs. Og de burde jo ha lært no! Men skjønner det er en god måte å lage intriger på, særlig siden de har såpass korte klipp. Jeg synes de har bygget opp Sana ganske godt. Det er helt tydelig at hun er en litt spesielt privat person med behov for å holde kortene tett til brystet, så jeg synes ikke det er rart at hun ikke gjør seg sårbar ved å fortelle Noora at ikke bare liker hun en gutt, men det er samme gutt som Noora har fattet interesse for. Jeg gikk ikke rundt og fortalte vennene mine hvem jeg var forelsket i på den tiden... Anonymkode: 753ca...807 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 1. mai 2017 #4220 Del Skrevet 1. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tror nok du innbilte deg det, ja. Tror aldri hun tok håndkleet av Jeg synes de har bygget opp Sana ganske godt. Det er helt tydelig at hun er en litt spesielt privat person med behov for å holde kortene tett til brystet, så jeg synes ikke det er rart at hun ikke gjør seg sårbar ved å fortelle Noora at ikke bare liker hun en gutt, men det er samme gutt som Noora har fattet interesse for. Jeg gikk ikke rundt og fortalte vennene mine hvem jeg var forelsket i på den tiden... Anonymkode: 753ca...807 Det gjorde ikke jeg heller faktisk. Og jeg er (og var) langt mer åpen enn Sana. Var forelska i en gjennom hele VGS. Vår lille hemmelighet faktisk. Jeg fant ut da at jeg liker å holde det for meg selv, når det er seriøst eller "ekte" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå