Gå til innhold

Klamydiatest

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

bestilte en klamydiatester fra Haukeland for en uke siden, men fikk ikke tatt den da begrunnet mensen. Tenkt derfor å gjøre det idag, men skjønte ikke helt det med å betale porto selv? Aldri gjort det før, og nå føler jeg meg super dum.. Skal jeg gå på et postkontor og gi dem konvolutten også betaler jeg for frimerke? Eller?

Anonymkode: 2a6d5...4ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du allerede betalt og fått den i posten? Da har du allerede betalt for portoen 

Anonymkode: 3b2d3...3de

Skrevet

Du går ikke til postkontoret for å betale portoen. Enten betaler du når du bestiller, ellers betaler du for å få ut pakken fra postkontoret.

Skrevet

Har ikke betalt noen ting. Bestilte via nettet på Haukeland sine hjemmesider. Testen er gratis, men porto må betales. Fikk den bare levert rett hjem i posten

Skrevet

Også må jeg jo levere den inn igjen slik at prøven kan bli analysert.. Da kan jeg levere den til posten og betale porto?

Skrevet

Også må jeg jo levere den inn igjen slik at prøven kan bli analysert.. Da kan jeg levere den til posten og betale porto?

Da får du nok en faktura i posten. Det er ihvertfall ikke sånn at du mottar produktet, og selv må gå ned til postkontoret for å betale. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...