AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #4021 Del Skrevet 22. april 2017 Håper de blir sammen! Anonymkode: 0ca31...ebb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 22. april 2017 #4022 Del Skrevet 22. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, det husker jeg, men hvor var hun med nå i 4.? Anonymkode: 6d00e...65c Aha...sorry, misforstod Hun var i den andre jentegjengen (Pepsi-Max) som kom å så på russebussen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viljaa Skrevet 22. april 2017 #4023 Del Skrevet 22. april 2017 Inshalla Sana og Yousef er det beste paret! ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 22. april 2017 #4024 Del Skrevet 22. april 2017 Sykt mye mer sympatisk enn han broren til Sana, heldigvis! Virker som en tvers igjennom fin fyr, shipper dem, ass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 22. april 2017 #4025 Del Skrevet 22. april 2017 - Hva skjer her 'a? - Jeg drikker saft, ass. Evak hvem? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti.09 Skrevet 22. april 2017 #4026 Del Skrevet 22. april 2017 Herlig klipp i dag! Smilte nesten hele tiden. Lurer på hva Elias tenker om Sana og Yousef sammen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strawberry Fields Skrevet 22. april 2017 #4027 Del Skrevet 22. april 2017 Åå, føler meg nesten forelsket for Sana. Hun og Yousef er jo så søte. Definitivt det Skam-paret som har smeltet meg mest så langt! (William var jo en drittsekk, og jeg falt aldri helt for "Evak"...) Sikkelig spent på hvordan forholdet utvikler seg, og på alt det andre som skjer rundt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #4028 Del Skrevet 22. april 2017 Hva blir navnet på det her da? Youna? Sansef? Anonymkode: b048f...5e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevala Skrevet 22. april 2017 #4029 Del Skrevet 22. april 2017 Nesten like bra som å se SKAM, er det å lese de ukentlige oppsummeringene til Dagbladets Christopher Pahle 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 22. april 2017 #4030 Del Skrevet 22. april 2017 1 minutt siden, Kalevala skrev: Nesten like bra som å se SKAM, er det å lese de ukentlige oppsummeringene til Dagbladets Christopher Pahle Han er dritmorsom, og man må for all del ikke gå glipp av bildetekstene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siri_H Skrevet 22. april 2017 #4031 Del Skrevet 22. april 2017 1 time siden, kattehviskeren skrev: Han er dritmorsom, og man må for all del ikke gå glipp av bildetekstene! Jeg sitter og fniser på lesesalen mens jeg leser. Herregud så morsomme noen av kommentarene er :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siri_H Skrevet 22. april 2017 #4032 Del Skrevet 22. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva blir navnet på det her da? Youna? Sansef? Anonymkode: b048f...5e1 Yousana tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 22. april 2017 #4033 Del Skrevet 22. april 2017 Jeg lurer sånn på hvilken bakgrunn Sana har. De ser jo ut til å bo et veldig fint og intellektuelt hjem. Masse bøker, beste vestkant, osv. Det har ikke kommet fram noe ennå hva foreldrene driver med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. april 2017 #4034 Del Skrevet 22. april 2017 (endret) Beste vestkant? De gikk da rundt på Tøyen og Grønalnd da de skulle møte Elias på treningssenteret? Hun satt på bussen gjennom Grønland også i første klipp. Og de spiste is på Teaterplassen på Grønland i påsken. Endret 22. april 2017 av Mynona 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 22. april 2017 #4035 Del Skrevet 22. april 2017 11 minutter siden, Mynona skrev: Beste vestkant? De gikk da rundt på Tøyen og Grønalnd? Hun satt på bussen gjennom Grønland også i første klipp. Hun gikk på uranienborg som er med Frogner, når de viser leiligheten hennes er det Frogner. Men det treningssenteret gutta trente på er på Tøyen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #4036 Del Skrevet 22. april 2017 Hvem skreller gulrøtter mot seg? Jeg har gitt det flere forsøk, og kan si det sånn at det gikk utover tommelen min hver gang. Poteter er greit, det skreller jeg mot meg, men gulrøtter skreller jeg fra meg. Så dere SKAM-lovers, hvordan skreller dere gulrøttene? Anonymkode: ed13c...99a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #4037 Del Skrevet 22. april 2017 Mot meg. Det så ut som moren skrelte på samme måte som Sana? Anonymkode: 152fb...a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 22. april 2017 #4038 Del Skrevet 22. april 2017 Det kommer vel også litt an på hvilken skreller man bruker? Det var i hvert fall tydelig at Yousef hadde en del bedre tek enn Sana, makan til klumsing! For øvrig herlig at serien klarer å lage en skrelleteknikksdebatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitlife Skrevet 22. april 2017 #4039 Del Skrevet 22. april 2017 Vil kalle dem Yona eller Sanef jeg. Eventuelt Sasef, men det klinger ikke like godt. Jeg synes heller det burde vært sånn at Sana begynte med å skrelle mot seg, som er "feil", og så at Yousef skulle lære henne "riktig", som er fra henne. Det er vel sikkert opp til hver enkelt hva man mener er riktig og feil skrellemåte, jeg synes i alle fall fra, for da skreller man ikke på den delen av gulroten man holder på og da blir det mindre sjanse for å skade seg. Men det er mye som er omvendt i Andems univers... det er det som gjør serien så morsom å følge med på!😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 22. april 2017 #4040 Del Skrevet 22. april 2017 10 minutter siden, fitlife skrev: Vil kalle dem Yona eller Sanef jeg. Eventuelt Sasef, men det klinger ikke like godt. Jeg synes heller det burde vært sånn at Sana begynte med å skrelle mot seg, som er "feil", og så at Yousef skulle lære henne "riktig", som er fra henne. Det er vel sikkert opp til hver enkelt hva man mener er riktig og feil skrellemåte, jeg synes i alle fall fra, for da skreller man ikke på den delen av gulroten man holder på og da blir det mindre sjanse for å skade seg. Men det er mye som er omvendt i Andems univers... det er det som gjør serien så morsom å følge med på!😁 Sanef ♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå