WubWub Skrevet 20. november 2015 #1 Skrevet 20. november 2015 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/frankrike/angrep-thommessen-med-stein/a/146312/MUREAUX (VG) En stein sneiet hodet til Olaf Thommessen (40) da rasende ungdom angrep det norske følget i forstaden Mureaux utenfor Paris i går.Nestlederen i Venstre er i Frankrike for å lære om forholdene knyttet til integrering og innvandring. I forstadene fikk han selv føle den voldelige stemningen på kroppen. En gruppe innvandrerungdommer med ulik etnisk bakgrunn truet Thomessen og resten av følget.- Kom dere vekk, skrek flere titalls ungdommer før steiner ble pælmet etter Thommessen, hans kolleger og VGs journalist og fotograf. 2
urenluren Skrevet 20. november 2015 #2 Skrevet 20. november 2015 Snakk om misvisende overskrift. Han ble da slettes ikke steinet selv om noen ungdommer kastet en stein etter han, som forøvrig ikke traff. 4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #3 Skrevet 20. november 2015 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/frankrike/angrep-thommessen-med-stein/a/146312/MUREAUX (VG) En stein sneiet hodet til Olaf Thommessen (40) da rasende ungdom angrep det norske følget i forstaden Mureaux utenfor Paris i går.Nestlederen i Venstre er i Frankrike for å lære om forholdene knyttet til integrering og innvandring. I forstadene fikk han selv føle den voldelige stemningen på kroppen. En gruppe innvandrerungdommer med ulik etnisk bakgrunn truet Thomessen og resten av følget.- Kom dere vekk, skrek flere titalls ungdommer før steiner ble pælmet etter Thommessen, hans kolleger og VGs journalist og fotograf.Det er et snev av rettferdighet her. La oss håpe han lærte noe, og innser at vi ikke vil ha samme tilstander i Norge. Anonymkode: aa6af...114 8
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #4 Skrevet 20. november 2015 Snakk om misvisende overskrift. Han ble da slettes ikke steinet selv om noen ungdommer kastet en stein etter han, som forøvrig ikke traff. Han ble steinet, men de bommet. De bommet ikke med vilje. De prøvde å treffe. De har ingen respekt for menneskeliv. Anonymkode: aa6af...114 6
WubWub Skrevet 20. november 2015 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2015 Snakk om misvisende overskrift. Han ble da slettes ikke steinet selv om noen ungdommer kastet en stein etter han, som forøvrig ikke traff. Nei, som det islamistiske gjenglederen sa til vedkommende som var olaf thommessen sin guide : du hadde flaks.det var bare flaks at vedkommende ikke ble drept, det står det tilogmed i artikkelen. at et hvitt menneske skal dra inn i en innvandrerbydel i frankrike blir sett på som en krigserklæring. de er i krig med de hvite.men vi har ikke forstått det, til tross for at de har sagt det sånn ca 1000000 ganger at de hater oss 7
Drizzt Skrevet 21. november 2015 #7 Skrevet 21. november 2015 (endret) Snakk om misvisende overskrift. Han ble da slettes ikke steinet selv om noen ungdommer kastet en stein etter han, som forøvrig ikke traff. Du tenker nok på steinet til døden, som er noe annet. Jeg lurer på om han har lært noe nyttig? Men det ser ikke sånn ut fra artikkelen, nei. Endret 21. november 2015 av Drizzt 3
herzeleid Skrevet 21. november 2015 #8 Skrevet 21. november 2015 Men jeg skjønner på en måte reaksjonen deres. Det er tilstander som dette vi må prøve å forhindre i Norge. Han ønsker å åpne grensene for arbeidsinnvandring. - Vi må bli enige om at innvandring ikke kan stoppes. Vi kan ikke med lov regulere at det ikke kommer folk fra de fattige delene av verden. Vi må heller finne en måte å mestre dette på, sier Thommessen. Han virker jo ikke akkurat å ha lært særlig mye. 1
Gjest O.G. Skrevet 21. november 2015 #9 Skrevet 21. november 2015 Han virker jo ikke akkurat å ha lært særlig mye. Mannen er ikke god.
WubWub Skrevet 21. november 2015 Forfatter #10 Skrevet 21. november 2015 Han virker jo ikke akkurat å ha lært særlig mye. Jeg husker han deltok i et debatt program etter hendelsen her hvor han langt på vei stod å forklarte at det var rasistiske og diskriminerende franskmenn som egentlig hadde skylden i at han ble steinet av innvandrere.Innvandrerne selv hadde ikke noe skyld i dette, de var jo bare stakkarslige ofre for de grusomme franskmenna 2
Ungoliant Skrevet 21. november 2015 #11 Skrevet 21. november 2015 Hvorfor vil ikke politikerne våre åpne øynene? All denne unnskyldningen av dårlig oppførsel gjør meg kvalm. Det blir nesten som en evneveik mor som tviholder på at barnet sitt er verdens beste gullunge, selv om ungen har sendt en unskyldig medelev på sykehus. "Ungen min gjør aldri noe galt, dere lyyyver"! 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #12 Skrevet 21. november 2015 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/frankrike/angrep-thommessen-med-stein/a/146312/MUREAUX (VG) En stein sneiet hodet til Olaf Thommessen (40) da rasende ungdom angrep det norske følget i forstaden Mureaux utenfor Paris i går.Nestlederen i Venstre er i Frankrike for å lære om forholdene knyttet til integrering og innvandring. I forstadene fikk han selv føle den voldelige stemningen på kroppen. En gruppe innvandrerungdommer med ulik etnisk bakgrunn truet Thomessen og resten av følget.- Kom dere vekk, skrek flere titalls ungdommer før steiner ble pælmet etter Thommessen, hans kolleger og VGs journalist og fotograf.Kjeder du deg idag? Anonymkode: 8789a...eff
WubWub Skrevet 21. november 2015 Forfatter #13 Skrevet 21. november 2015 Kjeder du deg idag?Anonymkode: 8789a...effIkke noe spesielt. Hvordan det?
Fredsmegleren Skrevet 21. november 2015 #14 Skrevet 21. november 2015 Hvorfor vil ikke politikerne våre åpne øynene? All denne unnskyldningen av dårlig oppførsel gjør meg kvalm. Det blir nesten som en evneveik mor som tviholder på at barnet sitt er verdens beste gullunge, selv om ungen har sendt en unskyldig medelev på sykehus. "Ungen min gjør aldri noe galt, dere lyyyver"! De står fast på politikken sin vil jeg tro, og dersom de begår det store skritet og endrer mening vil de miste velgere. Politikkere kan erfare og lære så mye de vil, men sjeldent har det noe som helst inflytelse på politikken de følger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå