AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #21 Skrevet 20. november 2015 Synes man unnfanger barn over en lav sko nå til dags selv om det finnes en haug med prevensjonmidler( feilmargin finnes selvsagt).Jenter som drasser på unge(r) fra tidligere forhold drar med seg et minus i mine øyne. Selv om jeg er veldig leke og glad i barn generelt, så er jeg ikke interessert i å ha ansvar for annen manns unge. Det er barneforeldrenes oppgave, ikke min. Dersom mannen selv har barn, er han jo omtrent i samme skip, bare at kvinner flest får tilslag på hovedforsørgerrollen, om ikke 50/50 etter hvert. Anonymkode: ef29b...322
Gjest AnonGangerTo Skrevet 20. november 2015 #22 Skrevet 20. november 2015 stort minus og taperstempel, hvorfor i alle dager skulle det være det...? For meg virker de 2 påstandene veldig merkelig, liker man en jente godt så er nå ikke et barn eller ikke noe som burde ha noe og si idet hele tatt..Finnes det en klø meg i hodet smiley? :D
Gjest AnonGangerTo Skrevet 20. november 2015 #23 Skrevet 20. november 2015 Synes man unnfanger barn over en lav sko nå til dags selv om det finnes en haug med prevensjonmidler( feilmargin finnes selvsagt).Jenter som drasser på unge(r) fra tidligere forhold drar med seg et minus i mine øyne. Selv om jeg er veldig leke og glad i barn generelt, så er jeg ikke interessert i å ha ansvar for annen manns unge. Det er barneforeldrenes oppgave, ikke min. Dersom mannen selv har barn, er han jo omtrent i samme skip, bare at kvinner flest får tilslag på hovedforsørgerrollen, om ikke 50/50 etter hvert. Anonymkode: ef29b...322Jeg kan ikke forsvare andre kvinner men jeg ventet til jeg følte meg klar til å ha barn, dvs 32. Ikke tror at alle jenter/damer er uansvarlige. At ekteskapet mitt tok slutt - ikke planlagt men nødvendig. Du vet aldri, det kan være din tur å være alenefar senere i livet. Du skjønner, det er kun modne og tilpasningsdyktige menn som setter pris på alenemødre. Du er ikke på deres nivå, så det blir bortkastet energi å argumentere med deg. Ha en fin kveld videre!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå