Gjest Chanda Skrevet 2. oktober 2004 #21 Skrevet 2. oktober 2004 Men for en gjeng som er igjen, da ... :-? Heldigvis så kommer det 2 nye gutter - jeg hadde garantert ikke sett videre om det kun var Snorre og jentene som satt igjen. Jeg håpte av hele mitt hjerte at Ommund skulle vinne igår - men dengang ei :-(
birgitte242 Skrevet 2. oktober 2004 #22 Skrevet 2. oktober 2004 Nei jeg tror ikke han spiller. Min venninne som jobber på akkuttpsykiatrisk avdeling sa "han der er ikke helt god" lenge før noen fikk nyss om at han gått bananas
Gjest Phair Skrevet 2. oktober 2004 #23 Skrevet 2. oktober 2004 Han la hånd på ei dame. Han har mistet all respekt hos meg. Mannen er ustabil. Hva om hun hadde dyttet han tilbake? Han hadde flydd rett på henne. han trua henne med bank og sa at hun ikke kunne sove trygt om natten. Og hva gjør hun? Hun tilgir han! Dumme jente!!!
Gjest 1111 Skrevet 2. oktober 2004 #24 Skrevet 2. oktober 2004 Reagerer litt på de som kaller han en psykopat :-? den var litt vel drøy.
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2004 #25 Skrevet 2. oktober 2004 Reagerer litt på de som kaller han en psykopat :-? den var litt vel drøy. Forsåvidt kan det være han er det, men det er uansett ikke rett å sitte her og bli "enige" om at det må være det han er De andre deltagerne sa å at han var god på bunn, (god, snill og omtenksom var det vel de sa) men hisser seg lett opp. (som vi har sett, hørt, lest) Selvfølgelig gikk han for langt, og det ser han jo selv. På et slikt sted kan faktisk slikt skje. De er mange mennesker samlet på et sted, og det er ikke alle man har kjemi med, men man kommer ikke utenom dem likevel. Sprekker det, så srekker det. Som han sa selv; Har han visst at Farmen kunne gjøre at han tiltet (som var ordet han brukte) så hadde han aldri meldt seg på. Synes det var bra av han selv å heise det røde flagget, og helt alene bestemme å forlate Farmen. Tror ikke han hadde så mye mere å gjøre der uansett.
Isabella Moon Skrevet 2. oktober 2004 #26 Skrevet 2. oktober 2004 Han er kanskje ikke fullt ut psykopat, men at han har visse psykopatiske trekk er utvilsomt. Selv om man blir portrettert på en nokså begrenset måte i et slikt tv-konsept, hvor man stort sett kun viser dramatiske hendelser og klipper ting sammen for å oppnå størst mulig effekt, så tror jeg at vi har sett nok av Helgi`s atferd til å vite at den mannen ikke er helt justert. Stakkars fremtidige kone..hvis han er like ustabil på hjemmebane.
Gjest Virvar Skrevet 2. oktober 2004 #27 Skrevet 2. oktober 2004 Tror vi fikk se henne på tv2 i går kveld. Ei søt lyshåret dame? Da var han nå foresten like brautende og krakilsk eller hva jeg nå skal si. Han spillte sikkert, men hvorfor det?? han burde heller vist seg fra en rolig, veloverveid og angrende side. Ikke kjekket seg sånn. Nei, det er en sånn mann som jeg ikke vil bli alene med noen sekunder en gang. Han ser jo passe vill ut også med det lange fakset. :-(
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2004 #28 Skrevet 2. oktober 2004 Jeg synes at han ikke skulle fått det alternativet jeg. Bestemmelsen fra ledelsen skulle ha kommet umiddelbart. At slike personer som mangler impulskontroll angrer og gråter etterpå er helt normalt. At slike personer er ellers veldig snille, betyr ikke noe i det hele tatt om de utagerer på en voldelig måte når de blir sinte.
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2004 #29 Skrevet 2. oktober 2004 Var kona hans med i går kveld? Så ikke på jeg, men det jeg visste var at Helgi og Bente skulle være med på et program. Bente er lyshåret? Henne?
lizzy x Skrevet 2. oktober 2004 #30 Skrevet 2. oktober 2004 grøss,for en mann likte han litt og i begynnelsen,men fyren tok jo heelt av her...tror ikke han er helt god i knotten,nei....
Gjest Virvar Skrevet 2. oktober 2004 #31 Skrevet 2. oktober 2004 Nei, det var ei som satt i salen, langt hår tror jeg hun hadde. De viste henne bare et kort øyeblikk.
Gjest Gjesta Skrevet 2. oktober 2004 #32 Skrevet 2. oktober 2004 Nei' date=' det var ei som satt i salen, langt hår tror jeg hun hadde. De viste henne bare et kort øyeblikk.[/quote'] Hun var på absolutt underholdning også, Helgi fridde på tv til henne,...Hun virket som en veldig hyggelig dame. Jeg syntes det var skremmende å se Helgi klikke på tv, og da jeg såg episoden igår tok jeg meg i og lure på hvorfor hun sørlandsberta (Bente?) stod og terpet så lenge i den tobakk-saken, når hun hadde opplevd raseriet hans tidligere i serien,...
Saeria Skrevet 2. oktober 2004 #33 Skrevet 2. oktober 2004 Enig...jeg ville ikke ha møtt han etter veien slik han ser ut når han er sint iallefall!
Gjest Phair Skrevet 3. oktober 2004 #34 Skrevet 3. oktober 2004 Men er det bare meg som reagerer på at han ble tiligitt??? Hadde dere tilgitt noen en slik oppføresel ovenfor dere?
Gjest Virvar Skrevet 3. oktober 2004 #35 Skrevet 3. oktober 2004 Jeg hadde ikke klart å tilgi noe slikt. Sansynligvis så ville jeg aldri snakket med han mer. Han ville blitt en "ikke" person for meg. For slikt tåler jeg bare ikke. Det blir alt for mye som minner om min "kjære" far. Slikt godtar jeg ikke. Hadde aldri tilgitt han. :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2004 #36 Skrevet 3. oktober 2004 Jeg hadde ikke klart å tilgi noe slikt. Sansynligvis så ville jeg aldri snakket med han mer. Han ville blitt en "ikke" person for meg. For slikt tåler jeg bare ikke. Det blir alt for mye som minner om min "kjære" far. Slikt godtar jeg ikke. Hadde aldri tilgitt han. :evil: Samme her, dessverre. Fikk flashback når jeg så hvordan Helgi nærmet seg Bente når hun ikke ville gi ham røyken. Den slags menn, som hisser seg opp støtt & stadig (og her nytter det ikke skylde på røyksuget) bør man holde seg LANGT unna. De skulle vært merka eller noe..
Gjest Madden Skrevet 3. oktober 2004 #37 Skrevet 3. oktober 2004 Det var ikke mye skuespill der nei, han var jo helt svart i øya! fy søren for en ussel liten mann. Slår damer, og skriker til folk på den måten der..ikke mye respekt for sånne typer nei! Godt at han forsvant..selv om jeg mener han burde ha blitt henta i tvangstrøye for lengst!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå