AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #1 Skrevet 20. november 2015 Hei! Sluttet for 4 uker siden på effexor (gikk fra 150 mg til 75 mg som jeg gikk på en uke før jeg sluttet tvert). Etter ca 2 uker kom det plutselig masse komedoner og hudormer, og etter 3 uker flere og flere hudormer og kviser.Har ikke endret noe annet som kan påvirke huden. Noen som har opplevd noe lignende etter de slutta på antidepressiva? Anonymkode: 39076...33c
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #2 Skrevet 21. november 2015 Nei det kan jeg ikke si at jeg har registrert, men når jeg tenker på det, og ser på bilder, så hadde jeg veldig ren og frisk sunn hud når jeg gikk på Effexor! Har ikke tenkt over noe sammenheng før du nevner det nå. Kan jo være helt tilfeldig også. Anonymkode: 2b756...c63
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #3 Skrevet 21. november 2015 Det samme hadde jeg! Er jo egentlig litt logisk. Jeg gikk på det på grunn av angst og depresjon, som gjorde meg veldig stressa. Kan tenkes at effekten effexor har på det og stresset hjelper på huden. Andre med erfaringer?? Anonymkode: 39076...33c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå