Gå til innhold

Hund, kyssing og hygiene generelt

Fremhevede innlegg

Gjest Belle âme
Skrevet

Eg kysser på kattane mine, men aldri på munnen! 

Kattane mine søve i senga når dei vil.

Aldri sjuk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj til alt, sier jeg bare, så får dere bli så fornærmet dere bare vil :fnise:. Lar dere virkelig dyrene deres få menneskemat? Jeg trodde det var dobbelt fy-fy.

Jeg er så glad jeg har gitt hunden min middagsrester (som ikke er skadelig selvsagt), utrolig sjelden dårlig i magen og tåler det meste. Jeg er aldri redd for at han skal få rennebæsj dersom han får tak i en liten ting fra søpleposen, mange hundeeiere som er superstrenge på dette her må gjerne ha en våkenatt dersom hunden har spist noe den aldri har spist før, bare det gjelder en kjøttbolle etc. Alt med måte selvsagt.

Bytter på sengen min hver uke, gjerne to ganger, dusjer hunden innemellom også. Han er veldig renslig. Kunne ikke tenkt meg en svær langhåret hund i senga, men han her er 50% meksikansk nakenhund så da går det veldig greit. Så han er varmepute for føttene hver natt uten at jeg føler det er uhygienisk.
Å bli slikket i ansiktet derimot synes jeg ikke noe om, men blir ikke hysterisk dersom det skjer.
Tror de som er litt ekstremte på slikt er de som blir mye raskere syke og utvikler allergier.

Anonymkode: cfe9d...bc2

Skrevet

Jeg kysser hundene mine på hodet/pannen, men ikke på munnen. De går heller ikke lov å slikke meg på munnen, eller i ansiktet, men av og til lurer de til seg et slikk eller to på kinnet.

De får IKKE lov å drikke, eller spise fra min tallerken. Det får forøvrig ingen mennesker heller lov til å gjøre da jeg synes dette er ekkelt :P

Om natten sover de i bur i et annet rom, men av og til får de lov å komme opp i sengen å kose om morgenen, helst når det nærmer seg at det er tid for å skifte sengesett. Grunnen til at de ikke får være mye i sengen er fordi jeg ikke liker å ha sengen full i hundehår som kommer opp i nesen i løpet av natten :P

Ellers koser og klemmer jeg mye på de og de får være i sofaen med meg og kose hver dag :)

Skrevet

Hvis ingen av partene blir syk av det ser jeg virkelig ikke problemet.

Skrevet

Hvis ingen av partene blir syk av det ser jeg virkelig ikke problemet.

Enig!

Anonymkode: 7dbb6...16a

Gjest Margit Spat
Skrevet

Hundesmask på munnen -neitakk 

Dele tallerkner og bestikk med hunden uten vasking imellom - neitakk 

Hund i seng og sofa - jatakk, så lenge hunden ikke er våt eller skitten

Menneskemat til hund - jatakk, så lenge det er mat som hunden tåler og i moderate mengder

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...