Gå til innhold

Vasker underlivet - offentlige vasker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da betyr det at det står en gjeng som vasker både underliv, føtter, hender, ansikt, hår og skyller munnen. Å vaske bare underlivet gir ingen mening.

Istedenfor å spre rykter, så kan du be vedkommende som har SETT dette rapportere det til ledelse. Er det noen i det hele tatt som har bekreftet å ha sett dette, eller er det bare "noen som sa" eller "noen som hørte at"?

Anonymkode: f235b...fa2

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er faktisk sant, skjer på skolen her også. Vet ikke med guttene da, er ikke der inne. Men jentene gjør det.

Var forresten en eviglang tråd om det her for rundt en mnd siden.

Anonymkode: a8d19...884

• Liker 1
Skrevet

Det er sant at muslimer skal vaske underlivet med vann etter toalettbesøk, spesielt hvis man skal be etterpå. Jeg har vært på offentlig toalett i muslimske land og i Norge og jeg har aldri sett noen som vasker underlivet ved vasken. Det er vanlig å vente til man kommer hjem. De fleste muslimske hjem har flaske ved siden av toalettet som de kan vaske seg med etter de har tørket seg. Dette gjør man sittende.

Når det gjelder vodoo (renselseprosess som de gjør før de ber) kan det gjøres ved vasken. Vaske hendene, ansikt og føtter 3 ganger og samtid være påpasselig med å ikke røre noe skittent er strevsomt, men ikke umulig. Jeg kan ikke se hvorfor dette skulle være til bry for andre. :dry:

Anonymkode: a7d9f...f13

• Liker 4
Skrevet

TS her. De gjør det på skolen her jeg går. Jenter som er muslimer, og mannfolka vasker seg de også, det er musevann på gulvet.. Så bruker de vannflasker fra kantina😳😖

Står de på offentlig toalett og drar opp burkaen mens de vasker seg.  Har de med klut og håndkle da eller?   Du kan gå til rektoren og si ifra, sikker på at det ikke er lov. Det er uhygienisk uforsvarlig!

Skrevet

meg, den bekreftende anonyme rett over her. Her gjør de det ikke ved vasken da, men inne på avlukket. Har bare sett en jente gjøre det ved vasken èn gang, vet ikke hva hun brukte men det var ikke flaske. Ble ikke stående og se på henne fullføre :fnise:

Anonymkode: a8d19...884

Skrevet

Nei, tro det eller ei, men på voksenopplæring..

men det er mange minoritetsklasser der.. 

Skulle sett meg da jeg fikk vite det, aldri tenkt tanken da jeg hørte om det.. 

Trodde han som sa det tullet, men noen i klassen visste om dette fra før av..

Voksenopplæring? Dette høres ut som en barneskole. Slutt spredningen av slike tåpelige rykter. Det er slemt. Selv om noen andre i klassen sier at de visste om dette fra før vil det da ikke si at det er sant. 

Anonymkode: 3435d...8cf

Gjest Raindrops
Skrevet

Musevann på gulvet? Hva i alle dager er det du prater om...

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.:bond:

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Står de på offentlig toalett og drar opp burkaen mens de vasker seg.  Har de med klut og håndkle da eller?   Du kan gå til rektoren og si ifra, sikker på at det ikke er lov. Det er uhygienisk uforsvarlig!

Tro det eller ei går svært mange muslimske kvinner i normale klær. Dersom de bruker et religiøst plagg er det som oftest sjal (hijab). Burka har jeg aldri sett i Norge. 

• Liker 2
Skrevet

Herlighet, har jeg aldri hørt om eller opplevd... Ingen som står å vasker flussa si i vasken på en offentlig plass., da kan de umulig være helt oppegående. 

Gjest supernova_87
Skrevet

Men jeg skjønner faktisk ikke hvordan det er fysisk mulig å vaske dåsa i en vask? Vasker er ofte litt høyt på veggen? Må man sette rumpa ned i vasken, eller hva, hvordan? (Ikke svar på dette nødvendigvis.) 

En ting til: er litt rart hvordan vi slurper og slafser i det andres kjønn, men så fort noen bruker vasken til å vaske underlivet så er det det kvalmeste i verden. Skjønner at det blir noe annet med offentligheten. Men man hører jo hvordan det å runke i vasken er "sykt ekkelt" av samboeren, er det så mye eklere enn at du suger ham liksom? 

Skrevet

Har vel gjort det en og annen gang, for eksempel på festival når jeg ville få meg noe, og splæsja litt vann fra vasken i underlivet (vasken var forsåvidt inne i toalettbåsen, og ikke ute i felles rom), men nå bruker jeg som regel babywipes om jeg ikke får dusjet hjemme.

Anonymkode: 2427a...1ec

Skrevet

Men jeg skjønner faktisk ikke hvordan det er fysisk mulig å vaske dåsa i en vask? Vasker er ofte litt høyt på veggen? Må man sette rumpa ned i vasken, eller hva, hvordan? (Ikke svar på dette nødvendigvis.) 

En ting til: er litt rart hvordan vi slurper og slafser i det andres kjønn, men så fort noen bruker vasken til å vaske underlivet så er det det kvalmeste i verden. Skjønner at det blir noe annet med offentligheten. Men man hører jo hvordan det å runke i vasken er "sykt ekkelt" av samboeren, er det så mye eklere enn at du suger ham liksom? 

Kontekst, kontekst, kontekst...

Anonymkode: 04e9f...7ca

Skrevet

Er det virkelig folk som gjør det?! :bond:

Ja, desverre. Hva folk gjør hjemme bryr jeg meg ingenting om, mem det er ekkelt å komme inn på doen i den offentlige delen og i den bak lukkede dører og se hele gulvet er grisete.

Skrevet

Tro det eller ei går svært mange muslimske kvinner i normale klær. Dersom de bruker et religiøst plagg er det som oftest sjal (hijab). Burka har jeg aldri sett i Norge. 

på skolen har de lange kjoler. Ingen av de som vasker seg som går i "vanlig" klær såvidt jeg vet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...