Gå til innhold
Noe nedetid og ustabilitet mellom 14:00 - 14:30 ×

Din verste flytur

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nødlanding med nød og neppe i India . 

Sov over middagen ombord Turkish Airlines langdistanse . Fader , og de har god mat de . 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den mest ubehagelige flyturen jeg har hatt var når vi skulle fra Oslo til Dublin. Da vi var ca. over England døde en eldre mann som satt et par seterader foran oss. De prøvde å gjenopplive han i midtgangen, mens hodet han lå ved siden av føttene våres. 

Han reiste med en venn, og de var på vei hjem til Irland etter en norges visit. Var heldigvis flere som tok seg godt av vennen.

Skrevet

Fra Tokyo til Wien. Selvforskyldt, da, siden jeg valgte aa dra ut og drikke meg dritings kvelden foer og maatte dra til flyplassen klokka fem om morgenen, men jaevelig flytur var det absolutt. Var ekstremt fyllesyk og satt framfor en sur tysker som kjeftet paa meg hver gang jeg proevde aa sla ned setet litt. Og foer noen kommer med "det er frekt aa sla ned setet" saa ventet jeg til maaltidene var servert og ferdigspist, og det var snakk om aa kanskje ta det ned et par centimeter, bare saa jeg kunne komme meg i en slags hvilestilling. Nope, endte med aa matte sitte rett opp og ned hele flyturen og var saa sliten da vi ankom Wien at jeg omtrent saa trippelt. Ugh!

Skrevet

Har opplevd en del ekle flyturer med mye turbulens. Den ene gangen skiller seg allikevel ut da fallene i luftlommene ble meget lange, og folk skrek og et par gråt. Var sikker på at vi kom til å dø:fnise:

Skrevet

Fra Tokyo til Wien. Selvforskyldt, da, siden jeg valgte aa dra ut og drikke meg dritings kvelden foer og maatte dra til flyplassen klokka fem om morgenen, men jaevelig flytur var det absolutt. Var ekstremt fyllesyk og satt framfor en sur tysker som kjeftet paa meg hver gang jeg proevde aa sla ned setet litt. Og foer noen kommer med "det er frekt aa sla ned setet" saa ventet jeg til maaltidene var servert og ferdigspist, og det var snakk om aa kanskje ta det ned et par centimeter, bare saa jeg kunne komme meg i en slags hvilestilling. Nope, endte med aa matte sitte rett opp og ned hele flyturen og var saa sliten da vi ankom Wien at jeg omtrent saa trippelt. Ugh!

Det der har jeg også gjort :fnise:
Er så lite smart å ta en fyllakule før du skal ut å reise!
Gjorde det selv ifra Florida-Norge, fyttikatta! Skjønner ikke hvordan jeg slapp inn på flyet mitt en gang....
Men kom meg på, heldigvis sov jeg hele flyreisen og heldigvis...Så ble jeg ikke dårlig xD

Jeg har veldig få dårlige flyopplevelser... Tror det er fordi jeg sover for det meste...Kan lukke øynene med en gang jeg kommer på flyet også sover jeg til vi er framme..
Jo hadde kanskje en irriterende flyreise en gang... Jeg bestiller alltid vinduplass, fordi siden jeg vet at jeg blir å sove på flyet, så slipper folk å vekke meg hele tiden underveis.
Men denne gangen hadde jeg ei koreansk jente som satt og pirket på meg hele tiden når noe skjedde.. "Følg med, nå er det mat! :D SEEEE det er skyfritt *knipse bilder* Duuu...Er du sikker på at du ikke må på do..hallo sover du??" Hun var ung da og det virket som hun reiste alene også....Jaja...

Skrevet (endret)

Det var da jeg skulle hjem alene fra ferie. Flyturen tok 13 timer og jeg fikk diarè.  Jeg fikk lite vann, spurte om mer, men fikk bare vann i disse minikoppene de har på flyet. Etter noen timer  fikk jeg vondt i kroppen, det var så trangt og jævlig, jeg var trøtt, dehydrert og fjern.

Jeg tenkte at det kunne ikke bli verre nå, men det ble det da det ble turbolens og unger begynte å skrike. Jeg må ha sett helt jævlig  ut, for flere ganger kom flyvertinnene bort å spurte om jeg var ok. Jeg sa bare ja eller spurte om vann uten å svare, for var helt borte og tenkte de ikke kunne gjøre noe med det uansett. 

Siden jeg var litt borte i tåka, tok jeg på vei ut av doen en hel flaske med vann (2 liter tror jeg) og sluket den foran flyvertinnene uten å spørre om lov :fnise:   Etter det gikk det faktisk bedre, men hadde veldig vondt i ryggen og beina. Glad når flyturen var over.

Endret av Evilposelos
Skrevet

Samme her! Var det via folkehøgskole eller? Hvilken isåfall? :) 

Det var en privat tur i regi av selskapet Mountain Madness.

Skrevet

Min er en flytur til Singapore. De siste timene av turen var det turbulens "på rett frekvens". Mao, det var ca 1/3 av de i flyet (iallfall min del) som kastet opp.

Anonymkode: f26cd...f5d

Skrevet

Vært med på å skli av rullebanen i et asiatisk land en gang i tiden. Ingen alvorlige personskader, og i ettertid har jeg ingen problemer med å fly, men det var ganske ubehagelig der og da. Jeg klarte å smelle hodet i setet foran og få et kutt i hodet, men det går jo over.

Ellers er det jo ekkelt når maskene faller ned under turbulens, for eksempel, men det går helt fint. Luftlommer er heller ikke så gøy (okay, det er egentlig ganske gøy), men man vet jo stort sett hva det er og at det går bra. Jeg er sikkert litt herdet, da, siden jeg flyr hele tiden.

Anonymkode: 3ee29...1a8

Skrevet

Kjedelig sydentur, eller? Var dere uvenner på hjemreisen? Krangling som gjorde det slutt?

Anonymkode: 42ce6...173

Vi var ikke akkurat venner, nei. Iskald taushet.

Saken var at han hadde vært i syden en stund før jeg kom ned, pga en jobb firmaet han jobbet i hadde der. Da jeg kom ned, oppdaget jeg via kollegene hans at han hadde vært på horehus en kveld og brukt opp alle pengene sine.... Han påsto at han ikke husket hva som skjedde der, men det kan vi vel alle gjette oss til. Uansett drar du ikke på horehus i utgangspunktet når du har en kjæreste. Da det ble slutt flyttet jeg ut av rommet jeg skulle ha delt med (eks)kjæresten, og inn på sovesofaen på rommet til noen kolleger av han. Så jeg slapp å dele rom med han frem til avreise.

Dette var ikke det eneste grunn til at jeg gjorde det slutt, altså, men pga identifisering vil jeg ikke nevne resten her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...