Gå til innhold

livredd prøvesvar... hjelp!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg hadde ubeskyttet samleie med en norsk mann jeg i ettertid har skjønt har vært med mange.. jeg har aldri hatt ubeskyttet samleie uten forhold før forresten, så det trenger jeg ikke kjeft for... jeg ble livredd for at jeg hadde fått hiv fordi jeg følte på mange symptomer, og det gikk utover hverdagen min i stor grad.. ble psykisk syk av at jeg kanskje hadde fått hiv på grunn av en stor engangs tabbe :/ etter to måneder fikk noen venner tvunget meg til å ta en test, og det gjorde jeg motvillig.. hadde en samtale med legen min om at jeg slet med sterk angst rundt dette og at jeg ville dø fordi jeg var overbevist om dette. testresultatet kom tilbake negativ, at jeg ikke hadde HIV ifølge blodprøven.. men nå ser jeg at man må vente lenger enn det, så nå har jeg angst for fullt igjen fordi jeg tydeligvis ikke er trygg :( jeg er så livredd og har på nytt dannet et skrekksenario i hodet mitt hvor jeg faktisk er hiv-positiv.. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, fordi det tok ganske mye av meg å ta den testen i utgangspunket, jeg vil virkelig ikke ta den igjen.. jeg var et nervevrak. legen sa jeg kunne føle meg trygg fordi han ikke trodde jeg hadde det uansett, men jeg er jo ikke det :'( kan jeg virkelig ha det likevel nå? 

Anonymkode: d9b79...de4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som kan svare på dette?.. hadde den mest sannsynlig vært positiv etter 2 måneder hvis jeg hadde hatt det? noen steder leser jeg 3 mnd, andre steder 2 mnd og noen steder at det nå kan gå så lite som 3-4 uker.. blir helt forvirra ... 

han legen sa at det er sjeldent svaret er feil etter 2 måneder.. men har han rett? jeg trenger bare noen svar plis

Skrevet

Sjansen for å bli smittet med HIV ved vanlig mann-kvinne-samleie er ufattelig liten, så du kan med fordel roe deg ned.

Anonymkode: fb276...fd3

• Liker 1
Skrevet

Sjansen for å bli smittet med HIV ved vanlig mann-kvinne-samleie er ufattelig liten, så du kan med fordel roe deg ned.

takk for svar. så du mener jeg burde stole på testen som viste negativt? 

Skrevet

takk for svar. så du mener jeg burde stole på testen som viste negativt? 

Om du er veldig bekymret kan det roe deg ned å få tatt en test til. Men med tanke på at du allerede har testet negativt, i tillegg til at sjansen er ekstremt liten for smitte, så er du nok helt frisk. Det er jo uansett ikke gitt at denne mannen har HIV heller, bare fordi han har ligget med mange, så slapp av, du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...