Gjest nicecar Skrevet 20. november 2015 #21 Skrevet 20. november 2015 Men det skal vel en del til at du sier RETT UT til en fyr på første date at du ikke ser dere som kjærester?For mennesker flest så ser man enten et potensiale eller ikke. Er det et fnugg av tiltrekning så treffes man bare igjen og ser hvordan det går. Det å avskrive noen kontant som kjæreste er jo en avvisning, og ikke noe man risikerer med mindre det er noen "dealbreakere" der, dvs. at man vet det er uaktuelt. Anonymkode: 3dfa3...728AB skriver at han er kjølig og iskald som person. Og slike mennesker har en tendens til å ha en frekk tone og det som et slags forsvarsmekanisme. Hvordan jeg vet det? Jeg har både vært en av dem og datet sånne menn som er sånn tidligere Du treffer da ikke en person du overhodet ikke har interesse for? Og ta mye initiativ hvorfor det? Jeg ser på det som sløsing med tid, og det er noe han åpenbart ikke gjør når han hele tiden kontakter henne = han vil ha mer av henne som igjen betyr at NOE tiltrekkes han av, men så tør han ikke å innrømme det, for folk flest har jo denne stolheten og da skal det mye til før man tør å innrømme at grunnen til at man sa sånn og sånn var fordi man var redd for å bli tvunget i ett forhold/ var ikke klar over at man kom til å bli mer interessert etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #22 Skrevet 20. november 2015 Høres ut som en fyr jeg var involvert med for en stund siden. Han var ikke interessert i noe forhold med meg, jeg hadde sagt at jeg ikke ville ha sex med ham, likevel var han veldig på. Det viste seg at han trodde at selv om jeg ikke ville ha sex med ham nå, så kunne vi bli friends with benefits etterhvert! Da jeg gjorde det klart at det heller ikke blir uforpliktende sex i framtiden, så hørte jeg ikke noe mer fra ham.Han her vet hvor han har meg. Jeg har sagt klart og tidlig ifra at sex har jeg kun i ett forhold. Og han respekterer det. Han har også begynt å åpne seg til meg om ting som er litt såre for han.TS Anonymkode: 8aa31...7e4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #23 Skrevet 21. november 2015 Han har jo sagt at han ikke kan se for seg deg som kjæresten hans så han vil nok bare hygge seg han også.Noen menn vil ha det som pose i sekk med å ha et "forhold", uten at det er et forhold. Altså at man kan like hverandre og te seg som kjærester når man først møtes, men at man ikke er interessert i forpliktelsene eller kravene rundt det å bli kjærester. Anonymkode: 34324...824 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #24 Skrevet 21. november 2015 Du treffer da ikke en person du overhodet ikke har interesse for? Og ta mye initiativ hvorfor det? Du gjør kanskje ikke det, men menn gjør det. Hele tiden. Det er jo utgangspunktet for 90% av trådene her inne."Han sender meg meldinger, da må han like meg?". "Han treffer meg uten at vi har sex, da må han like meg?". For mange jenter faller gutter i to kategorier; interessant eller uinteressant. For menn faller kvinner i hundre forskjellige kategorier. Kjærestemateriale (liten minoritet), jente jeg kan ha sex med og henge med men ikke noe mer, jente jeg henger med fordi hun er morsom, jente som er tidsfordriv, jente som jeg kan date om ikke noe bedre dukker opp, jente som ikke vil ha sex med meg nå men kanskje senere. Og så videre.Poenget er ikke hva man synes om det eller hvordan ting burde vært. Bare at det er sånn det er. Det største problemet til majoriteten av de som skriver her inne er at de har en bastant, selvsentrert holdning - "slik tenker jeg, og da må han tenke slik og".Fyren har sagt at han ikke ser dem som kjærester. Dersom hun har sterkt grunnlag til å tro at han faktisk har ombestemt seg, så spør hun ham. Anonymkode: 3dfa3...728 1
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 21. november 2015 #25 Skrevet 21. november 2015 Hvordan fungerer egentlig dette TS?På første date gjør han deg klar over at han ikke ser dere to som kjærestepar, allikevel fortsetter dere å date - selv om dere ikke bruker det ordet?Hva er vitsen med å møtes da? Vennskap?Hvis det er et vennskap, hvorfor er han da så på?Og hvorfor har dere kysset i det hele tatt?Selvfølgelig er han interessert - men han er kanskje av sorten som ønsker å ta det utrolig rolig en stund inntil han selv synes han er klar. Hvor lenge har han vært singel?
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #26 Skrevet 22. november 2015 Hvordan fungerer egentlig dette TS?På første date gjør han deg klar over at han ikke ser dere to som kjærestepar, allikevel fortsetter dere å date - selv om dere ikke bruker det ordet?Hva er vitsen med å møtes da? Vennskap?Hvis det er et vennskap, hvorfor er han da så på?Og hvorfor har dere kysset i det hele tatt?Selvfølgelig er han interessert - men han er kanskje av sorten som ønsker å ta det utrolig rolig en stund inntil han selv synes han er klar. Hvor lenge har han vært singel?Hehe, jeg har hatt lett for å bli usikker etter alle svarene jeg fikk her om at han absolutt ikke vil ha meg/at han vil ha meg som FF osv. Men ja, mulig det er slik at han er interessert. Jeg er litt usikker på hvor lenge han har vært singel, men han gir utrykk for at han egentlig trives best i ett forhold da han har hatt flere lange forhold etter hverandre, så jeg vet ikke TS Anonymkode: 8aa31...7e4
Gjest nicecar Skrevet 22. november 2015 #27 Skrevet 22. november 2015 Hvordan fungerer egentlig dette TS?På første date gjør han deg klar over at han ikke ser dere to som kjærestepar, allikevel fortsetter dere å date - selv om dere ikke bruker det ordet?Hva er vitsen med å møtes da? Vennskap?Hvis det er et vennskap, hvorfor er han da så på?Og hvorfor har dere kysset i det hele tatt?Selvfølgelig er han interessert - men han er kanskje av sorten som ønsker å ta det utrolig rolig en stund inntil han selv synes han er klar. Hvor lenge har han vært singel?Bra at det er flere her som ikke utelukker at gutten faktisk kan være interessert i henne!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå