Gå til innhold

Fullkornshvetemel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har aldri smakt takpapp så jeg har rett og slett ikke grunnlag for å uttale meg noe særlig om det. Rugbrød derimot synes jeg er godt :)

Jeg er for øvrig litt nysgjerrig på anledningen til at du spiste takpapp. Og bark. Merkelige spisevaner ass 

Indianerne tygget bark når de var tørste. Fant ut at det var bedre å bare drikke vann. Takpapp spiste jeg når jeg var liten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Indianerne tygget bark når de var tørste. Fant ut at det var bedre å bare drikke vann. Takpapp spiste jeg når jeg var liten.

Huffda, jeg antar at foreldrene dine ikke hadde tilstrekkelig med penger til mat etter å ha kjøpt Canada Goose-jakker til hele barneflokken

Nå tror jeg forresten at vi trenger en moderator inn hit for å fjerne all avsporingen.

Endret av Blondinka
Skrevet

Huffda, jeg antar at foreldrene dine ikke hadde tilstrekkelig med penger til mat etter å ha kjøpt Canada Goose-jakker til hele barneflokken

Nå tror jeg forresten at vi trenger en moderator inn hit for å fjerne all avsporingen.

Min mor var en forferdelig mor. Hun valgte å være alenemor og å være fattig. Jeg kan ikke forstå at noen velger å være så uansvarlig. Jeg skal være bedre.

Skrevet

Jeg kjøper mine rugbrød i butikk. Tok en titt på ingrediensene på rugbrødet jeg har i skapet: rugmel, surdeig (av rugmel), vann, rugkjerner, solsikkefrø, linfrø, salt, sirup og gjær. Ingen hvetemel altså. Brødet er kompakt, ja, men det er jo nettopp slik rugbrød skal være.

Hvor kjøpte du rugbrødet uten hvetemel? :) Tok en titt på "dansk rugbrød" på Rema, det så veldig kompakt og "hvetefritt" ut,  så fikk et lite håp, men det inneholdt hvete, dessverre :( 

Anonymkode: 7d65e...da7

Skrevet

Hvor kjøpte du rugbrødet uten hvetemel? :) Tok en titt på "dansk rugbrød" på Rema, det så veldig kompakt og "hvetefritt" ut,  så fikk et lite håp, men det inneholdt hvete, dessverre :( 

Brødet jeg har er av merket Pågen. Jeg husker dessverre ikke hvor det er kjøpt.. Coop, tror jeg.

Skrevet

Brødet jeg har er av merket Pågen. Jeg husker dessverre ikke hvor det er kjøpt.. Coop, tror jeg.

Kjipt! Jeg bor i Trondheim sentrum, tror Coop er den eneste butikken vi ikke har i nærheten. Har Rema, Rimi, Bunnpris, Kiwi, Joker… 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...