AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #1 Skrevet 21. november 2015 Hvor teit/desperat er det som jente å sende førstemelding til menn man liker på nettdatingsider egentlig? Jeg føler det er inne i en laber periode nå, får ikke noe særlig meldinger for tiden (bare av folk jeg ikke har interesse av), og har satt noen hjerter på de jeg synes virker bra. Men hvis de da ikke har sendt meg noe etter å ha sett hjertene, er det noe vits å ta mer insj da?? Anonymkode: 7fff2...dde
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #2 Skrevet 21. november 2015 Du kan prøve, men antar at de enten har sett din profil og ikke er interessert eller ikke er veldig aktive.Menn sender som kjent haugevis av meldinger ut på nettdating (koster dem ingenting), så har de oversett deg er det ofte en grunn til det. Anonymkode: 8d8ad...daa
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #3 Skrevet 21. november 2015 Unnskyld, men er du tett?Hvor teit/desperat er det som jente å sende førstemelding til menn man liker på nettdatingsider egentlig? Jeg føler det er inne i en laber periode nå, får ikke noe særlig meldinger for tiden (bare av folk jeg ikke har interesse av), og har satt noen hjerter på de jeg synes virker bra. Men hvis de da ikke har sendt meg noe etter å ha sett hjertene, er det noe vits å ta mer insj da?? Anonymkode: 7fff2...dde Anonymkode: 59fe2...3d5
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #4 Skrevet 21. november 2015 Unnskyld, men er du tett? Anonymkode: 59fe2...3d5Nei, jfr det andre svaret i denne tråden. "Har de ikke tatt kontakt er det en grunn til det". Anonymkode: 7fff2...dde
Sandie Skrevet 21. november 2015 #5 Skrevet 21. november 2015 (endret) Det er da ikke teit eller desperat i det hele tatt!Bedre å sende en melding enn å angre i ettertid. Endret 21. november 2015 av Sandie 1
Gjest BethD Skrevet 21. november 2015 #6 Skrevet 21. november 2015 Herregud, er ikke teit eller dumt i det hele tatt det vel !!Send i vei !
avida30 Skrevet 21. november 2015 #7 Skrevet 21. november 2015 Hva skulle være teit eller desperat med det? Jeg tar kontakt med en jeg syns er ekstra interessant, ikke noe desp. Se på den andre tråden som er aktiv nå om hvor mange menn som svarer at de aldri tør å ta kontakt først fordi de har for liten tro på seg selv. Noen må jo bryte barrieren å skrive først, gjør ikke han det så får du gjøre det og viser det seg at han ikke er intr allikevel så har du prøvd. Det er en fremmed på nett så ikke noe "driti ut" det 1
Gjest Mythic Skrevet 21. november 2015 #8 Skrevet 21. november 2015 Det som er teit, er å bare sitte passiv og vente på at mannfolka skal sende melding først. Hvorfor skal det liksom være en selvfølge at de gjør det? Er det noen du vil ha kontakt med, så send melding. Får du ikke svar, eller får negativt svar, så vet du at det ikke blir noe mer, og du kan konsentrere deg om en annen. Det er da ikke verre enn det. Hvordan tror du det føles å være mann, og alltid måtte sende melding først, for så å bli avvist av veldig mange? Det er jo realiteten for mange menn.
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 21. november 2015 #9 Skrevet 21. november 2015 Er ikke det litt av vitsen med nettdating da, å sende meldinger til hverandre? Som mann kan jeg fortelle deg at man blir glad for å få meldinger uansett hvem det måtte være fra. Innboksene våre har ikke en tendens til å være overfylt 1
CharlieDay Skrevet 21. november 2015 #10 Skrevet 21. november 2015 Betale for nettdating, ikke sende meldinger men sitte og vente på de Kjør på 3
Gjest Skrevet 21. november 2015 #11 Skrevet 21. november 2015 Hvor teit/desperat er det som jente å sende førstemelding til menn man liker på nettdatingsider egentlig? Jeg føler det er inne i en laber periode nå, får ikke noe særlig meldinger for tiden (bare av folk jeg ikke har interesse av), og har satt noen hjerter på de jeg synes virker bra. Men hvis de da ikke har sendt meg noe etter å ha sett hjertene, er det noe vits å ta mer insj da?? Anonymkode: 7fff2...ddeJenter som tar initiativ viser viljestyrke og evne til å tenke litt out of the box. Det er så definitivt med på å gjøre meg nysgjerrig/vekke interessen :-). Et hjerte med påfølgende melding er enda bedre. 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #12 Skrevet 21. november 2015 Lite tips/spørsmål. Vil du ha en av dem som sender haugehvis av like meldinger eller vil du ha en som verdsetter deg? Hva har du og tape på og sende en melding? Når jeg er på dateingsider sender jeg aldri første meldinga til jenter pga jeg regner med at jeg kun blir en av mange. Og innboksen er sjelden tom. Anonymkode: 6fc34...ff7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå