Kraula Skrevet 18. mai 2016 #881 Del Skrevet 18. mai 2016 8 timer siden, NuckingFutz skrev: Morsom parodi! : http://www.side2.no/video/sjekk-denne-hysteriske-skam-parodien/3423224832.html "Hysterisk" var å ta litt hardt i av Side2 synes jeg ass. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PseudonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #882 Del Skrevet 18. mai 2016 (endret) 1 time siden, Kraula skrev: "Hysterisk" var å ta litt hardt i av Side2 synes jeg ass. Enig. Jeg liker denne skam-relaterte sketsjen: Endret 18. mai 2016 av PseudonymBruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 18. mai 2016 #883 Del Skrevet 18. mai 2016 31 minutter siden, PseudonymBruker skrev: Enig. Jeg liker denne skam-relaterte sketsjen: Haha, ja, den er morsommere! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #884 Del Skrevet 18. mai 2016 Hvor ser dere disse klippene egentlig, altså de kortere klippene? Anonymkode: cedb5...e4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masuka Skrevet 18. mai 2016 #885 Del Skrevet 18. mai 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor ser dere disse klippene egentlig, altså de kortere klippene? Anonymkode: cedb5...e4e http://skam.p3.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 18. mai 2016 #886 Del Skrevet 18. mai 2016 11 timer siden, NuckingFutz skrev: Morsom parodi! : http://www.side2.no/video/sjekk-denne-hysteriske-skam-parodien/3423224832.html Elsker Tommy. Han hadde en lignende på Paradise Hotel i fjor. Han er bare RÅ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #887 Del Skrevet 18. mai 2016 Det kan være det allerede er svart på her, men jeg så ikke noe umiddelbart. De klippene som ligger ute på skamP3, er det bare små snutter som vises mellom to episoder? For eksempel det som heter 17.mai. Det var jo ganske langt? Anonymkode: 25c16...7af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #888 Del Skrevet 18. mai 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan være det allerede er svart på her, men jeg så ikke noe umiddelbart. De klippene som ligger ute på skamP3, er det bare små snutter som vises mellom to episoder? For eksempel det som heter 17.mai. Det var jo ganske langt? Anonymkode: 25c16...7af Alle snuttene i løpet av en uke, blir brukt i den episoden som kommer på fredagen. Det er gjerne litt ekstra nytt i fredagsepisoden i tillegg til snuttene Anonymkode: 7423c...196 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 18. mai 2016 #889 Del Skrevet 18. mai 2016 12 timer siden, NuckingFutz skrev: Morsom parodi! : http://www.side2.no/video/sjekk-denne-hysteriske-skam-parodien/3423224832.html Huff, den var jo fæl. Ikke helt min type humor, greit nok, men syns den gjorde litt narr av veldig unge skuespillere (tenker spesielt på hvordan det blir gjort et poeng av fysiske særtrekk). 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AM ghd Skrevet 18. mai 2016 #890 Del Skrevet 18. mai 2016 1 minutt siden, Vera Vinge skrev: Huff, den var jo fæl. Ikke helt min type humor, greit nok, men syns den gjorde litt narr av veldig unge skuespillere (tenker spesielt på hvordan det blir gjort et poeng av fysiske særtrekk). Enig. Det er en ting å gjøre narr av rollefigurene, noe helt annet å gjøre personangrep. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 18. mai 2016 #891 Del Skrevet 18. mai 2016 Men nå er jeg spent på om Noora møter Nikko i morgen, og om det kommer et klipp da. Og så er jeg litt mindre redd for forholdet mellom W og N mtp at det ikke lenger er noen tvil om hva de føler eller om de passer sammen. Om de ikke forblir sammen er det hvertfall ikke fordi en ene ikke tør å innrømme følelser eller noe sånt tull. Men jeg er bekymra for hvordan W får vite hva som har skjedd og hva han evt gjør og hvilke konsekvenser det får. Men, nå som de to skriver meldinger om eksamenslesing, får jeg en tanke om at han freaker ut og stryker på eksamen og må ta opp igjen fag til høsten, sånn at han ikke forsvinner helt ut av serien... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
literally Skrevet 18. mai 2016 #892 Del Skrevet 18. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Alle snuttene i løpet av en uke, blir brukt i den episoden som kommer på fredagen. Det er gjerne litt ekstra nytt i fredagsepisoden i tillegg til snuttene Anonymkode: 7423c...196 Nei, er det noe ekstra i fredagsepisodene? Trodde det bare var klippene satt sammen. Jeg har bare fulgt med på klippene, jeg er av den utålmodige typen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nutella Skrevet 18. mai 2016 #893 Del Skrevet 18. mai 2016 Det er ingenting i fredagsepisoden som ikke er på skam.p3 hvertfall! Men ofte legges det siste klippet ut ca når episoden sendes på tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
literally Skrevet 18. mai 2016 #894 Del Skrevet 18. mai 2016 15 minutter siden, nutella skrev: Det er ingenting i fredagsepisoden som ikke er på skam.p3 hvertfall! Men ofte legges det siste klippet ut ca når episoden sendes på tv. Så bra, var det jeg trodde. Nå ble jeg bekymra her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #895 Del Skrevet 19. mai 2016 Man går ikke glipp av noe om man kun ser på skam.p3.no, men man går glipp av viktige sms'er og Facebook-chatter ved å kun se episoden på fredager på TV. Anonymkode: 33d94...e36 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #896 Del Skrevet 19. mai 2016 Har prøvd å google meg frem til det men fikker ikke ut hvilken bunad/festdrakt Eva har på seg i 17. mai klippet. Er det noen her som vet det? Også er jeg veldig nysgjerrig på hvilken bunad/drakt Josefine hadde på seg på det siste instagram bildet sitt. Er det noen som vet dette, har noen å spørre eller noe å slå opp i? Finner ikke noen gode oppslagsverk på nett. Anonymkode: a63e4...b3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #897 Del Skrevet 19. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har prøvd å google meg frem til det men fikker ikke ut hvilken bunad/festdrakt Eva har på seg i 17. mai klippet. Er det noen her som vet det? Også er jeg veldig nysgjerrig på hvilken bunad/drakt Josefine hadde på seg på det siste instagram bildet sitt. Er det noen som vet dette, har noen å spørre eller noe å slå opp i? Finner ikke noen gode oppslagsverk på nett. Anonymkode: a63e4...b3f I serien er karakteren Eva fra Bergen så kanskje den er fra der eller området rundt? Josefine som spiller Noora er fra Sigdal så går ut i fra at bunaden hennes er derfra. Men jeg vet ikke Hakke peiling på bunader. Anonymkode: 33d94...e36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #898 Del Skrevet 19. mai 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: I serien er karakteren Eva fra Bergen så kanskje den er fra der eller området rundt? Josefine som spiller Noora er fra Sigdal så går ut i fra at bunaden hennes er derfra. Men jeg vet ikke Hakke peiling på bunader. Anonymkode: 33d94...e36 Syntes ikke den lignet på en Sigdalsbunad, men ser nå at det kan være en "hverdagsstakk" av den. http://www.bunadstua.com/galleri-stakk.html# . Så tusen takk For Eva sin så har jeg sett mye på vestlandsbunader, også generelt i landet, men sliter litt med å finen noe som ligner :/ Anonymkode: a63e4...b3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #899 Del Skrevet 19. mai 2016 Den 15. mai 2016 at 9.35, AnonymBruker skrev: Hvis dette hadde vært i virkeligheten (noe som jo ikke er helt usannsynlig), ville det nok ha ødelagt forholdet mellom Noora og William. Evt. så måtte de to brødrene kutte all kontakt for alltid, og det er kanskje vanskeligere? Det ser jo ut til at begge bor i den leiligheten. Jeg tror faktisk også at jenter i videregående hadde snakket med venninnene om dette. I barneskolen eller ungdomsskolen er det nok mer vanlig at man holder inne i seg hvis man har opplevd overgrep. Og nå forstår jeg hvorfor serien heter SKAM - Noora føler skam når hun har opplevd overgrep. Overgriper fortsetter som før og har hatt en morsom kveld. Offeret sliter masse og kjenner på skammen. Det er jo helt feil at det er sånn, men ganske vanlig. Anonymkode: cea55...4e8 Hva i all verden vet du om det? Har du opplevd det selv!? Anonymkode: 1d38e...8ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nick&Johhny Skrevet 19. mai 2016 #900 Del Skrevet 19. mai 2016 Hvor får jeg kjøpt denne frakken???? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå