AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #1 Skrevet 17. november 2015 Jeg trenger en legeerklæring, men greier ikke å dra til legen for å snakke om problemene mine. Går det an at jeg skriver et brev til han som jeg leverer i skranken på legesenteret? Han har jo journalen min og vet at det er et vanskelig tema for meg. Anonymkode: 54bc5...a99 1
ajarRun Skrevet 17. november 2015 #2 Skrevet 17. november 2015 Jeg skjønner ikke spørsmålet engang. "Er det fysisk mulig å levere brev i skranken på legesenteret mitt?" Jeg vil anta at svaret er ja. Om du lurer på om legen kan skrive legeerklæring uten å møte deg er det nesten noe du må ta opp med legen. Brev er en kommunikasjonsform du kan bruke for å ta opp ting med legen, men jeg ville sendt det i posten isteden for å levere det i skranken.
Gjest Blomsterert Skrevet 17. november 2015 #3 Skrevet 17. november 2015 Jeg trenger en legeerklæring, men greier ikke å dra til legen for å snakke om problemene mine. Går det an at jeg skriver et brev til han som jeg leverer i skranken på legesenteret? Han har jo journalen min og vet at det er et vanskelig tema for meg. Anonymkode: 54bc5...a99Du kan jo skrive og gi han det mens du er der?En ansvarlig lege vil se deg og vurdere.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #4 Skrevet 17. november 2015 Det må da gå fint. Selv sendte jeg mail før siste samtale, slik at legen skulle være forberedt. Jeg har aldri gjort det før, men denne gangen var litt spesiell. Legen var veldig positiv til det. Anonymkode: 5d0fb...008 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #5 Skrevet 18. november 2015 Nei desverre det er ikke lenger lov til å gi henvisninger eller legeerklæringer uten at klienten er kommet inn på time. Det sa ihvertfall min lege sist jeg spurte. Anonymkode: 41b3e...488
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #6 Skrevet 18. november 2015 Bestill en time, og før du skal dit skriver du et brev som legen din leser på forhånd. Du må nok møte opp for å få en legeerklæring,men det er helt i orden å forklare ting i et brev. Det er ikke alt det er så lett å fortelle om. Anonymkode: d2cf4...d7f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå