Gå til innhold

Ble sint fikk vaginal orgasme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde sex med knullekompis. Hele han bare irriterte meg så sykt under sexen. Han tok hardt i hodet mitt så han lugget meg (ikke med vilje) og rett og slett bare irriterte meg. Jeg kjente jeg ble mye kåtere enn jeg har vørt før og klarte få orgasme. Flere ganger hadde jeg lyst å klappe til han fordi han irriterte meg så mye. Hvorfor ble jeg så tent av det at jeg klarte oppnå vaginal orgasme. Ble litt fascinert!

Anonymkode: c6073...fc1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er veldig mange som tenner på krangling og sinne og vold. Som igjen kan forklare hvorfor mangge fortsetter å være i elendige og kranglette og evn voldelige forhold.

Anonymkode: 47191...1bf

Skrevet

Sinnasex er jo en greie. Jeg har en knullevenn som liker å diskutere innvandringspolitikk som en del av forspillet, for han synes sexen er mer intens når jeg er litt politisk opphetet. 

Anonymkode: 99c0f...1a6

Skrevet

Sinnasex er jo en greie. Jeg har en knullevenn som liker å diskutere innvandringspolitikk som en del av forspillet, for han synes sexen er mer intens når jeg er litt politisk opphetet. 

Sær og drøy fetisj i mine øyne.

• Liker 4
Skrevet

Både seksuell opphisselse og sinne er sterke emosjoner, altså forholdvis langt fra "normal" sinnstilstand.

Jeg tror at noen av oss på en måte kan gli over fra sint til superkåt, uten å ta "omveien" om normalt godt humør. Sinne kan og på sett og vis gi energi, som jeg tror er et godt utgangspunkt for skikkelig tenning, og dermed bedre muligheter for orgasme. Dette er iallefall noe jeg selv har erfart, etter et antall langvarige forhold. Mener og at de kvinnene med mest temperament også lettere får orgasme, mens de mere stabile og kontrollerte ikke får orgasme I det hele tatt, eller iallefall vesentlig sjeldnere.enn de "hissigere" medsøstrene.......

Skrevet

Sær og drøy fetisj i mine øyne.

Hvorfor synes du det? Hvis mannen oppnår det han ønsker (les: mere lidenskapelig og intens sex), så fungerer det jo fint! Det er ingenting galt med fred, fordragelighet og "kos". Men det kan jo bli litt tamt for noen av oss. Om dama hadde fått vaginalorgasme når jeg knuller henne, hvis hun var blitt sint først, hadde jeg lagt opp til krangel ofte...Ville glatt vært verdt det!

Skrevet

Serr? Det fikk jeg lyst til å prøve!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...