AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #1 Skrevet 17. november 2015 Dere som er alenemødre, hvordan overbeviser dere daten om å ta dere selv om dere har barn? Det er jo et stort minus og "taperstempel" for mange menn å måtte bruke ressursene sine på en annen mann sitt barn. Anonymkode: 2ccfe...84d 1
ajarRun Skrevet 17. november 2015 #2 Skrevet 17. november 2015 Jeg ville gjerne datet en alenemor, spesielt hvis hun var som Rannveig, jeg elsker Rannveig. Hvorfor kan ikke alle alenemødre være som henne?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #3 Skrevet 17. november 2015 Hvem er det? Anonymkode: 2ccfe...84d
ajarRun Skrevet 17. november 2015 #4 Skrevet 17. november 2015 http://rannveigheitmann.blogg.no/Du må bla en del tilbake for å se kvalitetene hennes, en del poster om ungene og de er jo ganske kjedelige.
Gjest Gjest_wolfofme Skrevet 17. november 2015 #5 Skrevet 17. november 2015 Elsker alenemødre... mammapupp er det beste som finnes
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #6 Skrevet 17. november 2015 Jeg har ikke barn og må forklare og nesten forsvare overfor menn jeg dater om hvorfor jeg ikke har barn. Det er visst rart. Må kanskje være noe feil med meg da. Så det er ikke sikkert at ting blir enklere om man ikke har barn. Anonymkode: cc101...dbd 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #7 Skrevet 17. november 2015 http://rannveigheitmann.blogg.no/Du må bla en del tilbake for å se kvalitetene hennes, en del poster om ungene og de er jo ganske kjedelige.OK, pen. Men hva så? Er det verdt å betale for en annen manns unger for litt ytre skjønnhet som uansett forfaller med årene? Anonymkode: 2ccfe...84d 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #8 Skrevet 17. november 2015 Jeg har ikke barn og må forklare og nesten forsvare overfor menn jeg dater om hvorfor jeg ikke har barn. Det er visst rart. Må kanskje være noe feil med meg da. Så det er ikke sikkert at ting blir enklere om man ikke har barn.Anonymkode: cc101...dbdHøres veldig rart ut. Jeg kan garantere deg at de aller aller fleste menn vil se på det som negativt hvis du har unger fra før av og svært positivt hvis du ikke har det. Anonymkode: 2ccfe...84d 3
ajarRun Skrevet 17. november 2015 #9 Skrevet 17. november 2015 OK, pen. Men hva så? Er det verdt å betale for en annen manns unger for litt ytre skjønnhet som uansett forfaller med årene?Anonymkode: 2ccfe...84dJeg skjønner ikke spørsmålet, hvorfor skal jeg betale for hennes unger?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #10 Skrevet 17. november 2015 Høres veldig rart ut. Jeg kan garantere deg at de aller aller fleste menn vil se på det som negativt hvis du har unger fra før av og svært positivt hvis du ikke har det.Anonymkode: 2ccfe...84dKommer kanskje an på om fyren er glad i barn eller ikke, og alderen på kvinnen. En fyr over førti som ønsker seg barn (og dater jevnaldrende) må kanskje belage seg på å være stepappa uansett - og da er vel den rollen mye mer attraktiv enn å ikke være pappa i det hele tatt. Anonymkode: f4940...97e 2
Gjest Gjest_wolfofme Skrevet 17. november 2015 #11 Skrevet 17. november 2015 Høres veldig rart ut. Jeg kan garantere deg at de aller aller fleste menn vil se på det som negativt hvis du har unger fra før av og svært positivt hvis du ikke har det.Anonymkode: 2ccfe...84dspørs helt på hva slags menn du dater det. i mitt syn nekter jeg å date ei uten barn. pga folk som ikke har barn,forstår seg ikke på hvordan det er å ha barn, feks å måtte avlyse pga barn er syke osv... 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #12 Skrevet 17. november 2015 Er du 100% alene eller har far samvær? Jeg er mamma, men deler på ansvaret om barnet, vi har en ordning på ca 70/30, hvor jeg har 70%. Blir nok mer jevn fordeling når barnet blir større. Jeg har ikke hatt noen problemer med å finne noen å date, noe som overrasket meg mye. Tenkte at jeg kom til å være singel i ganske mange år etter at det ble slutt med barnefaren For min del har det vært meg som har avsluttet datingen med de jeg har datet, med unntak av én som avsluttet med meg, men jeg tror det handlet mer om at kjemien ikke klaffet helt enn at jeg har barn. Det vil alltid være dem som nekter å ha noe med en "alenemor" å gjøre, i hvertfall på forum. Men så møter de en søt jente de liker og vips - så er det ikke så farlig at hun har barn alikevel Anonymkode: bab80...3ac 4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #13 Skrevet 17. november 2015 Jeg kjenner ikke til problemet med å måtte overbevise menn, det er mennene som forsøker å overbevise meg. Menn både med og uten barn.Mulig jeg bare er heldig, eller kanskje en veldig sjarmerende alenemor? 😉 Anonymkode: 931cf...17a 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #14 Skrevet 17. november 2015 Jeg har 2 barn, og barnefri kun en helg i måneden. Men har ikke hatt noe problem med å finne menn. Anonymkode: 71aeb...904
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #15 Skrevet 17. november 2015 Kommer kanskje an på om fyren er glad i barn eller ikke, og alderen på kvinnen. En fyr over førti som ønsker seg barn (og dater jevnaldrende) må kanskje belage seg på å være stepappa uansett - og da er vel den rollen mye mer attraktiv enn å ikke være pappa i det hele tatt.Anonymkode: f4940...97eEn kvinne på 35 eller over som ikke har barn? Nei, det er ikke helt bra vettu. Må være noe galt. Tror jeg skal begynne å stille den spørsmål tilbake om hvorfor de HAR barn. Anonymkode: cc101...dbd
CharlieDay Skrevet 17. november 2015 #16 Skrevet 17. november 2015 (endret) Dere som er alenemødre, hvordan overbeviser dere daten om å ta dere selv om dere har barn? Det er jo et stort minus og "taperstempel" for mange menn å måtte bruke ressursene sine på en annen mann sitt barn.Anonymkode: 2ccfe...84dstort minus og taperstempel, hvorfor i alle dager skulle det være det...? For meg virker de 2 påstandene veldig merkelig, liker man en jente godt så er nå ikke et barn eller ikke noe som burde ha noe og si idet hele tatt..Finnes det en klø meg i hodet smiley? :D Endret 17. november 2015 av CharlieDay
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #17 Skrevet 18. november 2015 Bare å være oppegående det...! Jeg har prøvd å bruke barnet mitt som en buffer, og det fungerer dårlig for mitt vedkommende. Jeg får bare beskjed om "ja, og?" Anonymkode: 60c60...1b7
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #18 Skrevet 18. november 2015 Bare å være oppegående det...! Jeg har prøvd å bruke barnet mitt som en buffer, og det fungerer dårlig for mitt vedkommende. Jeg får bare beskjed om "ja, og?"Anonymkode: 60c60...1b7Hva mener du med buffer? Anonymkode: cc101...dbd
pompdelux Skrevet 20. november 2015 #19 Skrevet 20. november 2015 Har ikke hatt problemer med dates grunnet barna.. bare dumpet en gang av den grunn og der var aldersforskjellen stor og hans barn var store..Jeg har heller ALDRI forventet noe av dates ifht mine barn, jeg er selvforsørget og akter fortsette med det. 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #20 Skrevet 20. november 2015 Dere som er alenemødre, hvordan overbeviser dere daten om å ta dere selv om dere har barn? Det er jo et stort minus og "taperstempel" for mange menn å måtte bruke ressursene sine på en annen mann sitt barn.Anonymkode: 2ccfe...84dFor meg er det viktig at han også har barn fra før. Så null problem. Og jeg ville aldri vært interessert i noen som må overbevises på noen som helst måte. Enten er de interessert eller ikke. Full pakke eller ingenting. Anonymkode: 4a1f6...43d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå