Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tar det fra noen sender meg penger til de kommer inn på konto når jeg har registrert kontonummer i en annen bank enn DNB? Jeg har fått varsel i appen om at jeg har mottatt penger, men det står ingenting i nettbanken.

Anonymkode: 7c65e...adf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke at jeg har noe svar, men hvorfor i all verden gidder folk å bruke en app når de kan bruke nettbanken til samme sak?

Anonymkode: a96d4...d09

Skrevet

Hvor lang tid tar det fra noen sender meg penger til de kommer inn på konto når jeg har registrert kontonummer i en annen bank enn DNB? Jeg har fått varsel i appen om at jeg har mottatt penger, men det står ingenting i nettbanken.

Jeg har fokus bank og søstersen har sparebank1 og det tar en dag ca.

Skrevet

Ikke at jeg har noe svar, men hvorfor i all verden gidder folk å bruke en app når de kan bruke nettbanken til samme sak?

Like lettvint som å sende en SMS.

Anonymkode: 841f5...88a

• Liker 1
Skrevet

Denne appen kostet meg tusenvis av kroner. Jeg hadde en genial ide om å bli rik ved å overføre penger fram og tilbake med vipps men jeg tapte bøttevis på gebyrer. Drittapp.

Skrevet

Like lettvint som å sende en SMS.

Anonymkode: 841f5...88a

Men det er jo superenkelt å bruke nettbank også?

Skrevet

Du trenger bare telefonnummer for å bruke appen, og det går mye raskere. 

Skrevet

Denne appen kostet meg tusenvis av kroner. Jeg hadde en genial ide om å bli rik ved å overføre penger fram og tilbake med vipps men jeg tapte bøttevis på gebyrer. Drittapp.

Det er gratis foralle beløp under 5000 kr. Du må ha sendt hundretusenvis av kroner hvis det kostet deg tusenvis. 

Skrevet

Det er gratis foralle beløp under 5000 kr. Du må ha sendt hundretusenvis av kroner hvis det kostet deg tusenvis. 

Du får kontantuttaksgebyrer hvis du bruker kredittkort, drittapp.

• Liker 1
Skrevet

Men det er jo superenkelt å bruke nettbank også?

Nei, da må du ha kontonr til hun du skal sende til, og mottaker får ikke bekreftelse når du legger den til forfall. Med Vipps får mottaker bekreftelse med en gang, og sender kan ikke gå inn og angre etter at betalingen er utført. 

Skrevet

Du får kontantuttaksgebyrer hvis du bruker kredittkort, drittapp.

Bruk vanlig debit. 

Skrevet

Bruk vanlig debit. 

Da får jeg jo ikke bonus, og da kan jeg jo likesågodt overføre med nettbank. Mindre arbeid for meg og for mottaker. Å registere seg tar mye lengre tid enn å sende en sms med et kontonummer.

Skrevet

Nei, da må du ha kontonr til hun du skal sende til, og mottaker får ikke bekreftelse når du legger den til forfall. Med Vipps får mottaker bekreftelse med en gang, og sender kan ikke gå inn og angre etter at betalingen er utført. 

Ja, det er vel ikke særlig vanskelig å sende noen kontonummeret sitt på en sms?

Man får bekreftelse på slikt om man endrer innstillingene i nettbanken. Mye billigere og bedre enn Vipps.

Skrevet

sender kan ikke gå inn og angre etter at betalingen er utført. 

Man kan ike angre en utført transaksjon. Jeg tror du har misforstått noe vesentlig.

Skrevet

Man kan ike angre en utført transaksjon. Jeg tror du har misforstått noe vesentlig.

Alt du betaler med kort kan du angre. Spesielt kredittkort.

Skrevet

Alt du betaler med kort kan du angre. Spesielt kredittkort.

Men hvem gidder å låne penger til slike venner?

Skrevet

Da får jeg jo ikke bonus

Haha, trodde du virkelig ikke at kredittkortleverandøren din hadde gardert seg mot dette?

Skrevet

Det var jo det jeg skrev. Når du har betalt med vipps så vil betalingen bli forcet. Du kan ikke gå inn i appen og angre. 

Skrevet

Det var jo det jeg skrev. Når du har betalt med vipps så vil betalingen bli forcet. Du kan ikke gå inn i appen og angre. 

Latterlig uansett. Jeg deler ikke en regning med folk som finner på slikt.

Takke meg til vanlige overføringer i nettbanken.

Skrevet

Latterlig uansett. Jeg deler ikke en regning med folk som finner på slikt.

Takke meg til vanlige overføringer i nettbanken.

udU deler ikke en regning med folk som vil gjøre delingen enkel? Merkelig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...