Gjest Sukkerbit Skrevet 19. november 2015 #1 Skrevet 19. november 2015 Er det godt? Har kjøpt pesto med basilikum og parmesan. Bruker man da evt bare pesto og pasta? Eller bruker man kjøttdeig i tillegg? Ikke kjøttsaus vel? Og hva annet kan jeg evt bruke pesto med basilikum og parmesan til?
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #2 Skrevet 19. november 2015 Det er godt hvis pestoen er god, de fleste pestoer på glass er ikke det, synes jeg. Min favorittpestopasta er med bacon, tomater, sukkererter og sorte oliven. Ikke kjøttsaus, nei. Anonymkode: 8136b...8a0
Gjest Ennasus Skrevet 19. november 2015 #3 Skrevet 19. november 2015 (endret) Ja, det er det. Du trenger ikke mer tilbehør til, men kylling og bacon er ganske vanlig du kan lage pestofylt kylling, oppå ovnsbakt laks, potetsalat med pesto, i supper, bruschetta, pizza, bakt potet, sammen med skalldyr.. Endret 19. november 2015 av Ennasus
Brunhilde Skrevet 20. november 2015 #4 Skrevet 20. november 2015 Pasta med pesto, oliven og røkelaks er kjempegodt - syns jeg. Eller pasta med pesto, kapersbær og oliven.
Antlers Skrevet 20. november 2015 #5 Skrevet 20. november 2015 (endret) Jeg gjør det enkelt. Blander sammen kokt pasta (som regel penne) og et par spiseskjeer pesto, så legger jeg noen flak med ovnsbakt spekeskinke på toppen. Obs: velg en med lite salt, ellers ødelegger det smaken.Bruker også rester av pestoen på ostesmørbrød. Synes det smaker veldig godt Endret 20. november 2015 av Antlers La til noe
Gjest earlgrey Skrevet 20. november 2015 #6 Skrevet 20. november 2015 Ååh det er kjempegodt, nå fikk jeg lyst på pasta med grønn pesto og kylling istedenfor fredagstacoen
peppermyntete Skrevet 21. november 2015 #7 Skrevet 21. november 2015 Ja, det er jo knallgodt :DSpesielt med perfekt stekt bacon og hvitløksbaguetter! Mmmm! Passer også godt sammen med pasta carbonara synes jeg! Og så bruker jeg resten av pestoen som smør for eksempel, eller smører et passe tykt lag på en laksefilet og ovnssteker den! Denne siste passer forsåvidt også bra med pasta
Florence Skrevet 21. november 2015 #8 Skrevet 21. november 2015 Hvis jeg har litt rester blander jeg creme fraiche og litt pesto sammen med pasta og kylling, det synes jeg er godt. + parmesan, men det er nesten unødvendig å nevne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå