AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #1 Skrevet 21. november 2015 Jeg har kjøpt en stor grønn plante som viser seg å få vanndråper på bladene sine, akkurat som overskuddsvann som må ut. Det har ikke noe med at jeg akkurat har vannet å gjøre, eller været. Lurer på hva det kommer av? Oppdaget noe jeg ikke har tenkt på også. Uansett hvor varmt eller kaldt jeg har det innendørs, så er alle plantene kalde. Jeg så for meg at de fikk varmere temperatur i blad og stilker når rommet var godt og varmt, men sånn er det ikke. Noen som har tanker om dette? Anonymkode: 9b1e3...9f2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #2 Skrevet 21. november 2015 Gråter planten din? Nå fikk jeg bilder i hodet - Pixar bilde Aner ikke hva det det er, har ikke hørt om slikt fenomen før. Kanskje du skal høre med blomsterbutikken der du kjøpte den. Anonymkode: 2d9a7...8cc 1
Gjest 2JZ Skrevet 21. november 2015 #3 Skrevet 21. november 2015 Det er ikke "svette" da? Mine grønne får det hvis de står i direkte sollys. Det er sykt klisseste?
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #4 Skrevet 21. november 2015 Den ene har klissete dråper, men den nyeste har bare klart vann, omtrent som tårer. Jeg har hatt det før på planter også, men vet ikke hva som skjer når de gjør det. De står ved vinduet, men ikke i direkte sollys. Det er dessuten så lite og svak sol nå om dagen at det vel ikke kan ha noe å si? Anonymkode: 9b1e3...9f2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå