Gå til innhold

Hente ut barnevogn ved mellomlanding?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi planlegger en tur til Thailand neste år. Er det noen som vet om man kan hente ut barnevognen ved en mellomlanding i Oslo? Det blir fire timer ventetid, og guttungen vil nok ha behov for en liten dupp i den tiden. De trillene man låner på flyplassen er ikke så sovevennlige.

Anonymkode: 182ee...22f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man må vel hente ut bagasje og sjekke den inn på nytt selv om man bare mellomlander på Gardermoen, tror jeg (det har i alle fall vært sånn). Da kan dere jo i så fall vente litt med å sjekke inn, slik at dere kan beholde vognen en stund.

Skrevet

Ja, man må kanskje det? Jeg mener jeg har hørt at man slipper det når man booker hele reisen samtidig, altså at vi kjøper reise fra TRD til BKK, men er ikke sikker. Noen som vet?

Anonymkode: 182ee...22f

Skrevet

Det er vel bare når man flyr hjem igjen at man må hente ut bagasjen i Oslo og sende videre. Pga at de små flyplassene i Norge ikke har tollkontroll og slikt alltid.

Vi hadde en mellomlanding på åtte timer i københavn sist. Da ba vi om å få ut barnevogna der. Så den ble sendt dit, mens resten av bagasjen ble sendt til bestemmelsesstedet. Var ingen problem. :)

Anonymkode: ddd9b...fe8

Skrevet

Man må vel hente ut bagasje og sjekke den inn på nytt selv om man bare mellomlander på Gardermoen, tror jeg (det har i alle fall vært sånn). Da kan dere jo i så fall vente litt med å sjekke inn, slik at dere kan beholde vognen en stund.

Ikke hvis du har kjøpt gjennomgåene billet med enten SAS - Thai eller Norwegian - Norwegian.

Skrevet

Som noen nevnte over: Dere sjekker inn vogna kun til Oslo, og resten helt frem. Så henter dere den ut i Oslo på bagasjebåndet på vanlig måte, og sjekker den inn igjen. 

Skrevet

Kan forøvrig anbefale bæresele på flypassen i stedet. Det har mine sovet godt i til de ble over to år.

Anonymkode: 9f6f4...e9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...