Gå til innhold

Undersøke brystene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei:) jeg er en jente på 24 år som prøver å bli kjent med mine bryster! Dette for å oppdage forandringer og kuler. Men jeg synes det er meget vanskelig å undersøke brystene da de føles knudrete, klumpete ut uansett. Er jo en drøss med kjertler inni der. Hvordan oppdager man evt kuler når det er så mye"kuler/kjertler" der? Blir usikker. Hvordan vite forskjell på kjertler å en klump? 

Anonymkode: bc6b3...02b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på det samme , for syns som deg det er vanskelig når det uansett er så mye klumper og kjærtler der inne!
Kanskje størrelsen???

Anonymkode: 6b5e6...392

Skrevet

Jeg har jo ikke de største brystene. 75B. Har jo prøvd det som står beskrevet på nett. Men synes jo at hele brystet er en klump😂 Vil bli kjent med brystene for å oppdage evt forandringer. 

Anonymkode: bc6b3...02b

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er enklest å sjekke i dusjen,rett etter mensen,for da er de minst hovne og "klumpete".Før mensen er det jo helt kaos. Har lagt merke til at det er noen klumper som alltid er der,og hvis jeg er usikker sjekker jeg alltid om jeg finner en tilsvarende i det andre brystet.Hittil har jeg alltid gjort det,og jeg ville nok merket hvis det var nye og fremmede kuler inni der.Er spesielt nøye med å sjekke fra armhulen og nedover.Det er visstnok der man skal være spesielt obs på kuler.

Anonymkode: 824a4...d31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...