Gå til innhold

J*vla iphone..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er så mye småtteri som irriterer meg som er vant til Samsung.

Hvordan i all verden får man satt en sang eller et lydopptak man har, som ringetone?

Og.. Diverse apper vises jo på skjermen. Været, klokke, kart, instillinger, musikk osv... Når man drar fingeren mot venstre, dukker det opp en ny side med flere aper. Kalkulator, finn venner, finn iphone og appene jeg har lastet ned.

Jeg ser ikke bakgrunnsbildet mitt ordentlig, for appene er i veien. Det går ikke an å flytte de. Kunne slettet mange av dem, men det går jo ikke. De jeg selv har lastet ned vil jeg ha, men den j*vla Finn iphone for eksempel har jeg ikke bruk for.

Mens jeg skrev nå, flyttet jeg en app fra de som alltid vises nederst (gjerne mest brukt), så bare dèn vises øverst i et hjørne, da kommer jo bakgrunnsbildet ganske godt frem. Men ikke mulig å flytte ned til høyre hjørne f.eks? Den vises øverst til venstre... Bah. Skulle helst hatt bakgrunnsbildet helt rent.

Anonymkode: 3cf4d...45f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan bruke itunes til å lage ringetone til telefonen din. Appene er i veien for bakgrunnsbildet ditt, det kan du ikke gjøre noe med, men du kan samle alle appene i mapper. Bare dra dem mot hverandre da vil det lages en mappe som du kan sette navn på. Jeg har alle appene mine på en side. Når det gjelder find my iphone, er den gull verdt, har funnet igjen tlf min flere ganger med denne. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...