AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #1 Skrevet 16. november 2015 Hva er den verste flyturen du har opplevd? Anonymkode: 42ce6...173
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #2 Skrevet 17. november 2015 Har heldigvis ikke opplevd så mange skumle flyturer. Men den verste jeg opplevde var når det var ganske så kraftig vind i Tromsø. Når vi skulle lande var hele flyet skjevt, og rett før vi nådde bakken, startet vi oppover igjen. Så måtte vi prøve å lande på nytt. Ganske skummelt og mye risting. Heldigvis kom vi oss på bakken uten noe tull. Anonymkode: fe7b8...04b
Xtend Skrevet 17. november 2015 #3 Skrevet 17. november 2015 Å lande på Lukla Airport i Nepal var ganske nervepirrende. Flyplassen er notorisk med en altfor kort rullebane med et stup i den ene enden og en fjellvegg i den andre. Ved landing måtte piloten svinge til høyre inn på parkeringen i enden av rullebanen for så å bråstoppe. Ble et par år eldre da
Cashbah Skrevet 17. november 2015 #4 Skrevet 17. november 2015 Skrikende babyer er aldri en vinner. Kan jeg bare gjøre det klart for småbarnsforeldre, en gang for alle: ikke ta med babyer på flyet!! Sinnsykt irriterende og egoistisk. 5
hjertesukka Skrevet 17. november 2015 #5 Skrevet 17. november 2015 Fra Stavanger til Bergen i tordenvær og sterk storm. Flyet "ramlet ned" i luftlommer. Noe så ubehagelig har jeg aldri vært borti, selv om jeg har fløyet mye.
Million Skrevet 17. november 2015 #6 Skrevet 17. november 2015 (endret) Har i grunnen ikke hatt noen virkelig, virkelig ille flyturer. Men min verste var en gang jeg ble nødt til å sitte ved siden av ekskjæresten min (det ble slutt under opphold i syden) i fem timer på vei hjem, mens et par tvillinggutter bak meg (4 år ca) gjorde sitt beste for å sparke stolen/flysetet mitt av gulvfestene. Konstant hyling og skriking og sparking i hele turens lengde, det var et mareritt. Dunk, dunk, dunk i ryggen på setet mitt, jeg satt og hoppet nesten.Skrek ikke den ene tvillingen, så gjorde den andre det, og så satte de i gang begge to osv. Barnas mor hadde en medhjelper som hadde ene gutten på fanget mens hun selv tok den andre. Hvorfor i svarte kunne de ikke stoppe ungene fra å sparke sånn i setene? Det er uforståelig. Jeg valgte å IKKE si noe til dem ang alt spetakkelet og bråket. Det er jo ikke lett å stoppe en unge fra å skrike, når ungen er fast bestemt på å skrike....! Men det er en grunn til at jeg selv ikke tok ungen min med på noen flyturer mens han var liten...og det er hensyn til medpassasjerer. Småunger og lange flyturer hører ikke sammen.Det var ikke akkurat god stemning mellom meg og eksen fra før av, med de ungene bak oss i tillegg i alle timene turen tok, så føltes turen som et lite mareritt.... vel, vel, i det minste så overdøvet ungeskrikene den isende tausheten som var mellom meg og eksen! Endret 17. november 2015 av Million 3
redhotmystery Skrevet 17. november 2015 #7 Skrevet 17. november 2015 Å lande på Lukla Airport i Nepal var ganske nervepirrende. Flyplassen er notorisk med en altfor kort rullebane med et stup i den ene enden og en fjellvegg i den andre. Ved landing måtte piloten svinge til høyre inn på parkeringen i enden av rullebanen for så å bråstoppe. Ble et par år eldre da Samme her! Tror nesten det var værst etterpå når jeg kom på at mobilen min hadde vært på hele flyturen 😳😱Hvor skulle dere trekke?
Tanuki Skrevet 17. november 2015 #8 Skrevet 17. november 2015 Min værste flytur hittil: Skulle fly fra Sør-Korea til Amsterdam, hadde mittgangsete, innafor satt det 2 feite svenske kjerringer. På raden ved siden av satt sønnen og svigerdattern med et barn de hadde adoptert fra Korea. Altså skjønner at bestemødrene var glade og alt det der, men de skulle HELE tiden ut og inn av setene, strekke de digre armene over meg for å gi noe snacks til barnebarne eller ta et bilde. Var så jævlig sinnsykt irriterende, fikk ikke bytta sete heller. Som om ikke det var nok, så var det helt grusom turbulens over Mongolia, trodde jeg skulle dø, flytet ble jo kastet opp og ned i lufta. Husker jeg fikk helt dødsangst og tenkte “herregud, tenk om mamma og pappa leser dagbøkene mine om jeg dør nå!” Kommende værste: skal fly alene til Norge, fra Korea, med lillegutt på 16 mnd. Gruer meg, kan ser for meg at han ikke får sove, blir overtrøtt, illsint etc. Eller at han herjer med setene, prøver å klatre over alt, kaste mat vegg i mellom. Gruer meg.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #9 Skrevet 17. november 2015 Jeg var ganske liten, 9-11 år tror jeg. Skulle fly til Molde, men det blåste opp kraftig storm, og vi kunne ikke lande i Molde, måtte fly til Ålesund. Det tordnet og lynte, regnet som bare det og blåste veldig kraftig. Jeg fløy aleine og var livredd. Trodde vi kom til å dø. Nå som jeg er voksen er hver flytur tortur, pga skade i ryggen som gjør at å sitte rett opp og ned er ekstremt smertefullt. Og jeg tør ikke legge setet bakover fordi så mange blir sinte om man gjør det. Anonymkode: 07fd2...6be
Xtend Skrevet 17. november 2015 #10 Skrevet 17. november 2015 Samme her! Tror nesten det var værst etterpå når jeg kom på at mobilen min hadde vært på hele flyturen 😳😱Hvor skulle dere trekke? Til Everest Base Camp via Gorak Shep. For en fantastisk opplevelse å se verdens høyeste fjell
Snadder Skrevet 17. november 2015 #11 Skrevet 17. november 2015 Min værste reise var når jeg var liten. Jeg hadde bursdag og det var fredag 13.og det var første gang jeg skulle fly alene fra utlandet. Jeg hadde nemlig vært på ferie med farsiden av familien og skulle hjem til Tromsø til bursdagen min.Først boardet flyet, og de tok opprop av alle passasjerene. ca 15 min senere så måtte alle ut av flyet og inn i slike busser på flyplassen som skulle kjøre oss til et annet fly fordi det var oljelekasje på det vi allerede satt på.Som liten unge som var helt alene var det utrolig skummelt.
ajarRun Skrevet 17. november 2015 #12 Skrevet 17. november 2015 En gang fløy jeg med SAS. De hadde ikke nett, de landet ikke 10 minutter før tiden slik som Norwegian så jeg rakk ikke forelesningen, og de maste så fælt.
Nøste~ Skrevet 17. november 2015 #13 Skrevet 17. november 2015 Da allmentilstanden min akutt ble veldig dårlig.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #14 Skrevet 17. november 2015 Jeg reiste alene da jeg var ti år, og hadde fått vindussete helt bakerst. På setene ved siden av og foran meg satt det en gjeng 17-år gamle gutter som kastet mat og søppel på meg. De tømte drikke over meg. De kastet søppel, tomme krus m.m. og lo høyt når de klarte å treffe meg nær et øye. Jeg prøvde å strekke meg for å ringe på flyvertinnen slik at jeg kunne flytte meg, men de slo vekk hånden min hver gang. Prøvde å spørre dem om å få gå på do, men de stengte veien. Det var fem lange timer. Synes det var ganske pinlig å måtte stå og vente på bagasjen med masse matflekker på klærne og i håret. Anonymkode: 326a2...76a 1
redhotmystery Skrevet 17. november 2015 #15 Skrevet 17. november 2015 Til Everest Base Camp via Gorak Shep. For en fantastisk opplevelse å se verdens høyeste fjell Samme her! Var det via folkehøgskole eller? Hvilken isåfall?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #16 Skrevet 17. november 2015 Skrikende babyer er aldri en vinner. Kan jeg bare gjøre det klart for småbarnsforeldre, en gang for alle: ikke ta med babyer på flyet!! Sinnsykt irriterende og egoistisk.Haha, skal de sende dem i lasterommet da? Anonymkode: 42ce6...173 4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #17 Skrevet 17. november 2015 Fra Stavanger til Bergen i tordenvær og sterk storm. Flyet "ramlet ned" i luftlommer. Noe så ubehagelig har jeg aldri vært borti, selv om jeg har fløyet mye.Jeg har også opplevd dette. Veldig ekkelt, særlig når andre begynner å skrike og man ser at naboen er redd og holder seg fast i setet. Hvor ofte skjer egentlig dette? Og er det farlig? Anonymkode: 42ce6...173
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #18 Skrevet 17. november 2015 min verste var en gang jeg ble nødt til å sitte ved siden av ekskjæresten min (det ble slutt under opphold i syden) Kjedelig sydentur, eller? Var dere uvenner på hjemreisen? Krangling som gjorde det slutt? Anonymkode: 42ce6...173
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #19 Skrevet 17. november 2015 Som om ikke det var nok, så var det helt grusom turbulens over Mongolia, trodde jeg skulle dø, flytet ble jo kastet opp og ned i lufta. Husker jeg fikk helt dødsangst og tenkte “herregud, tenk om mamma og pappa leser dagbøkene mine om jeg dør nå!” Haha, det var da også noe å være bekymret for. Hva sto det i dagbøkene da? Anonymkode: 42ce6...173
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #20 Skrevet 17. november 2015 Jeg var ganske liten, 9-11 år tror jeg. Skulle fly til Molde, men det blåste opp kraftig storm, og vi kunne ikke lande i Molde, måtte fly til Ålesund. Det tordnet og lynte, regnet som bare det og blåste veldig kraftig. Jeg fløy aleine og var livredd. Trodde vi kom til å dø. Nå som jeg er voksen er hver flytur tortur, pga skade i ryggen som gjør at å sitte rett opp og ned er ekstremt smertefullt. Og jeg tør ikke legge setet bakover fordi så mange blir sinte om man gjør det.Anonymkode: 07fd2...6beDu må bare gjøre det. Det er ikke uvanlig, og seter er laget slik for en grunn. Hvis de blir sinte kan du fortelle dem om ryggproblemene. Anonymkode: 42ce6...173
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå