AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #1 Del Skrevet 17. november 2015 Jeg har kjøpt en slik ID brikke til hunden min. http://www.dyresjappa.no/users/dyresjappa_mystore_no/images/56077_IDtag_bein_bl___S__1.jpgMen har lyst til å pynte den litt. Med noen diamanter eller noe. Hva slags lim trenger jeg? Kan ikke noe om noe sånt, så hva slags lim er best til den typen. Aluminium tror jeg det er. Anonymkode: 2da67...678 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mons Skrevet 17. november 2015 #2 Del Skrevet 17. november 2015 Du er ganske sikker med to-komponent epoxylim. Araldit, f eks eller billigere varianter hos Biltema og Clas Ohlson. Det ser ut for meg som brikken er lakkert, så da er styrken på lakken avgjørende for om det vil holde.Hvis diamantene er ekte, tilbyr jeg meg å gjøre jobben og gå tur med hunden etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #3 Del Skrevet 17. november 2015 Du er ganske sikker med to-komponent epoxylim. Araldit, f eks eller billigere varianter hos Biltema og Clas Ohlson. Det ser ut for meg som brikken er lakkert, så da er styrken på lakken avgjørende for om det vil holde.Hvis diamantene er ekte, tilbyr jeg meg å gjøre jobben og gå tur med hunden etterpå.Falske diamanter fra ebay så klart Takk for tipset :D skal dra innom å sjekke det ut i morgen. Er det veldig billig så får jeg bare prøve det utts Anonymkode: 2da67...678 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå