Gjest MadameDeRosa Skrevet 21. november 2015 #1 Skrevet 21. november 2015 Noen her som har vært i Nerja? Vurderer det som sommerens reisemål, eller andre steder i sør Spania.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #2 Skrevet 21. november 2015 Jeg har ikke vært i selve Nerja, men jeg har vært i grottene og de er helt fantastiske. Anonymkode: fa18b...542
Gjest Linaria Skrevet 21. november 2015 #3 Skrevet 21. november 2015 Har vært i Nerja og Frigiliana på dagstur fra Málaga. Synes det var veldig vakre steder og skulle gjerne dratt tid igjen om jeg skulle på tur til et varmere land. Var litt for små steder til å tilbringe alt for mye tid der da. Jeg foretrekker større byer, men det finnes mange fine små steder i Andalucía man kan besøke. Var selv i Antequera og likte det godt da det ikke var så mange turister der (og heller ingen strand, så sikkert derfor ).
Gjest MadameDeRosa Skrevet 1. januar 2016 #4 Skrevet 1. januar 2016 Er det noen fine steder (ikke Marbella) i Andalucia-området som kan anbefales på sommeren?
Miklo Velka Skrevet 4. januar 2016 #5 Skrevet 4. januar 2016 Den 1/1/2016 at 23.52, TalithaG skrev: Er det noen fine steder (ikke Marbella) i Andalucia-området som kan anbefales på sommeren? Det spørs litt hva som er formålet med turen, om det er bading, storby eller festing.
Gjest MadameDeRosa Skrevet 5. januar 2016 #6 Skrevet 5. januar 2016 Rolig familieferie meg og mitt barn
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #7 Skrevet 5. januar 2016 Jeg har feriert hvert år i Nerja, og stortrives i denne lille, koselige byen. Det er to strender der, Burriana er den mest fineste og mest besøkte, kanskje litt overfyllt i juli, men går man til enden er det alltid litt mindre folk. Anbefaler å bo nært Burriana, selv om det går strandbuss fra enkelte steder. Burriana er også bare 10 min å gå unna selve sentrum i Nerja. Det er mange som leier ut hus eller leilligheter, og ser på nettet at mange underdriver avstand til strand, skriv gjerne hvilke steder du har sett på, så kan jeg forklare deg nærmere. Det er mange steder man kan besøke rundt Nerja, det kommer litt an på hva dere søker og hvor gammelt barnet ditt er. Grottene er et must for store og små, det finnes et tivoli en times kjøring fra Nerja, Tivoli World, kjekt for store og små det også. Det finnes også dyrehage en times tur unna, og mye annet man kan se. I sentrum er det mange restauranter, butikker og mye å se, det er veldig koselig å tusle rundt der om kvelden å se på folkelivet. Anonymkode: f507d...efb
Gjest MadameDeRosa Skrevet 5. januar 2016 #8 Skrevet 5. januar 2016 (endret) Takk for informativt svar Vi tenkte å se grottene, og dyrehage og tivoli høres også interessant ut. Vi kunne også ha tenkt oss å se famenco eller noe. Hvor leier man? Expedia? Endret 5. januar 2016 av MadameDeRosa La til mer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå