Gå til innhold

Spiller Farmen-Helgi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi sett flere episoder der Helgi mildt sagt eksploderer. Første gangen sa han etterpå at han ikke var sint på ordentlig men bare ville se hvordan hun reagerte. Synes det høres rart ut jeg. Noen som har analysert mannen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjett om jeg har analysert han, ja! :-x Men konklusjonene egner seg ikke her.

K

Gjest Anonymous
Skrevet

Han la hånd på ei dame. Han har mistet all respekt hos meg.

Skrevet

Han har virka helt dust og fullstendig knøl i hue fra første dag. Jeg er slett ikke overrasket over at han nå oppfører seg som en total idiot.

Nelle

Skrevet

Jeg for min del trodde alle gikk igjennom en prosedyre og en sjekk hos psykologen. Tydelig at en glipp har skjedd i dette tilfellet.

Skrevet

Huff, han er jo skikkelig voldsom han. Ikke en jeg ville trivdes i selskap med. :o

Men kanskje det er hans natur? At finnene gjerne er mer brautende og voldsomme i språket uten å mene det? Minner om Finneparodien til Stoltenberg.

Uansett så synes jeg lite om den oppførselen hans. Såg reklame nå, tror at han får kritikk av mentor der inne i morgendagens episode.

Skrevet

Jeg mener at det nesten må være ett eller annet i veien med den mannen. En oppfører seg bare ikke sånn. :o

Skrevet
At finnene gjerne er mer brautende og voldsomme i språket uten å mene det?

Ups... trodde han var fra "Islandur" jeg...

Ja ja, samme kan det være! Mannen er uansett ikke god!!

Han syntes det var flaut å bli tatt for juksing, dersom han ble utvist, for sønnen hans såg på...

Men er det noe bedre for sønnen å se den oppførselen han viser...

Kanskje sønnen er vant med den... :oops:

FY UGLA!! DET ER IKKE LOV Å SI/TENKE... :oops:

Skrevet

Han er fra Island ja ;-)

Uansett, han har mistet min respekt for leeengst!

Slik oppfører man seg bare ikke.

Folk med mangle på folkeskikk er det værste jeg vet!!! :evil:

Håper han ryker på hue og ræva ut.........

Skrevet

Han er vel plukket ut for at det skal bli "god" tv da, og for at seerne av den grunn skal sitte klistret foran skjermen for å se hva det neste han vil foreta seg er.....

:-?

Skrevet
Jeg mener at det nesten må være ett eller annet i veien med den mannen. En oppfører seg bare ikke sånn. :o
Enig...jeg ville ikke ha møtt han etter veien slik han ser ut når han er sint iallefall!
Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg mener, og har sagt i flere andre tråder her inne, at han er spykisk ustabil, og at selv om TV2 ønsker å sprite opp med sterke personligheter har de gått på en smell når det gjelder ham, for jeg mener han burde ikke ha passert de psykologiske testene. Måten han oppfører seg mot andre mennesker er helt respektløs, og det er for meg helt ubegripelig at en voksen mann kan oppføre seg sånn. Om han spiller, NEI, det gjør han ikke!!

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Jeg likte Helgi i fra starten av. Men etter det som har skjedd den siste tiden, bør han bli sendt ut. Leste en plass at han stjal tobakken fra mentor sin gård.

Skrevet
Jeg likte Helgi i fra starten av. Men etter det som har skjedd den siste tiden' date=' bør han bli sendt ut. Leste en plass at han stjal tobakken fra mentor sin gård.[/quote'] :Nikke:
Gjest Anonymous
Skrevet

For en dust sier nå jeg... Og noe så typisk å skylde på røykesug i samme sleng som han sier at han aldri skal gjøre noe slikt igjen. :roll:

Ser ikke på Farmen, men man får jo med seg litt av disse "reklame" også da. Ble ikke overrasket at det skjedde.

Og som psykologen sa så har jo dette skjedd før. Det er noen BB deltagere jeg ikke ville ha møtt på i en mørk bakgate. Eller noen som helst andre steder.

Det jeg synes er hårreisende er at

1) TV-team ikke griper inn umiddelbart

2) Personene som oppfører seg slik blir vist ut av hele greia

Skrevet

Nå valgte Helgi å gå ut selv, så den saken er jo grei.

Skrevet
Nå valgte Helgi å gå ut selv' date=' så den saken er jo grei.[/quote']

Ja. syns det var fint av han å gå ut i dag. han virket sliten, dessuten viste han anger i dag når han gråt.

Skrevet

Veeel.. stol aldri på at det er anger når en psykopat gråter.. (nå skal ikke jeg gi den diagnosen til noen...men skjønner kanskje hva jeg mener...)

psykopater er de beste skuespillere.

Gjest Anonymous
Skrevet

enig her, det er et tyupisk tegn å begynne å gråte og angre vilt,når man har roet seg ned og sett hvilken skade man har utredet! men det står respekt av at han trakk seg ja! nå er mafian borte;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...