Gå til innhold

Jeg burde snakket med henne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så irritert over at jeg ikke snakket med henne igjen idag når vi møttes på skolen. Jeg er så forbannet på meg selv.

og hun liker jo meg!

Hva skal jeg nå gjøre ? Er løpet kjørt ? Muligheten var der 

Anonymkode: 0b3bb...b04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette var litt lite informasjon til at noen av oss kan hjelpe, tror jeg..

• Liker 5
Skrevet

Hvem, hva? Kan du utdype litt mer? 

Skrevet

Ikke så greit, kjenner meg igjen der. Ikke så lett å ta kontakt når det er andre som er der og folk som ser. Og hjertet som hamrer og man blir nervøs. Huff, men om vedkommende er int, da er det helt oversvømmelse.

• Liker 3
Skrevet

Snakk med henne på mandag da. Er vel skole da også :)

Anonymkode: 279c7...797

Skrevet

Ja :)

jeg vil også tro jeg øker sjansene mer ved å spille litt "hard to get", hvorfor skal alt være så enkelt?

Får snakke med hun neste gang !

Skrevet

Hei igjen dere!

Tenkte meg ut i dag, og da er det en mulighet for at jeg treffer henne!  Hun har gitt uttrykk for at hun liker meg (ved kroppspråk), og jeg liker jo henne også. Det er noe spennende ved henne.

Bør jeg gi komplimenter, som viser at jeg liker henne? Er det positivt? (Ja -de må ha mening også) 

Jeg føler jeg må gjøre min jobb nå, men jeg aner ikke hvordan gå frem.

Håper noen av dere kan hjelpe meg litt her altså...

Ts

Skrevet

Ta på henne, da vet hun.

• Liker 2
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Anonymkode: 6dada...a3b

Skrevet

Hvor gamle er dere?

Anonymkode: 6dada...a3b

Jeg 22, hun 24. 

TS 

Skrevet

Ja gi henne komplimanger, når jeg liker noen eeelsker jeg å få komplimanger. Bra du tar kontakt på skolen, du har jo her en "inngangsport" også, regner med du går høyskole o.l siden dere er 22 og 24, hva med å høre om dere skal lese litt til eksamen sammen? o.l ? Det hadde jeg sagt ja til om han jeg likte hadde spurt :) Da er det litt mer "casual" og ikke direkte date setting med en gang. Se og etter smil og blikk, når jeg liker noen så er det mye blikk og smil for å si det sånn :P

Masse lykke til !

• Liker 3
Skrevet

4610679-4047060909-end-w.jpg

Anonymkode: 54e4f...659

• Liker 1
Skrevet

Hvis du føler hun har gitt deg tegn på at hun liker deg burde du gjøre så mye du tør. Hvis du står og snakker med henne, prøv deg litt forsiktig med kroppskontakt. Komplimenter liker alle å få, men bare pass på at det ikke blir overkill. Hvis du skjønner hva jeg mener. Håper det ordner seg for deg!

Skrevet

Hvis du føler hun har gitt deg tegn på at hun liker deg burde du gjøre så mye du tør. Hvis du står og snakker med henne, prøv deg litt forsiktig med kroppskontakt. Komplimenter liker alle å få, men bare pass på at det ikke blir overkill. Hvis du skjønner hva jeg mener. Håper det ordner seg for deg!

Takk for svar :) Skjønner hva du mener. Vi skal gå på skole sammen i 2 år til, å jeg kommer jo til å møte henne ved flere anledninger, så tenker å ikke stresse, men ta det gradvis og se hva som skjer. Høres det ut som en "plan"?  

Hvor lenge kan en jente like en person før det snur? I dette tilfelle altså ....  Jeg tror hun ser på meg som "vanskelig å få", men "spennende" greie... Også er jeg jo en godt likt person av mange og kjenner en del på skolen (noe hun også sikkert har lagt merke til: "han kjenner jo en del / sosial verdi".. (Dårlig formulert :) 

Skrevet

Og alt dette har du fabulert opp i hodet ditt uten å noen gang ha snakket med henne?

Skrevet

Og alt dette har du fabulert opp i hodet ditt uten å noen gang ha snakket med henne?

Snakket med henne på et vors for over en måned siden, og da var hun genuint interessert i meg og enset ikke at venninnen hennes sa "ha det" fordi hun måtte gå. Etterpå har hun bare vært helt "rar/søt" , merkelig oppførsel dit at jeg tolket det at hun likte meg. 

ts

Skrevet

Takk for svar :) Skjønner hva du mener. Vi skal gå på skole sammen i 2 år til, å jeg kommer jo til å møte henne ved flere anledninger, så tenker å ikke stresse, men ta det gradvis og se hva som skjer. Høres det ut som en "plan"?  

Hvor lenge kan en jente like en person før det snur? I dette tilfelle altså ....  Jeg tror hun ser på meg som "vanskelig å få", men "spennende" greie... Også er jeg jo en godt likt person av mange og kjenner en del på skolen (noe hun også sikkert har lagt merke til: "han kjenner jo en del / sosial verdi".. (Dårlig formulert :) 

Jeg kan ikke huske jeg har sluttet å like noen, hvis ikke jeg får en avvisning da(noe jeg ikke kan huske har skjedd egentlig). Men ikke vent for lenge, jenter er nok forskjellige der. Å ta det litt rolig er helt greit, det kan jo virke slitsomt med mye mas. Tviler på at du vil mase sånn, virker som det kommer til å gå bra. Når du har snakket med henne endel kan du jo spørre om hun vil bli med å ta en kaffe en gang. Eller hjelpe deg med noe fagrelatert. Gjør det enkelt. Full femretters middag kan bli mye, finn på noe som du tror kan holde stemningen god og avslappende. Prøv å ikke stress med å imponere henne, det kan du gjøre seinere. Håper du sier fra hvordan det går. Lykke til!

Skrevet

Snakket med henne på et vors for over en måned siden, og da var hun genuint interessert i meg og enset ikke at venninnen hennes sa "ha det" fordi hun måtte gå. Etterpå har hun bare vært helt "rar/søt" , merkelig oppførsel dit at jeg tolket det at hun likte meg. 

ts

Du har snakket med henne én gang for over en måned siden? Ja ja...

Skrevet

Du har snakket med henne én gang for over en måned siden? Ja ja...

Jepp!

Eller, hatt litt enkel smalltalk på skolen også jeg har passert henne. Men kan virke som hun har blitt litt smigret/nervøs så var ikke en skikkelig samtale. :)

Men viser henne oppmerksomhet når jeg ser henne! Ser ingen grunn til å gå alt for fort frem. Hehe

TS

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...