Gå til innhold

Flytte med barnet - samlivsbrudd

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eh...av hensyn til det planlagte og ønskede barnet fra begges side så bosetter man seg da i samme nabolag og inngår en 50/50-avtale! 

Anonymkode: 63994...594

Tenker du det er logisk når far ikke har noe sterkt ønske om samvær?

Anonymkode: 929bb...325

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg flyttet bort fra faren til barnet. Det førte til mer regelmessig samvær da flybilletter måtte bestilles, og far ikke lenger kunne avbestille samværeti siste liten, eller levere barnet fra seg fordi noe annet fristet mer. 

Anonymkode: ce803...c2b

• Liker 3
Skrevet

Eh...av hensyn til det planlagte og ønskede barnet fra begges side så bosetter man seg da i samme nabolag og inngår en 50/50-avtale! 

Får du med deg noe av det som er skrevet her? Man inngår ikke 50/50 i en slik situasjon. Du er tydeligvis ikke skikket til å ta beslutninger for barns beste.

Anonymkode: 727da...4c8

Skrevet

Tenker du det er logisk når far ikke har noe sterkt ønske om samvær?

Anonymkode: 929bb...325

antok at barnets far ønsket og planla dette barnet.

men hvis han ikke ønsket barnet så er jo alt greit! 

Skrevet

Får du med deg noe av det som er skrevet her? Man inngår ikke 50/50 i en slik situasjon. Du er tydeligvis ikke skikket til å ta beslutninger for barns beste.

så flott at jeg er leder for en seksjon som fatter beslutninger om barnets beste :-)

Skrevet

Hei TS :)

Jeg ville bare si at du vet hva som er best for deg og barnet. Om du ikke har det bra har ikke barnet det bra heller. Du må avgjøre og veie for og imot. Det er kun du og dine støtter som kan avgjøre hva som er rett for dere. Og å stille et sånt spørsmål her er som å skyte seg selv i foten, her får man liten medfølelse dessverre. 

Barn trenger ikke en far i absolutt alle tilfeller, du kan avgjøre om barnet ditt trenger denne faren. Det finnes mange flotte stefedre der ute som tar bedre vare på barnet enn mange fedre gjør. Man trenger ikke være biofar for å være en farsrolle. Så ta den avgjørelsen du føler er riktig. Et barn er tilpasningsdyktig, så om faren gir faen så flytt. Jeg tror du og familien din kan gi dette barnet det som trengs. Du er ikke den første og ikke den siste som flytter langt fra far.

Lykke til!

Skrevet

så flott at jeg er leder for en seksjon som fatter beslutninger om barnets beste :-)

Å herregud. Det understreker jo bare det jeg sa....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...