AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #1 Skrevet 20. november 2015 Hva gjør dere om dere en gang møter på en dere har hatt ONS med, f.eks. på en fest?Sier hei eller later som ingen ting? Anonymkode: 46812...b11
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #2 Skrevet 20. november 2015 Altså ettersom om dette har skjedd i fylla eller ikke. Anonymkode: 46812...b11
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #3 Skrevet 20. november 2015 Hilser høflig i begynnelsen av festen. Slår kanskje av en prat senere på kvelden 😊 Anonymkode: bcc41...75e 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #4 Skrevet 20. november 2015 Hilser høflig i begynnelsen av festen. Slår kanskje av en prat senere på kvelden 😊Anonymkode: bcc41...75eTenkte mest på om dere har hatt ONS på en fest/i fylla, for så å møte på i hverdagen.. Anonymkode: 46812...b11
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 21. november 2015 #5 Skrevet 21. november 2015 Hilser høflig i begynnelsen av festen. Slår kanskje av en prat senere på kvelden 😊Anonymkode: bcc41...75e... og har et ons til på slutten av kvelden?
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #6 Skrevet 21. november 2015 På en fest så ville jeg såklart sagt "haha halla!" , og hvis det passet seg kanskje stå å prate litt. Man kan jo ikke ignorere noen man er i samme rom med eller som kjenner dine venners venner, de skal man respektere å snakke til høflig som alle andre der Hadde det vært på byen, og han ikke hang med mine venners venner (som på en fest) så ville jeg bare sagt hei og ikke forholdt meg noe mer til han med mindre jeg var intr i å ha mer sex.Hadde det vært på gata så ville sjansen for at jeg hadde ignorert han eller snudd å gått en annen vei vært stor. Anonymkode: d273a...219
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #7 Skrevet 21. november 2015 Null problem. Hilser vanlig, og sjansen er jo stor for at spenningen fører til et nytt ONS, altså et Two night stand Anonymkode: 30aa0...a71
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #8 Skrevet 21. november 2015 Hva gjør dere om dere en gang møter på en dere har hatt ONS med, f.eks. på en fest?Sier hei eller later som ingen ting?Anonymkode: 46812...b11Selvfølgelig sier man hei og oppfører seg ordentlig. Man får da stå for at man har hatt kontakt, (intim som sådan også).Hvordan kan det å i det hele tatt "late som ingenting" være noe du vurderer?Det hadde for min del vært utrolig umodent, barnslig og respektløst. Og viser vel egentlig at man absolutt ikke burde holde på med ONS. Anonymkode: cb3e5...cc7 2
peppermyntete Skrevet 21. november 2015 #9 Skrevet 21. november 2015 Det er da bare å si hei det, hvis begge ser hverandre. Jeg oppsøker ikke folk jeg har hatt den typen relasjon med hvis jeg bare ser dem på gata, men løper vi på hverandre sier jeg selvfølgelig hei.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #10 Skrevet 21. november 2015 Sier bare et høflig "hei" hvis jeg går forbi ham, eller nikker og smiler, hvis vi kun får øyekontakt på avstand. Akkurat som jeg ville sagt eller gjort med alle andre vage bekjentskaper jeg var på fest med.. Gjør ikke noe nummer ut av at vi har ligget sammen, og synes heller ikke det er kleint. ONS er da ganske normalt i våre dager Om vi prater noe mer sammen utover et "hei", kommer jo som regel an på om vi havner ved siden av hverandre i sofaen eller ute på røykeverandaen i løpet av kvelden. Og ikke minst om jeg føler at vi har noe å prate om. Med noen ONS skjønner man at her er det ingen kjemi utover det rent seksuelle for én natt, og har ikke behov for å prate mer - mens med andre ONS så var det en morsom tone og kjemi i tillegg, og da er det jo bare trivelig å slå av en prat om man møtes igjen på fest. Ofte ender det da med en ny heftig natt sammen Anonymkode: 9bf20...b53
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå