Gå til innhold

Enkeltemner økonomi - hjelp?!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har tidligere studert økonomi ved Universitet i Agder. Jeg sløste bort tiden, og har ikke fullført, har nå tatt tak i dette, og holder på å få tatt fagene, samlet meg sammen og få gjort noe ut av dette. Utfordringen er at jeg har brukt opp mine forsøk i enkelte emner, og må derfor til andre universiteter for å ta fagene. 

Noen av fagene kan jeg godt, men har forsovet meg eller lignende og derfor ikke bestått eksamen. Noen av fagene visste jeg ikke dette om, og trodde jeg skulle få ta eksamen allerede i høst, og noen har jeg aldri vært på. Jeg har altså sløst bort mye tid her. Tenker å bruke dette semesteret her, pluss 3 til for å få rydde opp i dette, samtidig som jeg er i 80% jobb. Derfor vil jeg finne skole og fag, hvor de har god informasjon, som ikke har obligatoriske oppmøter, og gjerne bruker samme pensum og lærebøker som det jeg har i dag. Har sett på noen skoler, men utfordringen blir da å ta det som privatist og skulle betale tusenvis av kroner, det har jeg ikke rå til. Gjerne også steder hvor det er lett tilgjengelig informasjon rundt eksamen, gamle eksamensoppgaver du kan arbeide med ++

Håper noen kan hjelpe meg.

Følgende emner:

- MA-138 . Matematikk med anvendelse i økonomi

- MA-116 . Statistikk med anvendelse i økonomi

- SE-105 . Innføring i mikroøkonomi

Ved Universitet i Agder, så kan man melde seg opp som enkeltemnestudent, og ta disse fagene enkelt. Men siden jeg har brukt opp min rett, får jeg ikke den muligheten. Det er enkelt, greit, kostnadsfritt og mye god informasjon på nett fra forelesere. Ellers også mye gamle eksamensoppgaver på nett, så man kan få øve seg på.. Leter etter noe tilsvarende?

Anonymkode: 0a55c...949

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...