AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #1 Skrevet 20. november 2015 Jeg har møtt en utrolig kjekk mann en del ganger nå. Vi har konsekvent ikke kalt det dates da han i første "date" sa at han ikke kunne se oss to som kjærestepar, men at han likte meg. Noe som jeg synes er helt greit da jeg bare vil hygge meg akkuratt nå, og bare ta ting som det kommer.Men han har fortsatt vært kjempe "på" med både initiativ og indirekte flørting og masse kontakt. Jeg har også blitt introdusert for noen av hans nærmeste kompiser, noe som jeg selvfølgelig synes er veldig stas.Men så kommer spørsmålet mitt; hva er det han egentlig vil ?Kan fortelle at vi har klint en del ganger nå uten at det har vært noe sex i bildet, og jeg vil uansett ikke ligge med noen uten å være sikker på om vi er eksklusive. Kan han være interessert..? Anonymkode: 8aa31...7e4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #2 Skrevet 20. november 2015 Vet ikke hva han vil. Han kan ha ombestemt seg, eller han kan være interessert i et midlertidig flørte/knulleforhold inntil han møter noen som er mer interessant.Er flust av folk som føler seg veldig alene som singel og som derfor foretrekker slike midlertidige useriøse forhold de vet aldri blir langvarige.Du må nesten spørre. Med er merkelig å være så bastant om at dere ikke passer sammen, også ombestemme seg uten å si noe... Anonymkode: 355a3...f7d 1
Nåleputa Skrevet 20. november 2015 #3 Skrevet 20. november 2015 Om du lurer på om han er int, så er han mest sansynig ikke det. Om han er en mann, så vet han hva han vil ha. Enten er han ikke klar, eller han er int kun i sex.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #4 Skrevet 20. november 2015 Vet ikke hva han vil. Han kan ha ombestemt seg, eller han kan være interessert i et midlertidig flørte/knulleforhold inntil han møter noen som er mer interessant.Er flust av folk som føler seg veldig alene som singel og som derfor foretrekker slike midlertidige useriøse forhold de vet aldri blir langvarige.Du må nesten spørre. Med er merkelig å være så bastant om at dere ikke passer sammen, også ombestemme seg uten å si noe...Anonymkode: 355a3...f7dNå har vi som sagt ikke hatt noe sex med hverandre. Så tviler på at han er ute etter et knulleforhold. Jeg har også blitt invitert med i tilstelninger der det er vanlig å ta med en kjæreste. Jeg vet at han har mange jenter rundt seg, så han kunne fint ha kontaktet de, men han ville ha meg med, og det er det som gjør meg usikker..Tør ikke å spørre han om han føler noe, for jeg har:1. brent meg på menn du presenterer følelser for tidlig i "datings-fasen" 2. Vet ikke om jeg vil bli emosjonellt engasjert i dette før jeg vet med sikkerhet at han liker meg.TS Anonymkode: 8aa31...7e4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #5 Skrevet 20. november 2015 Om du lurer på om han er int, så er han mest sansynig ikke det. Om han er en mann, så vet han hva han vil ha. Enten er han ikke klar, eller han er int kun i sex.Hvordan kan han være interessert i kun sex, når vi ikke har sex ?TS Anonymkode: 8aa31...7e4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #6 Skrevet 20. november 2015 Jeg har møtt en utrolig kjekk mann en del ganger nå. Vi har konsekvent ikke kalt det dates da han i første "date" sa at han ikke kunne se oss to som kjærestepar, men at han likte meg. Noe som jeg synes er helt greit da jeg bare vil hygge meg akkuratt nå, og bare ta ting som det kommer.Men han har fortsatt vært kjempe "på" med både initiativ og indirekte flørting og masse kontakt. Jeg har også blitt introdusert for noen av hans nærmeste kompiser, noe som jeg selvfølgelig synes er veldig stas.Men så kommer spørsmålet mitt; hva er det han egentlig vil ?Kan fortelle at vi har klint en del ganger nå uten at det har vært noe sex i bildet, og jeg vil uansett ikke ligge med noen uten å være sikker på om vi er eksklusive. Kan han være interessert..? Anonymkode: 8aa31...7e4FF er det han vil. Eventuelt har han lest PUA-bøker, for der står det at den sikreste måten å få en dame til å bli interessert er å si at man bare vil være venner. Anonymkode: 1166a...af3
Nåleputa Skrevet 20. november 2015 #7 Skrevet 20. november 2015 Alle menn tenker på sex med hver eneste dame de møter. De tenker og fantaserer om hvordan den og den er i senga.... Så gutten din har nok skitne fantasier, men lar den ikke komme frem i lyset.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #8 Skrevet 20. november 2015 Hvordan kan han være interessert i kun sex, når vi ikke har sex ?TSAnonymkode: 8aa31...7e4Fordi han håper på sex... Det er ikke slik at man kun er interessert i bare sex etter at man har hatt sex. Interessen kan være der før man har sex, også forsvinne enten fordi ventetiden blir for lang, man finner noen bedre, eller at sexen rett og slett ikke er bra nok. Med mindre du har gitt klart uttrykk for at du aldri i verden kommer til å ha sex med ham, og at han selvfølgelig tror at du står for det uansett hvor mye han flørter/varter deg opp... så kan det være en mulighet for at han bare vil ha sex. Anonymkode: 355a3...f7d
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #9 Skrevet 20. november 2015 Alle menn tenker på sex med hver eneste dame de møter. De tenker og fantaserer om hvordan den og den er i senga.... Så gutten din har nok skitne fantasier, men lar den ikke komme frem i lyset. Skitne fantasier? Hvorfor er mannlig sex mer skitten enn kvinnelig? Anonymkode: 1166a...af3
Nåleputa Skrevet 20. november 2015 #10 Skrevet 20. november 2015 Hahaha, nei kvinner har også veldig skitne fantasier.... Jeg har i allefall det. .....
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #11 Skrevet 20. november 2015 Er det mulig...han sier RETT UT at han ikke ser dere som kjærester, og du klarer ikke akseptere det?Det at dere henger sammen betyr jo bare at han får litt selskap, en å ha med, tidsfordriv, kanskje litt sex lenger ned...han har allerede lagt kortene på bordet og sagt at han ikke er interessert i et forhold med deg regner jo med at du har forstått det du har blitt fortalt ordrett. Anonymkode: 3dfa3...728
Gjest nicecar Skrevet 20. november 2015 #12 Skrevet 20. november 2015 Jeg tipper at han liker noe ved deg siden han vil møte deg til tross. Er vel ikke vanlig at man introduserer venner til folk man ikke vil ha ?Det kan også hende at han prøver å gardere seg selv mot å bli såret ved å forsikre deg om at han ikke vil noe og derfor vil se ting litt an først For mange menn får jo hjertet i halsen bare noen nevner følelser.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #13 Skrevet 20. november 2015 Jeg har sagt klart å tydelig til han at jeg ikke vil ha sex. Så det vet han utmerket godt at han ikke kommer til å få fra meg. Synes bare at det er litt underlig at han vil møtes likevel, og vi har det hyggelig sammen. Som sagt så er det mye flørting og noe klining..så noe kan må det jo være.TS Anonymkode: 8aa31...7e4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #14 Skrevet 20. november 2015 Er det mulig...han sier RETT UT at han ikke ser dere som kjærester, og du klarer ikke akseptere det?Det at dere henger sammen betyr jo bare at han får litt selskap, en å ha med, tidsfordriv, kanskje litt sex lenger ned...han har allerede lagt kortene på bordet og sagt at han ikke er interessert i et forhold med deg regner jo med at du har forstått det du har blitt fortalt ordrett. Anonymkode: 3dfa3...728Han har som sagt mange damer rundt seg, så tror neppe at selskap og sex er det han trenger fra meg når han kan få det fra noen andreTS Anonymkode: 8aa31...7e4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #15 Skrevet 20. november 2015 Han har som sagt mange damer rundt seg, så tror neppe at selskap og sex er det han trenger fra meg når han kan få det fra noen andreTSAnonymkode: 8aa31...7e4Det spiller ingen rolle hva han vil ha av deg hvis det DU vil ha er et forhold. For det er jo, som han allerede har sagt, ikke aktuelt.Det skal litt til at du sier det til en dame på første date. Er man tiltrukket og kanskje liker henne personlighetsmessig så ser man det an. Her avskrev han den muligheten fra starten. Anonymkode: 3dfa3...728
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #16 Skrevet 20. november 2015 Det spiller ingen rolle hva han vil ha av deg hvis det DU vil ha er et forhold. For det er jo, som han allerede har sagt, ikke aktuelt.Det skal litt til at du sier det til en dame på første date. Er man tiltrukket og kanskje liker henne personlighetsmessig så ser man det an. Her avskrev han den muligheten fra starten. Anonymkode: 3dfa3...728Jeg forstår hva du sier, og er ganske klar over at en mann ikke er interessert hvis han sier noe sånt på første date. Men i hans tilfelle så har han en kjølig fasade, han er iskald mot folk rundt seg samtidig som han har begynt å mykne mot meg. Og det er det som gjør meg usikker. Så jeg tenker at han kan ha sagt det fordi han ville ha meg på avstand da, men ting har jo som sagt blitt annerledes. Han sender meg meldinger KONSTANT og spør om vi kan finne på ting sammen. Jeg vet som jeg har skrevet tidligere at det er mange damer rundt han, men det er meg han foretrekker å være sammen med. Han har også fleipet rundt vennene sine om oss to som kjærester.. Og det får meg til å undre..TS Anonymkode: 8aa31...7e4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #17 Skrevet 20. november 2015 Jeg forstår hva du sier, og er ganske klar over at en mann ikke er interessert hvis han sier noe sånt på første date. Men i hans tilfelle så har han en kjølig fasade, han er iskald mot folk rundt seg samtidig som han har begynt å mykne mot meg. Og det er det som gjør meg usikker. Så jeg tenker at han kan ha sagt det fordi han ville ha meg på avstand da, men ting har jo som sagt blitt annerledes. Han sender meg meldinger KONSTANT og spør om vi kan finne på ting sammen. Jeg vet som jeg har skrevet tidligere at det er mange damer rundt han, men det er meg han foretrekker å være sammen med. Han har også fleipet rundt vennene sine om oss to som kjærester.. Og det får meg til å undre..TSAnonymkode: 8aa31...7e4Da spør du ham direkte. "Du sa du ikke ser oss som kjærester. Har du ombestemt deg?" Anonymkode: 3dfa3...728
Gjest nicecar Skrevet 20. november 2015 #18 Skrevet 20. november 2015 Vet ikke hva han vil. Han kan ha ombestemt seg, eller han kan være interessert i et midlertidig flørte/knulleforhold inntil han møter noen som er mer interessant.Er flust av folk som føler seg veldig alene som singel og som derfor foretrekker slike midlertidige useriøse forhold de vet aldri blir langvarige.Du må nesten spørre. Med er merkelig å være så bastant om at dere ikke passer sammen, også ombestemme seg uten å si noe...Anonymkode: 355a3...f7dHender jo at folk ombestemmer seg etter at man har blitt bedre kjent med en person. Hadde jeg sagt til en kis at jeg ikke er interessert i begynnelsen (og jeg er svært sjeldent superinteressert etter første date) så hadde jeg neppe innrømmet at jeg dreit meg ut og at jeg likevel var interessert i ettertid. Jeg hadde bare latt ting gå av seg selv og fått han til å forstå at jeg liker han likevel uten å nevne det med ord.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #19 Skrevet 20. november 2015 Hender jo at folk ombestemmer seg etter at man har blitt bedre kjent med en person. Hadde jeg sagt til en kis at jeg ikke er interessert i begynnelsen (og jeg er svært sjeldent superinteressert etter første date) så hadde jeg neppe innrømmet at jeg dreit meg ut og at jeg likevel var interessert i ettertid. Jeg hadde bare latt ting gå av seg selv og fått han til å forstå at jeg liker han likevel uten å nevne det med ord. Men det skal vel en del til at du sier RETT UT til en fyr på første date at du ikke ser dere som kjærester?For mennesker flest så ser man enten et potensiale eller ikke. Er det et fnugg av tiltrekning så treffes man bare igjen og ser hvordan det går. Det å avskrive noen kontant som kjæreste er jo en avvisning, og ikke noe man risikerer med mindre det er noen "dealbreakere" der, dvs. at man vet det er uaktuelt. Anonymkode: 3dfa3...728
Sidsel Skrevet 20. november 2015 #20 Skrevet 20. november 2015 Høres ut som en fyr jeg var involvert med for en stund siden. Han var ikke interessert i noe forhold med meg, jeg hadde sagt at jeg ikke ville ha sex med ham, likevel var han veldig på. Det viste seg at han trodde at selv om jeg ikke ville ha sex med ham nå, så kunne vi bli friends with benefits etterhvert! Da jeg gjorde det klart at det heller ikke blir uforpliktende sex i framtiden, så hørte jeg ikke noe mer fra ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå