AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #1 Skrevet 18. november 2015 Var ute med en kompis sist helg , dro til par kvinnelige bekjenter og fikk veldig god tone med hun ene... Det ene ledet til det andre snek oss inn til rommet hennes men jeg feilet miserabelt... Klarte rett og slett ikke få ereksjon.er 22 år gammel og aldri hatt sex før ... hadde dere damer vært i hennes posisjon ville dere møtt fyren igjen ? Anonymkode: bfaad...458
Belbus Skrevet 18. november 2015 #2 Skrevet 18. november 2015 Kunne møtt han igjen hvis han var like kjekk uten ølbrillene også ja. At han ikke fikk ereksjon den ene gangen hadde ikke vært noe problem, ikke uvanlig å få prestasjonsangst når det er første gangen, og i tillegg ikke alle som klarer å få ereksjon når de har drukket. 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #3 Skrevet 18. november 2015 Absolutt! Det samme skjedde første gang jeg og mannen skulle ha sex. Kombinasjon av prestasjonsangst og promille kan gjøre sitt! Vi lo bare av det, og avtalte at han "skyldte meg en" Neste gang var vi edru, og det var helt fantastisk. Anonymkode: e2626...c32 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #4 Skrevet 18. november 2015 Hender i blant at jeg ikke greier få den opp med en gang når jeg blir med damer hjem på fylla. Det går seg til med erfaring. Når alkoholen går ut av kroppen pleier det funke, så blir ofte mye morgensex på fylla for min del. Anonymkode: 9aad5...297
ajarRun Skrevet 18. november 2015 #5 Skrevet 18. november 2015 Dette skjedde med en kompis av meg. Det viste seg at han var homofil. Kanskje du burde ta deg en tur til London?
frk91 Skrevet 19. november 2015 #6 Skrevet 19. november 2015 Ja. Det er mange som har problemer med å få den opp på fylla, null stress.
ajarRun Skrevet 19. november 2015 #7 Skrevet 19. november 2015 Å få ereksjon? Du mener du ikke klarte å gi ereksjon!
Ulla Ullsokk Skrevet 19. november 2015 #8 Skrevet 19. november 2015 Siden dere er så unge så er sikkert jenta superstressa og er HELT sikker på at det er hennes skyld, at hun ikke er fin nok! Hundre prosent sikkert! Husk det, ts! Gi henne gjerne litt ny selvtillit neste gang du treffer henne! Mest sannsynlig er hun dritflau. 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #9 Skrevet 20. november 2015 Å få ereksjon? Du mener du ikke klarte å gi ereksjon!Hva er problemet ditt? Kommer inn og forsøpler tråder med slikt ræl som dette... Anonymkode: ce7e1...f80 1
Commander Skrevet 20. november 2015 #10 Skrevet 20. november 2015 Siden dere er så unge så er sikkert jenta superstressa og er HELT sikker på at det er hennes skyld, at hun ikke er fin nok! Hundre prosent sikkert! Husk det, ts! Gi henne gjerne litt ny selvtillit neste gang du treffer henne! Mest sannsynlig er hun dritflau. Det kan være hennes skyld. Men med motsatt fortegn☺. Leste om en på 60 tallet hadde sjangs hans absolutte drømmedame Diana Ross. Når hans ultimate drøm skulle bli virkelighet feilet han. Presset ble for stort og ingenting virka. Han hadde "hatet" seg selv i 40 år😀. Har også hørt kompiser snakke om at "hun var for fin". De ble omtrent satt ut og visste ikke helt hvordan de skulle utføre de mest elementære ting og kløna det til. En variant av sceneskrekk virker det som😨Tror ikke mangel på tenning er problemet, heller motsatt.... 1
Ulla Ullsokk Skrevet 20. november 2015 #11 Skrevet 20. november 2015 Det kan være hennes skyld. Men med motsatt fortegn☺. Leste om en på 60 tallet hadde sjangs hans absolutte drømmedame Diana Ross. Når hans ultimate drøm skulle bli virkelighet feilet han. Presset ble for stort og ingenting virka. Han hadde "hatet" seg selv i 40 år😀. Har også hørt kompiser snakke om at "hun var for fin". De ble omtrent satt ut og visste ikke helt hvordan de skulle utføre de mest elementære ting og kløna det til. En variant av sceneskrekk virker det som😨Tror ikke mangel på tenning er problemet, heller motsatt....Enig, men det tenker neppe jenta!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå