Gå til innhold

Jeg burde snakket med henne

Fremhevede innlegg

Gjest Leonardo
Skrevet

Unnskyldningene baller på seg. 

Problemet i en slik situasjon - og ja, jeg har vært der - er at man gjør det hele til en enormt mye større ting enn det er. Plutselig er det en tre siders tråd på Kvinneguiden, man har snakket med kamerater om det og brukt uendelig mye tid på å tenke og analysere. Så det er ikke rart man blir nervøs, overanalyserende og nølende. 
:) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Leonardo skrev:

Unnskyldningene baller på seg. 

Problemet i en slik situasjon - og ja, jeg har vært der - er at man gjør det hele til en enormt mye større ting enn det er. Plutselig er det en tre siders tråd på Kvinneguiden, man har snakket med kamerater om det og brukt uendelig mye tid på å tenke og analysere. Så det er ikke rart man blir nervøs, overanalyserende og nølende. 

Helt enig. Jeg har selv vært i en lignende situasjon. Til slutt orket jeg ikke mer og sa det rett ut. Det gikk veldig greit og det tror jeg det gjør for ts også. Det er veldig vanskelig å bli ferdig med noe hvis man ikke gjør noe med det. De fleste angrer mer på det de ikke gjorde enn det de gjorde i livet; uansett resultat ;)

• Liker 1
Gjest Leonardo
Skrevet

Forresten, om dette er en jente du treffer på skolen så hadde jeg heller startet med å invitere henne med på en mini-date på skolen i stedet for å skulle invitere henne på biffmiddag med stearinlys helt ut av det blå.

Jeg hadde invitert henne på lunsj, kaffe eller en tur på butikken eller bokhandelen på campus. Om dere finner tonen der, er det mer naturlig å gå for noe mer utenom skolen. Og ja, dette er hva jeg selv har gjort i slike situasjoner. Har blitt kjent med både menn og kvinner på denne måten. En gang gjorde jeg det så enkelt som å sende følgende melding: "Jeg skal en tur på butikken om en halvtime. Lyst å slå følge?" Hadde riktignok invitert henne på besøk hjem til meg før det (noe hun sa nei til) og alt snakket med henne noen ganger, men det er jo så.

Skrevet

Mye bra i det dere skriver over her..

Jeg burde slutte å analysere alt, det gjør meg jo helt skjelven.... 

ts

Anonymkode: 0b3bb...b04

• Liker 1
Skrevet

*gir ts et spark bak*

kom igjen ts dette klarer du!

:scorpis:

• Liker 2
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Har bæsja på leggen så dette er no-go. Vet ikke, sliter med å forstå meg på henne... FAEN så vansklig! 

Får bare legge det bak meg...

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har bæsja på leggen så dette er no-go. Vet ikke, sliter med å forstå meg på henne... FAEN så vansklig! 

Får bare legge det bak meg...

Hva skjedde/skjedde ikke?

Anonymkode: 24cb3...71f

AnonymBruker
Skrevet
såg henne ute i går, møtte henne i det jeg skulle ned på do, sa "hei" litt lett smalltalk, såg hun ble sykt nervøs, tok seg i håret rett forran meg! Hva betyr det ?? Sa jeg skulle på do, snakkes etterpå! 

Dreit meg loddrett ut, skjønner meg ikke på henne! Hjelp!

Anonymkode: f33a7...730

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:
såg henne ute i går, møtte henne i det jeg skulle ned på do, sa "hei" litt lett smalltalk, såg hun ble sykt nervøs, tok seg i håret rett forran meg! Hva betyr det ?? Sa jeg skulle på do, snakkes etterpå! 

Dreit meg loddrett ut, skjønner meg ikke på henne! Hjelp!

Anonymkode: f33a7...730

Tuller du nå, mann? 

Hun tok seg i håret ?! FORAN DEG. Wow. Er det en eller annen fetisj for deg at hun gjør det? Jeg tar meg i håret hele tiden, av vane. 

Du har da ikke driti deg ut. Å drite deg ut hadde vært om du hadde tatt med 56 roser og gitt de til henne på skolen mens du sang en eller annen ballade. Det er flaut.

Kan du ikke bare spørre henne om hun vil spise lunsj med deg en dag? Er det så himla vanskelig? Det er ikke meningen at du skal kunne lese tankene hennes, "skjønne deg på henne" så å se på om hun tar seg i håret gir deg absolutt ingenting. Spør henne, eller la det gå. Ikke les hver minste detalj og lur deg selv. Det er bare skikkelig unødvendig. 

Anonymkode: a5540...974

AnonymBruker
Skrevet
Den 18.2.2016 at 20.02, AnonymBruker skrev:

Vi møtes kanskje ute nå på lørdag! Jeg spurte litt forsiktig :) 

Hun vet jeg liker henne tror jeg! Vil no ikke gå for fort frem da! 

Dessuten slutter jo ikke jenter å like en fyr bare fordi han er treg. 1) Han blir mer spennende når hun ikke vet hvor hun har han. 2) Hva gjør jeg når jeg møter henne på byen neste gang? 

Ikke sikkert hun slutter å like deg fordi du er treg, men det kan være en annen litt mer pågående fyr kommer deg i forkjøp ;) Så få ut den berømte finger'n

Anonymkode: 745b1...841

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...