AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #21 Skrevet 17. november 2015 De passiv aggressive drittsekkene gir deg ikke mer kreditt dersom du nylig har misligholdt kreditten du allerede har. Jeg har et kredittkort fra dem, men får ikke flere. Kortet suger litt og dnb suger så det er ikke så ille. Men trumfkortet er jo fantastisk da, skulle gjerne hatt det.Veldig merkelig det der Anonymkode: 54e4c...e09 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #22 Skrevet 17. november 2015 Ikke betalingsanmerkning på den karen, og da får du ikke kreditt hos noen. Og det krever masse knot for å få betalingsanmerkning. Gratulerer med kortet, slit det med helsa!Mulig jeg har større inntekt, selv om jeg tviler d jeg ikke kjenner i bøttevis men bra nok. Skal egentlig kun brukes ved reiser og utlandsturer da men takk 😀 Anonymkode: ee4fd...dac
ajarRun Skrevet 17. november 2015 #23 Skrevet 17. november 2015 Mulig jeg har større inntekt, selv om jeg tviler d jeg ikke kjenner i bøttevis men bra nok. Skal egentlig kun brukes ved reiser og utlandsturer da men takk 😀Anonymkode: ee4fd...dacbare hyggelig, hvis du drar til brasil, ta meg med da vel
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #24 Skrevet 18. november 2015 bare hyggelig, hvis du drar til brasil, ta meg med da vel Hehe 😀Jeg søkte også om lav kredittgrense, mulig han har søkt om høy. 😀 Anonymkode: ee4fd...dac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå